Plany zakupy i modernizacji taboru tramwajowego w Polsce
@Szubak - muszę Ci powiedzić, że teraz to mną wstrząsnąłeś. Czekałem na ten system Siemensa jak na zbawienie, ale w takim wypadku to rzeczywiście nic się nie zmieni. Miasto woli fajerwerki (np. elektroniczne tablice na przystankach, system informacji w #2027) niż faktyczną poprawę. W takim razie mam nadzieję rozliczymy się po wyborach z Panem Prezydentem. Tyle, że to dopiero za 3 lata...
No co Ty powiesz? Mieszkam w Warszawie, znam się na tramwajach i nie wiedziałem! Jak to dobrze dowiedzieć sie czegoś nowego!th1man pisze:Cegielski produkuje niezłe Pumy dla Warszawy
Jak nie zna jak zna: cztery Moderusy, 105N/2 oczekuje na decyzje, dalsze modernizacje do standardu Moderusa Alfa.th1man pisze:szczegułów nikt nie zna
Re: Plany zakupy i modernizacji taboru tramwajowego w Polsce
I podobno (zostało już zapowiedziane) że w 2009r. kupią 24 nowe składy niskopodłogowe.filimer pisze: Szczecin - jak wyżej... (Tatry)
J-31 pisze:A czy wiadomo już, co zamierza kupić szczecińskie MZK ?imarcin pisze:I podobno (zostało już zapowiedziane) że w 2009r. kupią 24 nowe składy niskopodłogowe.
Nie przetarg dopiero będzie, ale mam nadzieję że tym razem doczeka się szczęśliwego zakończenia
Cytat z Gazety Wyborczej: „Za 15 mln zł miasto kupiło też sześć doczep do tzw. bulw. W 2008 r. na tory wyjadą także 32 17-letnie Tatry T6 kupione od berlińskiego zakładu komunikacyjnego. Każda z nich kosztowała miasto 93 tys. euro. Wszystkie przeszły modernizację w fabryce Siemensa. Po Szczecinie jeżdżą obecnie 204 tramwaje. Do 2020 r. miasto musi wymienić 144 z nich. Prezydent zapowiedział, że w najbliższych latach zostaną kupione 24 nowe składy niskopodłogowe."
Później było mówione że w 2009. Może się uda.
Teraz remontują ul. Arkońską, czyli tą najgorszą w mieście. Wyremontowali też w ostatnim czasie ul. Wawrzyniaka, ul. Krzywoustego i prawie całą ul. Bohaterów Warszawy.
Wreszcie jest tak że gdy się jedzie linią nr.7 to się jedzie w 80% po nowych torowiskach, oprócz skrzyżowań. A co do przeznaczenia na ten cel funduszy to słyszałem, że zamierzają coś jeszcze przeznaczyć.
http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2006/1138793033.jpg
O właśnie tę ulicę co jest na zdjęciu to wyremontowali (między innymi).
Wreszcie jest tak że gdy się jedzie linią nr.7 to się jedzie w 80% po nowych torowiskach, oprócz skrzyżowań. A co do przeznaczenia na ten cel funduszy to słyszałem, że zamierzają coś jeszcze przeznaczyć.
Już doceniały wiele razy nawet kiedyś na testach był KarlikLopez pisze:Wygląda na to, że władze Szczecina doceniły wreszcie komunikację tramwajową. Oby tylko wszystkie plany wypaliły.
http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2006/1138793033.jpg
O właśnie tę ulicę co jest na zdjęciu to wyremontowali (między innymi).
J-31 pisze:Swoją drogą to naprawdę szkoda, że MZK szuka (najprawdopodobniej) używanych wagonów niskopodłogowych gdzieś na zachodzie, a nie pomyśleli np. o polskim np. Protramie 205WrAs. Czyżby to był aż tak drogi tramwaj ?
Mam nadzieję że noweimarcin pisze:Prezydent zapowiedział, że w najbliższych latach zostaną kupione 24 nowe składy niskopodłogowe.
205WrAs to przerobiona stopiątka, niech lepiej kupią coś na Zachodzie, taniej i lepiej.J-31 pisze:Swoją drogą to naprawdę szkoda, że MZK szuka (najprawdopodobniej) używanych wagonów niskopodłogowych gdzieś na zachodzie, a nie pomyśleli np. o polskim np. Protramie 205WrAs. Czyżby to był aż tak drogi tramwaj ?
http://www.rynek-kolejowy.pl/8582/155+t ... rszawy.htm
Według powyższego artykułu, już za miesiąc możemy spodziewać się gigantycznego przetargu na 155 nowych wagonów dla Warszawy. TW zależy na tym aby tabor ujednolicić a także na tym by na Euro 2012 wymienić zasłużone wagony na nowe.
Przetarg ma być skierowany głównie do firm zagranicznych i tu powstaje pytanie: jakie firmy i z jakim produktem stanęły by do walki o Warszawę?
Według powyższego artykułu, już za miesiąc możemy spodziewać się gigantycznego przetargu na 155 nowych wagonów dla Warszawy. TW zależy na tym aby tabor ujednolicić a także na tym by na Euro 2012 wymienić zasłużone wagony na nowe.
Przetarg ma być skierowany głównie do firm zagranicznych i tu powstaje pytanie: jakie firmy i z jakim produktem stanęły by do walki o Warszawę?