Tramwaje w Warszawie - tabor, infrastruktura
: 2008-08-07, 14:32
Obstawiam Cafa (WTF?) i może SiemensaTweety_8205 pisze:Pytanie do TLG, co z tej listy możemy skreślić?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Obstawiam Cafa (WTF?) i może SiemensaTweety_8205 pisze:Pytanie do TLG, co z tej listy możemy skreślić?
Co, dwóch wersji naraz jak wszyscy nie zaprojektowali? Cała Jugosławia jest na wąskim i im do głowy nie przyszło, czy co?mkm101 pisze:pytanie jednak czy przeprojektował swój tramwaj na tor 1435mm?
Może coś zupełnie nowego Alstom miał przygotować zupełnie nowy pojazd na rynki środkowej Europy ( nawet artykuł zamieściłem o tym na KMFie ). Pytanie tylko czy ten nowy model miałby być 100%LF.Citadis pisze:Swoją drogą ciekawe którą serię zaproponował by Alstom?
Bez przesdadnego optymizmuTweety_8205 pisze:Nie strasz mnie, ja stawiam na Alstom
Citadis X04, który ma być konstrukcją, przeznaczoną dla Europy Środkowej.Citadis pisze:Swoją drogą ciekawe którą serię zaproponował by Alstom?
W CAFa mocno wątpię, ale Stadlera nie skreślam. Ich zainteresowanie naszym krajem rośnie. Dlatego trudno mi teraz typować jaką ma sznasę Variotram w Warszawie.mkm101 pisze:Nie skreślałbym tak szybko CAF ani Stadlera.
To też. W ogóle trudno powiedzieć co teraz jest wiodącą ofertą Siemensa w sektorze miejskich tramwajów.mkm101 pisze:A co do Siemensa to sądzę że prędzej wyłoży się ceną niż wymogami technicznymi.
Projekt to pewnie mają, nie mają tylko gdzie go wprowadzić.mkm101 pisze:Brakuje tu jeszcze Crotrama, który swego czasu interesował się przetargiem na 15 niskich - pytanie jednak czy przeprojektował swój tramwaj na tor 1435mm?
I Rygą. Problemw tym, że przecież oni i tak by nie mieli co zaoferować w Warszawie. W ofercie nie mają tramwaju w pełni niskopodłogowego. A zamówień mają na tyle, że do szczęścia nie potrzebują Warszawy, dla której trzeba by zaprojektować osobną konstrukcję. Ale ze zgryźliwej przekory może zrobię jakąś wizualkę niskopodłogowej 16T na warszawskiej ulicymkm101 pisze:Skoda natomiast chyba się zatkała Pragą...
Ten ich niskopodłogowiec wg. wizualizacji miał być ładny (czyt. nie projektowało go "studio Porsche")TLG pisze:Ale ze zgryźliwej przekory może zrobię jakąś wizualkę niskopodłogowej 16T na warszawskiej ulicy
To, co mam na myśli to właśnie adaptacja projektu Porsche - najkoszmarniejszy tramwaj, jaki można sobie wyobrazić, czarne i ponure science-fictionppln pisze:Ten ich niskopodłogowiec wg. wizualizacji miał być ładny (czyt. nie projektowało go "studio Porsche")
Ja mam tyle samo do Łodzi, tylko co to ma do tematu ?ppln pisze:A, i tak do Warszawy mam 1,5h tramwajem (nowym EZT Pesy)
Oczywiście. Nie zostaliby nawet dopuszczeniu do złożenia ofert. I myślę, że FPS o tym wie, tylko woli zrobić głupią minę i udawać, że nic się nie stało.plocmaster pisze:i tak możnaby ich wykluczyć kryteriami
Do opracowania nowego modelu też trzeba mieć kilka milionów złotych. Przy czym nie ma żadnej gwarancji, że taka inwestycja się opłaci. Z resztą powiedzmy sobie szczerze: prawdopodobnie byłaby to kolejna mierna konstrukcja pięczioczłonowa, nie są w stanie zaproponować sensownej, nowatorskiej i praktycznej konstrukcji na miarę np. Skody 15T czy Citadisa 403.plocmaster pisze:ale gdyby opłacało się im opracować nowy model