[Śląskie] Tabor tramwajowy

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach...
Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

[Śląskie] Tabor tramwajowy

Post autor: Shadow238 » 2008-04-11, 13:38

Do TŚ trafiły kolejne 105tki z Krakowa ;)

Więcej informacji tutaj.
Ostatnio zmieniony 2009-02-21, 18:04 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.

Lopez

Post autor: Lopez » 2008-04-11, 14:48

Shadow238 pisze:Do TŚ trafiły kolejne 105tki z Krakowa
No cóż. 6 składów to i tak mało biorąc pod uwagę poważne zasilenie stanu taborowego MPK bombardierami.
Wiadomo czy te 105 zostaną przemalowane?

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-04-11, 15:47

A po co :o: ... zbędne koszty :D

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9999
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2008-04-11, 15:54

Filip7370 pisze:A po co ... zbędne koszty
A po to chociażby, że na Śląsku przyjęło się, że tramwaje kursujące liniowo są czerwone, a niebieskie to nauka jazdy. Tudzież z innych względów, z których pojazdy KM powinny mieć ujednolicone malowanie.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG » 2008-04-11, 19:37

Lopez pisze:Wiadomo czy te 105 zostaną przemalowane?
A te krakusy jeżdżące w niebieskim kolorze już zostały?

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2008-04-13, 01:43

Lopez pisze:Wiadomo czy te 105 zostaną przemalowane?
Prawdopodobnie tak.
A te krakusy jeżdżące w niebieskim kolorze już zostały?
Część przemalowano, a część jeździ do dzisiaj niebieskie.

Ps. Dzięki za utworzenie odpowiedniego tematu ;)

Lopez

Post autor: Lopez » 2008-04-13, 11:36

Shadow238 pisze:Prawdopodobnie tak.
No to czekamy na efekt. Jak wygląda wnętrze tych składów tzn. czy to są egzemplarze ze zmienionym układek siedzeń?
(ja niestety nie znam wszystkich krakowskich 105 po numerach ;) )

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-04-13, 22:16

A ja wam powiem że nie będą, bo ludzi i tak potrafią do nauki jazdy podjeść i naciskać guziki do wejścia. Wiedzą swoje i im rybka jak jest pomalowany wagon. Tak jak nie przeszkadza to w autobusach.

szubak

Post autor: szubak » 2008-04-13, 22:27

Spokojnie, do GOPu powinno pojsc wiecej wozow z Krk niz te 6 ;)

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2008-04-13, 22:58

Spokojnie, do GOPu powinno pojsc wiecej wozow z Krk niz te 6
A orientujesz się (bo ja niestety jeszcze takich informacji nie posiadam) czy te 6 wagonów co do nas trafiło miało standardowe wnętrze ?

Awatar użytkownika
204wras
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 356
Rejestracja: 2006-06-02, 20:57
Lokalizacja: Wrocław Bronx

Post autor: 204wras » 2008-04-14, 06:25

A może TŚ zmieni malowanie zakładowe na niebieskie kiedy dostanie wszystkie 105Na z Krk :chytry:

szubak

Post autor: szubak » 2008-04-14, 14:22

na razie do GOPu trafilo (traif w najblizszych dniach?) 6 skladow, czyli 12 wagonow 105Na. Wagony sa w roznym stanie, niektore mialy NG kilka lat temu, niektore wogole, jeden sklad mial NG calkiem niedawno. ;)

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2008-04-14, 17:52

Wagony sa w roznym stanie, niektore mialy NG kilka lat temu, niektore wogole, jeden sklad mial NG calkiem niedawno.
Normalka. Oczywiście oprócz tych używek TŚ zamierza jeszcze wyremontować 20 stopiątek.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29275
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-04-15, 10:44

A skoro już mówimy o planowanych remontach Tramwajów Śląskich.

Czy ktoś się orientuje, czy TŚ zamierzają wysłać, gdzieś na zewnątrz do remontu (np. Modertrans, albo MPK Łódź) wagony, również te kupione od MPK Kraków ? ;)

Awatar użytkownika
204wras
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 356
Rejestracja: 2006-06-02, 20:57
Lokalizacja: Wrocław Bronx

Post autor: 204wras » 2008-04-15, 14:32

J-31 pisze:Czy ktoś się orientuje, czy TŚ zamierzają wysłać, gdzieś na zewnątrz do remontu (np. Modertrans, albo MPK Łódź) wagony, również te kupione od MPK Kraków ?
albo do Protramu :chytry:

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2008-04-15, 19:58

Czy ktoś się orientuje, czy TŚ zamierzają wysłać, gdzieś na zewnątrz do remontu (np. Modertrans, albo MPK Łódź) wagony, również te kupione od MPK Kraków ?
Oni raczej dlatego je kupują, ponieważ są o wiele w lepszym stanie niż te obecnie eksploatowane 105tki, które sie dosłownie sypią.

Na razie TŚ czeka na wyniki tego konkursu co ogłosili, która modernizacja najbardziej przypadła pasażerom, wtedy prawdopodnie albo do Łodzi lub do Poznania albo CHorzowa pojedzie kolejne 20 wagonów.

KWN

Post autor: KWN » 2008-05-01, 06:56

Po co TŚ nowe tramwaje 105Na?

Może zainteresowałyby się jakimiś niskopokładowymi np:
- Bombardierem NGT6
- Konstalem/Alstomem 116Nd
- Pesą 120N

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 » 2008-05-01, 10:21

Najpierw musieliby zająć się remontem torowisk aby te wagony nie rozpadły się na pierwszej zwrotnicy :P

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2008-05-01, 14:05

KWN pisze:Po co TŚ nowe tramwaje 105Na?
Bo wolą wyremontować taniej 105Na niż kupować nowe na te rozpadające się torowiska, które najpierw zostaną wyremontowane, a dopiero potem pomyślą o zakupie jakiś nowych wagonów.

Wiesz w planach jeszcze mają odremontować 25 sztuk 105Na, więc jak na cały tabor TŚ to zawsze coś ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9999
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2008-05-01, 15:12

KWN pisze:Po co TŚ nowe tramwaje 105Na?
Nie kupują nowych, tylko używane z Krakowa.
KWN pisze:Może zainteresowałyby się jakimiś niskopokładowymi np:
- Bombardierem NGT6
- Konstalem/Alstomem 116Nd
- Pesą 120N
Nie ma na to kasy na razie i trzeba najpierw dostosować infrastrukturę

ODPOWIEDZ