Tramwaje w Poznaniu - tabor, infrastruktura
No własnie Strzelecką, ponieważ nie wierzę w jej likwidację. Tam mieszka bardzo dużo ludzi. którzy potrzebują dojazdu do reszty centrum a także na Wildę. Do likwidacji można przeznaczyć trasę na Pl.Wielkopolskim, skoro dosłownie obok pójdzie nowa, ale nie ma sensu na Ratajczaka pchać znowu obu linii z Wildy. 2 i 9 trzeba jak najszybciej rozdzielić - proste: 2 Górna Wilda, Strzelecka; 9 Ratajczaka, Fredry; 10 PKS, bez zmian. Aczkolwiek trasa na Ratajczaka to tylko "uproszczeniu" systemu torowego w Centrum, tylko czy jest ono na miejscu [jego budowa] skoro na Naramowice, Główną, Kopernika, Franowo nie ma tramwaju?
i tak wszelkie plany odnoszą się do roku powiedzmy 2020
ja po raz pierwszy o tramwaju na ratajczaka usłyszałem jak chodziłem do podstawówki jakieś 8 lat temu
w jakimś artykule sprzed kilku lat było napisane że trasa przez most rocha będzie gotowa pod koniec 2005 roku...
nie wierze by tempo realizacji inwestycji w Poznaniu uległo w najbliższych latach przyspieszeniu (niestety)
ja po raz pierwszy o tramwaju na ratajczaka usłyszałem jak chodziłem do podstawówki jakieś 8 lat temu
w jakimś artykule sprzed kilku lat było napisane że trasa przez most rocha będzie gotowa pod koniec 2005 roku...
nie wierze by tempo realizacji inwestycji w Poznaniu uległo w najbliższych latach przyspieszeniu (niestety)
Ja też chciałbym w to wierzyć ale niestety to nie od nas zależy tylko od władzy. A jaka władza jest każdy widzi - nie potrafi sie dogadac z wlascicielem budy z kurakami od lat!!
Jestem gotów sie założyć że podczas realizacji kolejnych etapów inwestycji natrafimy na kilku takich Dariuszów B. którzy będą blokowali miejskie inwestycje. Taki juz jest nasz narodowy charakter
Jestem gotów sie założyć że podczas realizacji kolejnych etapów inwestycji natrafimy na kilku takich Dariuszów B. którzy będą blokowali miejskie inwestycje. Taki juz jest nasz narodowy charakter
Ktoś pisze:Szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie
Ostatnio zmieniony 2006-05-31, 16:44 przez marcinc, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam wszystkich Forumowiczów
Ciekawi mnie skąd u wielu takie zainteresowanie składami GT i Combino??
Ja osobiście jestem szczęśliwy ze na Winogradach jeżdżą same stopiątki
Dla mnie mogłyby istnieć tylko 105N bez żadnych NG i innych remontów i jeszcze żeby wszystkie bimby dwa patyki miały to juz super klimat wtedy
Z innej paki..ostatnio jechałem sobie dziesiątką 194+193 w kabinie motorniczego w drugim wagonie (dostać się tam bardzo łatwo). Poczułem się PRAWIE jak motorowy Czas wypróbować inne składy z niepełnymi kabinami A jakie było zdziwienie motormenów jadących mi naprzeciw Czy ktoś z Was tez tak kiedyś robił?
Ciekawi mnie skąd u wielu takie zainteresowanie składami GT i Combino??
Ja osobiście jestem szczęśliwy ze na Winogradach jeżdżą same stopiątki
Dla mnie mogłyby istnieć tylko 105N bez żadnych NG i innych remontów i jeszcze żeby wszystkie bimby dwa patyki miały to juz super klimat wtedy
Z innej paki..ostatnio jechałem sobie dziesiątką 194+193 w kabinie motorniczego w drugim wagonie (dostać się tam bardzo łatwo). Poczułem się PRAWIE jak motorowy Czas wypróbować inne składy z niepełnymi kabinami A jakie było zdziwienie motormenów jadących mi naprzeciw Czy ktoś z Was tez tak kiedyś robił?
Stałem kiedyś przy kabinie motorniczego w pierwszym wagonie i dało się ją spokojnie otworzyć palcami (poruszając zewnętrznym zamkiem). Więc pewnie w którymś drugim wagonie też tak będzie
[ Dodano: 2006-06-04, 08:53 ]
Co do istnienia tylko niemodernizowanych 805N-ek - ciesze się z łódzkich Elinów (mają przetwornicę statyczną i największy hałas robią przy hamowaniu), ale nasze MPK mogło pozostawić choć jeden tramwaj z tymi szybkami
[ Dodano: 2006-06-04, 08:53 ]
Co do istnienia tylko niemodernizowanych 805N-ek - ciesze się z łódzkich Elinów (mają przetwornicę statyczną i największy hałas robią przy hamowaniu), ale nasze MPK mogło pozostawić choć jeden tramwaj z tymi szybkami
Ja myślałem że to nielegalne i podlega karze.netnik pisze:Poczułem się PRAWIE jak motorowy Czas wypróbować inne składy z niepełnymi kabinami A jakie było zdziwienie motormenów jadących mi naprzeciw Czy ktoś z Was tez tak kiedyś robił?
Ja lubie oryginalne gniazdowce z początku lat 90.netnik pisze:Dla mnie mogłyby istnieć tylko 105N bez żadnych NG i innych remontów i jeszcze żeby wszystkie bimby dwa patyki miały to juz super klimat wtedy
A ja stwierdziłem, że skoro żadnego napisu zakazującego nie ma to możnaPodi pisze:Ja myślałem że to nielegalne i podlega karze.
A po drugie motorniczy z pierwszego wagonu raczej mnie musiał widzieć, ponieważ pasażerów na całej trasie było niewielu, więc w lusterku pewnie widział i jednak nie zareagował
Przypuszczam że stodwójka powróci do obsługi trójki raczej po remoncie na Głogowskiej, chociaż mogłby bez problemu juz teraz jeździć:)
Co do fotki w avatarze to chciałem wstawić swoje zdjęcie szybkowca ale niestety nie wiem jak je pomniejszyć do akceptowalnych rozmiarów;) więc na razie "pożyczyłem" sobie fotke;)
Co do fotki w avatarze to chciałem wstawić swoje zdjęcie szybkowca ale niestety nie wiem jak je pomniejszyć do akceptowalnych rozmiarów;) więc na razie "pożyczyłem" sobie fotke;)