Kompromitacja TW
Ciekawe, nie wiedziałe o tymThomas78 pisze: A ja czytałem na którejś stronie internetowej, że gdy owo 13N zaczeło jeździć w Poznaniu na linii muzealnej, mieszkańcy jednej z ulic (nie pamiętam nazwy ) uskarżali się na hałas już po pierwszym kursie
No tak, ale ja jednak wole stare mniej psujace sie tramwaje, niz nowe cvzesto psujace sie tramwaje przykłady; RT6-N1, Combino...Thomas78 pisze: Nie załamuj mnie :shock: Rozumiem sentymenty do starych konstrukcji, ale w kalendarzu mamy już rok 2004 (wkrótce 2005) a nie 1950
A tak BTW: Co zrobisz jak w Polsce już nie bedzie zadnego 102Na, 13N?. Płakać będziesz, czy nie ?
Bardzo bym się ucieszył z powodu zniknięcia tych wehikułów Nie mam nic przeciwko temu, aby pojawiały się na liniach turystycznych, bądź okolicznościowych, ale tylko i wyłącznie na takich.Poznaniak pisze: A tak BTW: Co zrobisz jak w Polsce już nie bedzie zadnego 102Na, 13N?. Płakać będziesz, czy nie ?
[ Dodano: 2004-12-30, 19:45 ]
Nigdy się do złomu nie przyzwyczaję. Całe szczęście, że wkrótce będę bywał w Warszawie tylko okazyjnie - moje uszy odpoczną od wyjących 13NJ-31 pisze:Próbuję Cię tylko oswoić z myślą, że jeszcze długo będziesz na nie musiał popatrzeć... Ja już się dawno przyzwyczaiłem.... Teraz Twoja kolej...
Nie sądzęPozwolisz, że powróżę Ci z fusów od herbaty:
Za 90 lat, gdy będziesz miał dłuuuugą siwą brodę, będziesz tęsknił: "13N - Ach, co to był za tramwaj ! A jaki klimatyczny..."
To życze miłej jazdy psujacymi sie niskopodłogowcami . Tylko nasuwa sie pytanie, czy TW chciałoby zostawić taki jeden składzik na historyczny, czy też nie......Thomas78 pisze: Bardzo bym się ucieszył z powodu zniknięcia tych wehikułów Nie mam nic przeciwko temu, aby pojawiały się na liniach turystycznych, bądź okolicznościowych, ale tylko i wyłącznie na takich.
Poznań kupił akurat takie, które się ciągle psują, ale to nie znaczy, że psują się wszystkie nowe tramwaje Mieliście pecha Zresztą - 13N zanim przybrało obecny kształt też ciągle się psuło. Czytałem kiedyś, że przez kilka lat próbowano coś z tym fantem zrobić, zmieniając różne rozwiązania. Tak bywa z pierwszymi seriami.Poznaniak pisze:To życze miłej jazdy psujacymi sie niskopodłogowcami . Tylko nasuwa sie pytanie, czy TW chciałoby zostawić taki jeden składzik na historyczny, czy też nie......Thomas78 pisze: Bardzo bym się ucieszył z powodu zniknięcia tych wehikułów Nie mam nic przeciwko temu, aby pojawiały się na liniach turystycznych, bądź okolicznościowych, ale tylko i wyłącznie na takich.
TW taki historyczny składzik z pewnością zostawi, skoro zostały inne historyczne wagony w wcześniejszych serii. Czym innym jest obsługa linii muzealnej, a czym innym ruch liniowy, który powinien być obsługiwany pojazdami spełniającymi współczesne standardy, a nie te sprzed półwiecza.
Wszyscy nam to powtarzaja. Ale na szczęście Tatry spisuja sie już bardzo dobrzeThomas78 pisze: Poznań kupił akurat takie, które się ciągle psują, ale to nie znaczy, że psują się wszystkie nowe tramwaje Mieliście pecha
Oby . Ja sie uciesze gdy MPK Poznań zostawi 102Na #71 na historyczny. Ciekawostka- juz jutro niepowinno go być na stanie MPKThomas78 pisze: TW taki historyczny składzik z pewnością zostawi, skoro zostały inne historyczne wagony w wcześniejszych serii. Czym innym jest obsługa linii muzealnej, a czym innym ruch liniowy, który powinien być obsługiwany pojazdami spełniającymi współczesne standardy, a nie te sprzed półwiecza.
A co się z nim stanie ?
[ Dodano: 2005-01-03, 15:56 ]
[ Dodano: 2005-01-03, 15:56 ]
Obawiam się, że nie. Przynajmniej ja nie wiem. Czy mógłbyś przybliżyć różnice ?Maciek-krakow pisze:Fajnie wyja stodwojki na elektrodynamicznym - pewnie 13N podobnie. Nie wiem bo 13 nie mialem okazji jechac...
A tak przy okazji czy ktos wie jaka jest roznicza miedzy silnikem LTa220 i LTb220?