"Unijne" trolejbusy w Gdyni
Teoretycznie jeszcze coś się chyba tam zdarza, z tym, że to raczej nie jako producent danej marki a jakaś firma (np. Kiepe) zabudowuje aparaturę elektryczną na fabrycznie nowym wozie - aczkolwiek mogę się mylić. Wyjątek na pewno stanowi Skoda (Irisbus).ppln pisze:A ktoś poza Solarisem produkuje fabrycznie nowe trolejbusy
A ja myślę, że PKT wcale nie powinno rozglądać się za innymi pojazdami - tzn. innymi niż Solaris. W sumie, konstrukcja Solarisa jest sprawdzona, doskonale spisuje się w trudnych polskich warunkach. Czegoż tu więcej oczekiwać. Gorzej, że ST 12 AC III już mogą nie być tak fajne jak poprzednia generacja
Natomiast inna sprawa to jego elektryka i elektronika, ale to już zostawiam U2w.
Natomiast inna sprawa to jego elektryka i elektronika, ale to już zostawiam U2w.
Może lepiej nie...rupak pisze:Na pewno (np. LAZ ), ale trzeba tylko poszukać , i może wyjdzie taniej, a do tego lepiej
Ważnym czynnikiem powinna też być unifikacja taboruJ-31 pisze:A ja myślę, że PKT wcale nie powinno rozglądać się za innymi pojazdami - tzn. innymi niż Solaris. W sumie, konstrukcja Solarisa jest sprawdzona, doskonale spisuje się w trudnych polskich warunkach.
Hym... za bardzo się przejmujesz "gadaniem" PKT Nadwozie do Trollino III generacji były wyprodukoane spory czas temu. Ogólna koncepcja wnętrza może się jeszcze zmienić. W sumie problemem jest tylko mała rzeźnia, reszta może być.J-31 pisze:Gorzej, że ST 12 AC III już mogą nie być tak fajne jak poprzednia generacja