Tramwaje niskopodłogowe w Warszawie ?
A może po prostu władze miasta oraz TW nie potrafią skutecznie poinformować o zaletach zmian. Właściwie poza publikacjami prasowymi nie przewrowadzono żadnej kampanii informacyjnej. Do ludzi dochodziły tylko strzępki projektu, więc część protestów wynikała po prostu z niewiedzy.MW pisze:no cóż - odnośnie siatki połączeń, skoro pasażerowie nie chcą porządku, to nikt nie będzie się narzucałThomas pisze:w sprawie siatki połączeń oraz taboru - nie.
Bulwy nie są tak naprawdę nowoczesnymi tramwajami (przyjmując obecne kryteria), chociaż oczywiście są już stokroć lepsze niż ogórko- (lub parówko - zależy co kto lubi )podobne wehikuły.a tabor - a bulwy i niskacze ;P z resztą wolę stary tabor, który może się rozpędzać na dobrym torowisku...
Piszesz, że wolisz stare trupy? To dlaczego warszawiacy rzucali się na testowanego Cityrunnera na linii 4, że nie sposób było się zmieścić?
Nie, to był Cityruner szerokotorowy pożyczony na testy (nie pamiętam skąd, to było parę lat temu). Bombardier liczył, że może w końcu Warszawa kupi coś nowoczesego, ale jak widać władze miasta (i jego mieszkańcy obecni na tym forum - wiadomo o kogo chodzi ) najbardziej sobie cenią wozy pamiętające rządy Gomułki niż nowoczesne pojazdyjanzel pisze:To był łódzki Cityrunner?Thomas78 pisze:To dlaczego warszawiacy rzucali się na testowanego Cityrunnera na linii 4, że nie sposób było się zmieścić?
Towarzyszu Gomułka! Cityrunner to podstępny wytwór zepsutej zachodniej cywilizacji i próba obalenia naszego ustroju! To my mamy prawdziwe nowoczesne tramwaje! Oni chcą nam je podstępem odebrać! Nie pozwolimy na to! Bedziemy bronić Warszawy przed nimi do końca świata i jeden dzień dłużej!Thomas78 pisze:Nie, to był Cityruner szerokotorowy pożyczony na testy (nie pamiętam skąd, to było parę lat temu). Bombardier liczył, że może w końcu Warszawa kupi coś nowoczesego, ale jak widać władze miasta (i jego mieszkańcy obecni na tym forum - wiadomo o kogo chodzi ) najbardziej sobie cenią wozy pamiętające rządy Gomułki niż nowoczesne pojazdy
No tak - Cityrunnery to produkt zgniłego zachodniego imperializmu W końcu przez 50 lat wmawiano Polakom, że w bloku socjalistycznym wszystko jest najlepsze I tym demagogicznym sposobem można udowodnić wyższość 13N nad zachodnimi konstrukcjamijanzel pisze:Towarzyszu Gomułka! Cityrunner to podstępny wytwór zepsutej zachodniej cywilizacji i próba obalenia naszego ustroju! To my mamy prawdziwe nowoczesne tramwaje! Oni chcą nam je podstępem odebrać! Nie pozwolimy na to! Bedziemy bronić Warszawy przed nimi do końca świata i jeden dzień dłużej!Thomas78 pisze:Nie, to był Cityruner szerokotorowy pożyczony na testy (nie pamiętam skąd, to było parę lat temu). Bombardier liczył, że może w końcu Warszawa kupi coś nowoczesego, ale jak widać władze miasta (i jego mieszkańcy obecni na tym forum - wiadomo o kogo chodzi ) najbardziej sobie cenią wozy pamiętające rządy Gomułki niż nowoczesne pojazdy
planowanie tras to zadanie ZTM-u albo Biura Komunikacji. To, że nikt nie potrafi to inna sprawa, jednak u nas zmiany zawsze rozbijają się o pojedyńcze postulaty.Thomas78 pisze:A może po prostu władze miasta oraz TW nie potrafią skutecznie poinformować o zaletach zmian. Właściwie poza publikacjami prasowymi nie przewrowadzono żadnej kampanii informacyjnej. Do ludzi dochodziły tylko strzępki projektu, więc część protestów wynikała po prostu z niewiedzy.MW pisze: no cóż - odnośnie siatki połączeń, skoro pasażerowie nie chcą porządku, to nikt nie będzie się narzucał
a czym Łódź może się pochwalić? Paroma Cityrunnerami, które nie zawsze moga jeździć i tylko na jednej trasie, które w dodatku Łódź oddaje za granicę?Thomas pisze:Bulwy nie są tak naprawdę nowoczesnymi tramwajami (przyjmując obecne kryteria)
ad. 1. nie pisałem nic o starych trupach, z resztą one są w dobrym stanie, jakbyś nie wiedziałThomas pisze:Piszesz, że wolisz stare trupy? To dlaczego warszawiacy rzucali się na testowanego Cityrunnera na linii 4, że nie sposób było się zmieścić?
ad. 2. nie wiem, nie pamiętam takiego zdarzenia.
