Tramwaje w Warszawie - tabor, infrastruktura
Materiał z tvnwarszawa.pl który pokazuje dwukierunkową PESę.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 54541.html
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 54541.html
Z tego co się orientuję, ten wagon - o ile nic się nie zmieni otrzyma numer taborowy #3501 (czyli pewnie Swingi DUO będą miały numerację #35xx). Przypuszczalnie wagon trafi na "¯oliborz", ale i tak nie ma on wykorzystania... prócz tego, że może on normalnie kursować jako tramwaj jednokierunkowy. Bowiem linia na Tarchomin jeszcze długo nie będzie otwarta. Mówi się o końcu tego roku, ale to nie jest pewneJakie dostaną numery? Będzie jakiś osobny przedział? I gdzie będą stacjonować? Obstawiałbym ¯oliborz, bo tam najbliżej do Trasy Północnej.
Trzeba pamiętać, że po zakończeniu dostawy 186 tramwajów będzie jeszcze masa stopiątek do skasowania.
Poza tym, częstotliwość przetargów nie jest taka duża. To że obecnie trwają dostawy, nie znaczy że niedawno był jakiś przetarg. Ostatni przetarg był w 2008.
Jeżeli natomiast chodzi o to, że kupują innowacyjnie - czyli dwukierunkowo, to są konkretne powody do zakupu takiego typu pojazdów i nie widzę w tym nic złego.
Poza tym, częstotliwość przetargów nie jest taka duża. To że obecnie trwają dostawy, nie znaczy że niedawno był jakiś przetarg. Ostatni przetarg był w 2008.
Jeżeli natomiast chodzi o to, że kupują innowacyjnie - czyli dwukierunkowo, to są konkretne powody do zakupu takiego typu pojazdów i nie widzę w tym nic złego.
Pewnie nie. Z tak tanią ofertą nie sposób wygrać. Dwukierunkowy tramwaj z pełnym pakietem naprawczym za nieco ponad 8,3 mln brutto to bardzo mało (chociaż nie "rażąco mało" więc nie ma jak odrzucić tej oferty jeżeli jest jest nie zawiera błędów prawnych). Ale można by się przynajmniej zapoznać z ofertą skierowaną na nasz (środkowoeuropejski) rynek. A w ten sposób mamy powtórkę z rozrywki sprzed 3,5 roku.pmaster pisze:I tak pewnie by nie wygrali.