Nowa baza PKT

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach...
kombino

Post autor: kombino » 2006-06-19, 19:14

u2w, zwróciłeś uwagę,że coś jest nie tak ze stropem/ścianą nowej bazy od strony ul.Opata Hackiego?

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-19, 19:43

Z którym stropem, z którą ścianą :?: Nie byłem w środku ;) Tego sporo jest.

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-19, 22:41

Ja też nie byłem w środku :chytry: Stajesz na rogu: Zakręt do Oksywia i Hackiego-i idziesz sobie po chodniku w stronę estakady-patrząc na ścianę (od Hackiego) i ona faluje :wall: tylko nie wiem czy góra-dół(strop) czy na boki(ściana) . Mam nadzieję,że to złudzenie,ale 1 raz coś takiego widzę.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-20, 00:01

Hmm... przechodziłem tam kilka razy ale takiego zjawiska nie zauważyłem :shocked: Jak będę miał okazję, to się temu przyjrzę dokładniej.

Chyba, że... to efekt występujący przy zwykłym zawrocie głowy spowodowanym wspaniałością budowli :retard: :D

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-20, 08:21

Ja tam przechodzę dość często-i jak bym się starał tego nie zauważyć-to to widzę :/ A baza ta hmm... Czy to prawda,że trolejbusy będą stać tam po dachem jeden za drugim w 4 rzędach,a nie tak jak autobusy :?: Bo jeśli jeden za drugim-to przepustowość tej bazy będzie żadna :/

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-20, 10:27

Jak to wszystko będzie wyglądać to się przekonamy jak baza zostanie uruchomiona. Ale założenia są takie jak mówisz. Zresztą rozmieszczenie pojazdów na bazie jak i sama jej wielkość budzą kontrowersje. Co do przepustowości - rozwiązanie będzie zapewne takie: brak przydziałów kierowców do wozów - to praktycznie ma już miejsce obecnie.
Ostatnio zmieniony 2006-07-01, 22:58 przez u2w, łącznie zmieniany 1 raz.

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-20, 10:37

Czyli także brak przypisania pojazdów do linii :?: Kto to projektował :?: nie można było zrobić jak w Sollingen :cry:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-20, 12:12

Tak by wychodziło. W zasadzie nie będzie miało to znaczenia gdy będzie już 100% niskaczy. A do tej pory... może podział na sektory. Przecież pewne przypisanie być musi ze względu na brygady niskopodłowe.

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-20, 12:54

Może dałoby się jednak ustawić je w sposób autobusowy :?: Na razie jeszcze nic nie ma,jest jeszcze czas na zmiany..Nie wymaga to dodatkowych kosztów.

[ Dodano: 2006-06-20, 13:07 ]
Co to za problem ustawić trolejbusy w ten sposób w bazie-i jaka oszczędnosć na drutach-jedna para zamiast 4 :!:

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-54422.html

Dostępność bardzo dobra-i w takim ustawieniu zmieści się bez problemu 90 trajtków
Ostatnio zmieniony 2006-06-20, 15:07 przez kombino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-20, 15:17

1. Znając umiejętności co niektórych kierowców w zakresie manewrowania, to trzebaby zatrudnić kilku nowych blacharzy :cry: I nie jestem do końca przekonany czy na nowej bazie jest to do zrealizowania - czy jest tyle miejsca na taki styl parkowania.
2. Niestety nie posiadam mocy decyzyjnej ;)

Jeszcze taka mała uwaga co do podawania linków na TWB - nie podawajcie linków bezpośrednio do zdjęć, są chronione. Lepiej do strony, która je reprezentuje

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-20, 16:03

Rozumiem,że zmieniłeś i wszystko jest już ok. ze zdjęciem :?: Jak będę tam przechodził to się zapytam jakie wymiary ma ten "korytarz" ;) Na "oko" powinny się zmieścić :mruga: A propos kierowców: nie załamuj mnie :/

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-20, 19:40

kombino pisze:A propos kierowców: nie załamuj mnie
Life is brutal :devil:
A link - fakt, zmieniłem.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29087
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-06-22, 11:30