Dla tych co lubią starocie i dla tych którzy wolą nowoczesność przedstawiam tramwaj który był już prezentowany w misz- maszach:Thomas78 pisze:No tak - Cityrunnery to produkt zgniłego zachodniego imperializmu W końcu przez 50 lat wmawiano Polakom, że w bloku socjalistycznym wszystko jest najlepsze I tym demagogicznym sposobem można udowodnić wyższość 13N nad zachodnimi konstrukcjami
I specjalistyczne oprogramowanie VISUM , którego zastosowanie jak do tej pory niczego nie wniosło/MW pisze:Planowanie tras to zadanie ZTM-u albo Biura Komunikacji. To, że nikt nie potrafi to inna sprawa, jednak u nas zmiany zawsze rozbijają się o pojedyńcze postulaty.
Nie odddaje, tylko wypożycza na testy. Do obsługi ŁTR będą kupione następne. A to, że obecnie jeżdżą na trasie W-Z wynika z: obciążenia tej relacji oraz stanu torowisk na innych ciągach. W tym roku jest jednak sporo remontów, o których pisał Aleksej w innym wątku.A czym Łódź może się pochwalić? Paroma Cityrunnerami, które nie zawsze moga jeździć i tylko na jednej trasie, które w dodatku Łódź oddaje za granicę?
To było nie tak dawno - w 2001 r. Dla przypomnienia tekst oraz zdjęcia z testów Cityrunnera w Warszawie:ad. 2. nie wiem, nie pamiętam takiego zdarzenia.
http://mkm101.republika.pl/twtecr.html
nawet nie chodzi o programy... każdy projekt wymaga konsultacji z dzielnicą i jak tylko jakieś szczegóły zostaną opublikowane w prasie (często w sposób nieoficjalny, co powoduje, że ukazują się nie do końca w pełni prawdziwe informacje) niektórzy pasażerowie, którym akurat dana zmiana nie pasuje, bo stracą bezpośredni dojazd, piszą listy i potem wychodzą różne potworki.Thomas78 pisze:I specjalistyczne oprogramowanie VISUM , którego zastosowanie jak do tej pory niczego nie wniosło/
na jaki okres czasu? nie zmienia to faktu, że Łodzianie nimi jeździć nie mogą.Thomas pisze: Nie odddaje, tylko wypożycza na testy.
a w Warszawie ile remontów w te wakacje z resztą też są plany, żeby zakupić nowy tabor na nowe i modernizowane trasy.Thomas pisze:Do obsługi ŁTR będą kupione następne. A to, że obecnie jeżdżą na trasie W-Z wynika z: obciążenia tej relacji oraz stanu torowisk na innych ciągach. W tym roku jest jednak sporo remontów, o których pisał Aleksej w innym wątku.
To było nie tak dawno - w 2001 r. Dla przypomnienia tekst oraz zdjęcia z testów Cityrunnera w Warszawie:Thomas pisze:ad. 2. nie wiem, nie pamiętam takiego zdarzenia.
http://mkm101.republika.pl/twtecr.html[/quote]nie widzę wzmianki o tłumach.
nie widzę wzmianki o tłumach.[/quote]MW pisze:To było nie tak dawno - w 2001 r. Dla przypomnienia tekst oraz zdjęcia z testów Cityrunnera w Warszawie:
http://mkm101.republika.pl/twtecr.html
A ja tutaj nic nie widzę
A ja tutaj nic nie widzę [/quote]Inspektor pisze:nie widzę wzmianki o tłumach.MW pisze:To było nie tak dawno - w 2001 r. Dla przypomnienia tekst oraz zdjęcia z testów Cityrunnera w Warszawie:
http://mkm101.republika.pl/twtecr.html
nie otwiera Ci się nieoficjalna strona TW?
Jest jeszcze adres www.tramwar.republika.plMW pisze:nie otwiera Ci się nieoficjalna strona TW?
Muszę, przyznać, że ten Cityrunner, choć wzbudził <b>napewno</b> zainteresowanie wśród warszawiaków, to już na pewno nie tak duże jak pierwsze niskopodłogowe tramwaje, które pojawiały się co jakiś czas w latach 90-tych. A co do tego pojazdu, to i ja na niego polowałem, ale nie udało mi się, czego mocno żałuję...Thomas78 pisze:Tylko, że ja je pamiętam. Przez ponad 20 lat mieszkałem w Warszawie i takich wydarzeń starałem się nie przegapić.MW pisze:nie widzę wzmianki o tłumach.
Jak to nie mogą? Do Genewy wypożyczono 2 tramwaje z 15. Na trasie "10" na najbardziej obciążone kursy i tak wystarczyło.MW pisze:na jaki okres czasu? nie zmienia to faktu, że Łodzianie nimi jeździć nie mogą.Thomas pisze: Nie odddaje, tylko wypożycza na testy.
Zresztą Warszawa nie ma ani jednego tramwaju tej klasy i nieprędko będzie miała