Tramwaje w Warszawie - tabor, infrastruktura
Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? Poczytaj sobie wcześniejszą dyskusję, a nie zadawaj głupie pytania.Skoda 16T pisze:Komu przeszkadzają aktualne barwy PES
Toteż napisałem powyżej, że żółty schemat ma największą szansę na wdrożenie (bez tych czerwonych gówienek ze 123N rzecz jasna).Skoda 16T pisze:jeśli ja miałbym coś zmieniać, to wybrał bym schemat, który znajduje się na warszawskich 123N.
Przyjmijmy to ze spokojem. Ten artykuł jest z 14-go lipca, toteż myślę, że można o sprawie po prostu zapomniećvanquisz pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1609623,wiadomosc.html
Przeoczyliście jedną ciekawą informację:
http://www.rynek-kolejowy.pl/12315/Unia ... chomin.htm
Co to oznacza w praktyce? Jeżeli uda się zachować liczbę wozokilometrów to jest niewielka szansa na dodatkowe zakupy taboru.
http://www.rynek-kolejowy.pl/12315/Unia ... chomin.htm
Co to oznacza w praktyce? Jeżeli uda się zachować liczbę wozokilometrów to jest niewielka szansa na dodatkowe zakupy taboru.
Przepisane z ¯W z błędem (jest dofinansowanie na 30+30=60 wagonów), poza tym znając podejście miasta, "oszczędności unijne" zostaną wykorzystane na zmniejszenie płatności dla TW ("bo jest kryzys i trzeba oszczędzać")TLG pisze: http://www.rynek-kolejowy.pl/12315/Unia ... chomin.htm
Co to oznacza w praktyce? Jeżeli uda się zachować liczbę wozokilometrów to jest niewielka szansa na dodatkowe zakupy taboru.
No i właśnie tego się obawiam. A szkoda, bo dwukierunki przy budowie M2 bardzo by się przydały (o ile wyrok sądu będzie na korzyść MW i miasto nie straci dotacji, ale to temat na odrębną dyskusje)mkm101 pisze:"oszczędności unijne" zostaną wykorzystane na zmniejszenie płatności dla TW ("bo jest kryzys i trzeba oszczędzać")
Można sobie już pooglądać i porównać wszystkie tramwaje oferowane w przetagu na 186 niskopodłogowców dla Warszawy (w tym i tajemniczego dotąd Stadlera) - http://tramwar.republika.pl/tw-przetarg ... #oferty186.
Dwa dni temu przez przypadek natknąłem się na #3103 - czyli na tego kanarkowego. Diabli mnie wtedy wzięli, bo na niego polowałem z cyfrówką i nie udało mi się go sfocić, a teraz go po prostu spotkałem ... nie mając przy sobie cyfrówki
I muszę przyznać, że praktycznie natychmiast polubiłem ten schemat malowania. To nie jest typowy żółty, żółć wpada w mały odcień pomarańczy... ale naprawdę bardzo mały. Tak, że w sumie z tramwaju bije przyjemne ciepło. Tramwaj jest z daleka widoczny.
Zatem jeśli miałbym wybierać, to tylko "kanarkowy". Wydaje mi się, że dosyć dobrze pasuje do tych wagonów - o wiele lepiej niż szary
I muszę przyznać, że praktycznie natychmiast polubiłem ten schemat malowania. To nie jest typowy żółty, żółć wpada w mały odcień pomarańczy... ale naprawdę bardzo mały. Tak, że w sumie z tramwaju bije przyjemne ciepło. Tramwaj jest z daleka widoczny.
Zatem jeśli miałbym wybierać, to tylko "kanarkowy". Wydaje mi się, że dosyć dobrze pasuje do tych wagonów - o wiele lepiej niż szary
A co - mało to zdjeć wisi po internecie?J-31 pisze:na niego polowałem z cyfrówką i nie udało mi się go sfocić, a teraz go po prostu spotkałem ... nie mając przy sobie cyfrówki
Następne PESY po naprawach gwarancyjnych powłok malarskich mają przychodzić żółte.OPi pisze:Nie wiadomo jednak co wybiorą "władze"
Ja wiem, czy jest się z czego śmiać...? Projekt szary wyszedł z ratusza, a żółty z samych Tramwajów. Niestety, taka właśnie jest konstrukcja procesów decyzyjnych, ze samo TW nic nie może i musi mieć na uwadze zarówno to, co może powiedzieć ZTM jak i to, co powiedzą w ratuszu.OPi pisze:Jak wybiorą szaraka, to się udławię ze śmiechu..