[Lublin] Trolejbusy
Wcale w to nie wątpie, wasz wóz techniczny bardzo mi się podoba i bardzo bym chciał, aby PKT też wreszcie zastąpiło czymś swoje Stary... Ale mimo wszystko, podejrzewam, że za pieniądze wydane na ten samochód mogły zostać przeznaczone na kilka NG Jelczy... Teraz pytanie co jest dla Was ważniejsze, mieć super sieć i stare trolejbusy, czy trole po NG i sieć w średnim stanieJacek Pudło pisze:Trzeba też mieć jak utrzymać i konserwować sieć, a te stary są już dosyć wyjeżdżone. Do tego nowy wóz ma dużo lepszą w obsłudze platformę, bo może się ona odchylać i przekręcać.
Wg. mnie sporym postępem jest sam fakt, że taki plan rozwoju powstał. I daje on naprawdę spore szansę dla lubelskich trolejbusów. Spore szansę na rozwój sieci, trakcji.7370 pisze:No to gratuluje tak zrównoważony plan rozwoju...brawo :idea: ...ale tu też trzeba powiedzieć że nic nie przyjdzie tak łatwo gdyż wiele razy zapominamy gdzie żyjemy a tu oprócz pieniędzy są też interesy określonych ludzi. Niejeden genialny plan się o to rozbił.
Uważam, że te plany są realne.
Adaptacja 1 Merca kosztuje tyle co remont peery (i może jeszcze uda się w cenie remontu peery zmieścić Merca), poza tym Merc jest o wiele lepszy od PR110.Filip_2691 pisze:Ale co to da? Za 1 niskacza opłaca się wyremontować kilka Jelczy
Pasażerowie myślą, że to nówka albo mają to gdzieś. Przedsiębiorstwa zresztą opinie pasażerów też mają gdzieś.ppln pisze:poprawi się opinia o przedsiębiorstwie wśród pasażerów (oo... niskopodłogowy, jaki fajny! ; sami go wyremontowali? to świetne przedsiębiorstwo jest)
Po co? Większość z nich jest już po jednej NG, część miała ją niedawno, w zasadzie nie bardzo jest co remontować. Teraz czas na kupowanie nowych.B.A. Baracus pisze:Ale mimo wszystko, podejrzewam, że za pieniądze wydane na ten samochód mogły zostać przeznaczone na kilka NG Jelczy...
Trzeba równolegle inwestować w sieć i w tabor.Teraz pytanie co jest dla Was ważniejsze, mieć super sieć i stare trolejbusy, czy trole po NG i sieć w średnim stanie
830 jest trochę gorszy, długo trwa z nim to wszystko, ale może już niedługo pojawi się na linii. Ostatnio generalnie to naokrągło jeździ.u2w pisze:A jak się na dzień dzisiejszy sprawują testowce, o których wspomniałeś Słyszałem, że początkowo były problemy - ale to zrozumiałe, jak wygląda to obecnie
826 rokuje większe nadzieje. Dziś jeździł pierwszy raz po mieście, nie sprawiał problemów.
Ostatnio zmieniony 2006-04-06, 14:27 przez Jacek Pudło, łącznie zmieniany 1 raz.
Metro też wypadało dobrze i nic z tego nie wyszło. Przecież plan umożliwia jedynie staranie się o środku unijne (warunek konieczny), ale ich nie gwarantuje.Jacek Pudło pisze:Możesz nie wierzyć, środki są prawdziwe, wstępny projekt był już prezentowany oficjelom i wypadł pozytywnie.
Niezupełnie na raz, bo to rozłożłoby się na parę lat, zapewne na 6.
Co by nie pisać, jest to jakaś szansa. Bardzo realna szansa. I bardzo dobrze, że lubelskie MPK stara się o takie dofinansowanie. Jest ono przecież potrzebne. Ja w każdym razie trzymam kciuki i czekam na dalsze wieści z Lublina.Jacek Pudło pisze:Tyle że w wypadku projektu na 160 pojazdów nie jest to bitwa między województwami tylko pula środków przeznaczona specjalnie dla lubelszczyzny.
A tak apropo, czy dyrekcja MPK, mając tak dobrą perspektywę, już po cichu rozgląda się za nowym taborem ?
Milosnicy z Lublina - wielka prozba, zrobcie co tylko mozecie - postarajcie sie zeby wam dali obudowe maszyn drzwiowych, gdzie znajduja sie owe numery taborowe #496. Blagam , postarajcie sie. Wierze, ze mozecie cos takiego zalatwic, a Slupsk bedzie wam dozywotnie wdzieczny. Skoro nie mozemy odzyskac trolejbusu, poproscie o te obudowy. Piszcie o procesie kasacyjnym tego wozu i o tym co uda sie wam zalatwic. Pamietajcie - liczymy na was, wierzymy ze potraficie Jezeli cos by sie udalo, prosimy o przechowanie, <b>napewno</b> zjawimy sie o odbiór owego sprzetu. A wozu szkoda......ostatni wygladajacy jak PR110U - inna podsufitka, inne srebrne porecze, okna z Pr110U...... Czekam na wiesci z Lublina z wielka niecierpliwoscia i nadzieja.....
Ostatnio zmieniony 2006-04-11, 20:49 przez Mercury, łącznie zmieniany 1 raz.