Tramwaje w Poznaniu - tabor, infrastruktura
A dlaczego mają się rozsypać? Przecież ich stan nie wykazuje rozsypki. Moim zdaniem do 2015 by pociągnęły, tylko że zamiennych części brakuje
Co wg ciebie przyszłościowo można zrobić? Wozić się 105tkami? Przecież jak którejś z nich stuknie 40 lat to już NG nic nie zrobi bo szkoda w to ładować pieniądze...
Co wg ciebie przyszłościowo można zrobić? Wozić się 105tkami? Przecież jak którejś z nich stuknie 40 lat to już NG nic nie zrobi bo szkoda w to ładować pieniądze...
Jak nigdy.Poznańczyk pisze:Dobrze się czujesz?
Wkurzasz mnie bo jesteś egoistą, Twoim celem jest tylko mieć Combino pod chatą, czego nie zmienisz pisząc totalne pierdoły a nie dyskutując zgodnie z tematem. To nie jest forum gdzie się prezentuje swoje komunikacyjne zachcianki.Poznańczyk pisze:A widziałeś stan tamtejszego torowiska? Szkoda Combino... Na Dębcu gorzej nie jest gdyby nie płyty
Ostrożniej dobieraj słowa.- mod. Damhan
Ostatnio zmieniony 2006-05-25, 16:15 przez Podi, łącznie zmieniany 2 razy.
No chociażby właśnie dlatego - części do stopiątek są o wiele łatwiej dostępne co zmniejsza koszty remontów.Poznańczyk pisze:A dlaczego mają się rozsypać? Przecież ich stan nie wykazuje rozsypki. Moim zdaniem do 2015 by pociągnęły, tylko że zamiennych części brakuje
Według mnie przyszłościowo to trzeba: sprowadzić tatry T6A2 bo są młode (niestety drogie ale mimo to uważam że warto ponieść wydatek) kupić niskopodłogowe doczepki (takie jak Niemcy w Cegielskim kilka lat temu) ewentualnie może być B6A2. Oprócz tego należy ogłosić przetarg na nowe niskopodłogowce ewentualnie skorzystać z klauzuli w umowie z Siemensem i dokupic 10 Combino.
Brawo!!Podi pisze:Wkurzasz mnie bo jesteś egoistą, Twoim celem jest tylko mieć Combino pod chatą, czego nie zmienisz pisząc totalne pierdoły a nie dyskutując zgodnie z tematem. To nie jest forum gdzie się prezentuje swoje komunikacyjne zachcianki.
A propos torowisk w mieście - nie są aż tak tragiczne w porównaniu z innymi miastami, podobnie zresztą jak tabor.
Ja też bym chciał żeby na wszystkich liniach przejeżdżających koło mojej chaty (5,8,14,18) jeździły niskopodłogowce ale wiem że na razie jest to nierealne
I długo nie będzie
Jeśli B6A2 jest bierne, to może wystarczyłoby przerobić wózki, i trochę innych rzeczy, za nazwanie których tak jakbym chciał Damhan dałby mi warna , żeby mieć LFa. No i mogłoby opłacać się zrobienie glizdy z dwóch T6A2… ale czy tak naprawdę niska podłoga w T6A2 jest aż tak potrzebna? I ile ich można kupić?
Co do zakupu Combinerek na podstawie tej klauzuli — nie ma szans.
Co do zakupu Combinerek na podstawie tej klauzuli — nie ma szans.
Sam opowiadasz bzdury, bo moim jedynym celem jest posiadanie pod domem (do tramwaju mam 10 minut z buta) GT8 i GT6,a Combino niech sobie jeździ wszędzie, ale NIE TYLKO na pst! Proste!
A marcinowic płacisz za popracie czy to jedna osoba?
Szczerze to Combino widze na linii 8 => najbradziej reprezenatcyjnej w Poznaniu pod względem chociażby turystycznym czy biznesowym.
A marcinowic płacisz za popracie czy to jedna osoba?
Szczerze to Combino widze na linii 8 => najbradziej reprezenatcyjnej w Poznaniu pod względem chociażby turystycznym czy biznesowym.
Oczywiście, że płace, chcesz sie dołączyć ?Poznańczyk pisze:A marcinowic płacisz za popracie czy to jedna osoba?
Jak by weremontowali Plac Wielkopolski itp. to nie ma sprawyPoznańczyk pisze:Szczerze to Combino widze na linii 8 => najbradziej reprezenatcyjnej w Poznaniu pod względem chociażby turystycznym czy biznesowym.
Ostatnio zmieniony 2006-05-25, 21:55 przez Podi, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście że mi płaci, milion dolarów gotówką za każdy post z poparciemPoznańczyk pisze:A marcinowic płacisz za popracie czy to jedna osoba?
Tak na serio to uważam że Podi ma rację i dlatego go popieram. Poza tym Podi nie jest wiecznym krytykiem poczynań MPK i nie wypisuje masowo postów z własnymi żądaniami.
Placu Wielkopolskiego raczej nie wyremontują bo ta trasa jest przecież przewidziana do likwidacji (tramwaj ma jechać Młyńską i Solną).Poznańczyk napisał/a:
Szczerze to Combino widze na linii 8 => najbradziej reprezenatcyjnej w Poznaniu pod względem chociażby turystycznym czy biznesowym.
Jak by weremontowali Plac Wielkopolski itp. to nie ma sprawy
Rzeczywiście linia 8 jest jedną z reprezentacyjnych linii więc powinna być jedną z linii obsługiwanych przez Siemensy (Ja bym widział niskacze na liniach: 1, 5, 8, 10 - po remoncie Winograd i Dębca, 13, 17 + oczywiście PST)
Berlin ma 122 silnikowe T6A2 i 64 doczepy B6A2.plocmaster pisze:To ilość dwuskładów T6A2, czy wagonów? I czy przegubowe Tatry też są uwzględnione?
Ciesz się że kilka a nie kilkaset jak w Wawie!!!!!!Poznańczyk pisze:Poznań ma jeszcze kilka masakrycznie zdezelowanych 105tek. Może lepiej kupic te Tatry niż ładować majątek w 105tki?