Tramwaje w Poznaniu - tabor, infrastruktura
No bo jak nasze jest wielkim szajsem to co tu chwalic. Gdyby Konstal produkowal chociaz w 80% tak dobre wagony jak Tatra, to nikt by nie narzekal, ale niestety, u nas wagony 105Na trzeba remontowac co 7 lat, bo inaczej sie sypia, Tatry bez remontow jezdza 15-20 lat i sie niezle trzymaja. Zreszta jak w bylym ZSRR te wagony sie trzymaja i to przez wiele-wiele lat bez zadnych remontow, to juz cos swiadczy o jakosci produktu. Juz nie wspominam o 102jkach ktore maja rowniez slaba konstrukcje, i problemy z czesciami.
No i na koniec, czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest ze 102jki i 105tki to jedne z najglosniejszych tramwajow na swiecie?
Aleksej
No i na koniec, czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest ze 102jki i 105tki to jedne z najglosniejszych tramwajow na swiecie?
Aleksej
Mnie zawsze wkurzały przetwornice...No i na koniec, czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest ze 102jki i 105tki to jedne z najglosniejszych tramwajow na swiecie?
A jazda stopiątką po PST to jedno wielkie ała dla moich uszu.
Był Polonez, był Jelcz, był i polski tramwajPoznańczyk pisze:Czy Polska nie mogła sprowadzać Tatr od Czechów jak Niemcy, Węgrzy, ZSRR?? Tylko musieli grzebać w Konstalu?
W "stodwói" masz przekłądnie dwustopniowa która daje dużo hałąsu gdy jest już zużyta do tego przetwornica wirowa i zbyt mocne mechanizmy drzwiowe.aleksej pisze:No i na koniec, czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest ze 102jki i 105tki to jedne z najglosniejszych tramwajow na swiecie?
Podobnie w "stopiątce" tylko że tu jest przekładnia jednostopniowa która daje mniej hałasu ale w zamian nie można używać piasecznic. I jak wyżej przetwornica wirowa oraz głośne drzwi dają sie we znaki.
Ostatnio zmieniony 2006-06-09, 11:00 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma na razie żadnej. Napalają się cały czas za to wizją braku Ikarusów już od wakacji.A czy w lokalnych poznańskich gazetach jest jakaś medialna "nagonka" zachęcająca MPK Poznań do zakupu tych pojazdów ?
A z tego co czytałem to te wagony stoją odstawione podobnie jak KT4D...aleksej pisze:Bo na razie sprzedaja KT-4D a T6A2 jeszcze troszke w Berlinie pojezdza i na pewno teraz nie sa na sprzedaz.
Pewnie część stoi poupychana po zajezdniach, a część przemierza dzielnie mniej reprezentacyjne ulice Berlina, bądź też została odstawiona w związku z piłkarskimi MŚ. Myślę, że gdyby do BVG zgłosił się porządny klient z konkretną ofertą zakupu za odpowiednie pieniądze, chętnie by ich się pozbyto.Podi pisze:A z tego co czytałem to te wagony stoją odstawione podobnie jak KT4D...
Wystarczy w "stodwójce"Podi pisze:Bez "J"Robson pisze:W "stodwóji"(jak to się odmienia??)W nocnym jest cichoPoznańczyk pisze:W GT8 też tam można ogłuchnąć... w por. z innymi miejscami.
Przedwczoraj jechalem =>gorzej niż z przetwornicą Na Wielkopolskiej od stony wschodniej i na Zamenhoffa jeszcze taki hałas w GT8 jest