Ja myślę, że to wszystko jest kwestia dopasowania się zarówno pracowników zaplecza jak i samych kierowców, do warunków jakie zapewni nowa zajezdnia. Po prostu będą musieli sobie jakoś poradzić. ;)

Chociaż szkoda, że projektant nie uwzględnił wszystkich, rzeczywistych potrzeb zajezdni :roll:

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-22, 11:45

u2w, Grzebiesz sobie w sieci czy raczej w trajtoszach,że się tak wyrażę :?: ;)
Bo jeśli w sieci to mam pytanie: Ile kosztuje krzyżówka,a ile zjazdówka :?: Strzelam,że obie 10000-skoro zwrotnica 20000 :mruga: to był taki mały OT :P

A teraz do rzeczy: Przechodziłem tam dzisiaj i wczoraj i robotnicy nie wiedzieli jakie wymiary mają bramki-jak ucapię jakiegoś kierownika budowy czy cuś to możę się czegoś dowiem :D IMHO to jednak strop faluje-może tak ma być,żeby śnieg się nie osadzał :nuts:

J-31, Na wymiary zajezdni nie mamy wpływu,ale zawiesić sieć inaczej i wymalować pasy w skos to chyba nie jest taki wielki problem :wall: Jeśli wymiary nie pozwolą to ok.,ale jeśli się da to dlaczego nie poprawić tego

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-23, 23:47

Grzebię się w tych drugich ;)
Jeśli chodzi o ceny, to niestety nie orientuję się jakie są. Ale to nie jest duży problem się dowiedzieć - ale to za parę dni. Jakiś czas temu był przypadek spalenia się sektora - oczywiście czeskiego :( Położono go póżniej przed dyspozytornią ku przestrodze lub - jak kto woli - dla ruszenia sumienia kierowcy, za którego sprawą to się stało. Mówiło się wówczas coś o 700€.

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-24, 08:54

Jak widać na zdjęciach z www.trolejbusy.strefa.pl :

http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_02.jpg

http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_01.jpg

Myślałem,że można wymienić li tylko sam 1 izolator-ale z tych zdjęć wynika,że usunęli cały segment :/
Idąc tym tokiem rozumowania na zdjęciu widzimy 1 krzyżak-a w krzyżówce są 4 więc 4x700E=2800E~10000PLN :mruga:

Nie wiedziałem,że mają krzyżówki w rezerwie :wow: To muszą mieć na stanie kilka rodzajów(różny kąt natarcia,kierunek toru jazdy).

Upchnęliście wszystko bez problemu do 3050 :?: Dla nie wtajemniczonych dodam,ze jest on krótszy od pozostałych elektromerców o 30cm :chytry:

Mam jeszcze pytanie: Jak długo jeszcze będą przerabiane Mercedesy?

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-24, 10:48

kombino pisze:Nie wiedziałem,że mają krzyżówki w rezerwie
Coś tam zawsze w magazynie leży... Musi.
kombino pisze:Upchnęliście wszystko bez problemu do 3050... jest on krótszy...o 30cm
Bez problemu to nie ale od czego są 5kg młotki :retard: Na serio to oczywiście 20cm mniej (a nie 30) generuje pewne utrudnienia - głównie w rozmieszczeniu styczników pomocniczych. Stąd też wystąpiła konieczność wprowadzenia nieznacznych zmian w konstrukcji - ale spoko, będzie żył :mruga:

kombino

Post autor: kombino » 2006-06-24, 12:26

Dzięki za informacje,a 30 cm wziąłem z KKT :mruga:

[ Dodano: 2006-09-08, 18:40 ]
u2w, Jak podoba się nowe miejsce pracy :?: :D Czy widziałeś może plany ustawienia trolli w nowej bazie? Kto wygrał przetarg na dostawczaka?

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2007-04-26, 15:45

Temat jest to stary ale po co zakładać drugi taki sam? Chodzi o to że zapewne jak niektórzy wiedzą, 28 kwietnia w sobotę 2007 roku nastąpi otwarcie nowej bazy trolejbusowej.

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2007-04-26, 16:42

Będzie jakaś impreza? Bo ja właśnie zdaje się, że w sobotę w Trójmieście będę :diabeł:

ODPOWIEDZ