Tramwaje w Warszawie - tabor, infrastruktura
Może inaczej: firma nie jest zadowolona ze współpracy z krajowymi producentami. W kwestii serwisowania jak i części zamiennych.sphinx pisze:A na Skodach przejechał się Wrocław.
Dodatkowo po zakończeniu gwarancji uruchomienie 120N dramatycznie spadło. Na mokotowskiej "remontówce" regularnie widuję po dwie-trzy "stare PESY". Co chwila jest coś nowego.
Za Wrocław się nie chcę wypowiadać, bo to nie ta liga taboru. Trudno powiedzieć, co zaoferują (jeśli złożą ofertę) Czesi, dlatego póki co im kibicuję, gdyż liczę na 15T jako tramwaj, który najlepiej by pasował do naszych wymagań.
Phi, w Łodzi uruchomienie to 5-6/10 sztuk. 12/15 to przy tym zupełnie niezły wynikTLG pisze: Dodatkowo po zakończeniu gwarancji uruchomienie 120N dramatycznie spadło. Na mokotowskiej "remontówce" regularnie widuję po dwie-trzy "stare PESY". Co chwila jest coś nowego.
Czegokolwiek nie zaoferowałaby Skoda, na szczęście nie byłyby to 16/19T czyli nie byłoby szoku estetycznego. Wręcz przeciwnie, 15T i 25/26T to zupełnie ładne tramwaje (ładniejsze niż na przykład warszawski Swing)
Napisałem, co zwykle stoi na remontówce (czyli jest robione), w praktyce uruchomienie wygląda nieco gorzej. Może nie pół na pół, ale jest dalekie od rewelacji.ppln pisze: 12/15 to przy tym zupełnie niezły wynik
Jeśli chodzi o Skodę to najpewniej byłaby to właśnie 26T, która miała być - według niegdysiejszych zapowiedzi Skody - tą "tańszą alternatywą dla odbiorców z Europy Środkowo-Wschodniej" (w domyśle: Polska). Niestety, z całym "dobrodziejstwem" negatywnych cech wagonów z członami wiszącymi.
Niewątpliwie będzie to pojazd ładniejszy od SWINGA.
z Wawkomu:
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 53796.html
nie wiedziałem czy wkleić to tu, czy do tematu o 120N, ale chyba jest dobrze.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 53796.html
nie wiedziałem czy wkleić to tu, czy do tematu o 120N, ale chyba jest dobrze.