Kompromitacja TW
Wysokopodłogowych, łączonych w składy. Niestety (O ile za ósmym razem przetarhg zostanie rozstrzygnięty )J-31 pisze:Dzięki... Ja już się przyzwyczaiłem...
Natomiast w lokalnych mediach, jak echo odbija się jakaś dziwna, wręcz enigmatyczna informacja, że do Warszawy ma trafić w tym roku, 30 nowych wagonów trawmajowych. Zastanawiam się o co chodzi...
Panowie, trzeba uczyć się cierpliwości. Od czterech lat cierpliwie obserwuję "zakupy" spółki Tramwaje Warszawskie. Od czterech lat cierpliwie czekam.
Już mi włosy siwieją, mam coraz dłuższą siwą brodę, zapuszczam korzenie wraz z okolicznymi drzewami, ale wciąż cieprliwie czekam.
Przyjdzie czas, "przyjdą" i tramwaje... Nie tylko wysokopodłogowe, ale również niskopodłogowe ... Jestem tego całkowicie pewnien.
Już mi włosy siwieją, mam coraz dłuższą siwą brodę, zapuszczam korzenie wraz z okolicznymi drzewami, ale wciąż cieprliwie czekam.
Przyjdzie czas, "przyjdą" i tramwaje... Nie tylko wysokopodłogowe, ale również niskopodłogowe ... Jestem tego całkowicie pewnien.
Coś dla warszawiaków
Opis tego przetargu na 30 tramwajów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy
Warszawa: dostawa 30 tramwajów jednoczłonowych z napędem
energoelektronicznym prądu stałego
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie
zamówień rządowych (GPA): Tak.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 30 tramwajów
jednoczłonowych z napędem energoelektronicznym prądu stałego.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: podany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich:
Tak.
- wykorzystanie tych specyfikacji zobowiązywałoby podmiot zamawiający
do nabywania produktów niekompatybilnych z urządzeniami już używanymi
lub powodowałoby nieproporcjonalne trudności techniczne.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa 30 tramwajów.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia:
01.12.2005; data zakończenia: 30.09.2006.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub
usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
cena - 75%
zastosowanie zespołów i podzespołów analogicznych do stosowanych w już
eksploatowanym taborze Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o. - 20%
zastosowanie w konstrukcji wagonu pożądanych rozwiązań technicznych
wymienionych w SIWZ 5%
Kolejność według znaczenia: Nie.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak.
Opis tego przetargu na 30 tramwajów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy
Warszawa: dostawa 30 tramwajów jednoczłonowych z napędem
energoelektronicznym prądu stałego
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie
zamówień rządowych (GPA): Tak.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 30 tramwajów
jednoczłonowych z napędem energoelektronicznym prądu stałego.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: podany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich:
Tak.
- wykorzystanie tych specyfikacji zobowiązywałoby podmiot zamawiający
do nabywania produktów niekompatybilnych z urządzeniami już używanymi
lub powodowałoby nieproporcjonalne trudności techniczne.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa 30 tramwajów.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia:
01.12.2005; data zakończenia: 30.09.2006.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub
usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
cena - 75%
zastosowanie zespołów i podzespołów analogicznych do stosowanych w już
eksploatowanym taborze Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o. - 20%
zastosowanie w konstrukcji wagonu pożądanych rozwiązań technicznych
wymienionych w SIWZ 5%
Kolejność według znaczenia: Nie.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak.
Ostatnio zmieniony 2005-01-12, 15:05 przez Hannibal, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęściarz w Warszawie nie można ot tak sobie wejść, czy wjechać na teren zajezdni MZA lub Tramwajów Warszawskich...
[ Dodano: 2005-01-19, 11:28 ]
¯ebyś się nie źdzwił . Ja znam takiego, który nawet "ukradł" tramwajno ale w sumie nie ma się czego dziwić, trudno ukraść autobus )
[ Dodano: 2005-01-19, 11:28 ]
W styczniu 2006 rokuMają przyjechać w styczniu, niech tylko wpadną, to od razu dostaną solidną sesję