Nowa baza PKT
Jak to wszystko będzie wyglądać to się przekonamy jak baza zostanie uruchomiona. Ale założenia są takie jak mówisz. Zresztą rozmieszczenie pojazdów na bazie jak i sama jej wielkość budzą kontrowersje. Co do przepustowości - rozwiązanie będzie zapewne takie: brak przydziałów kierowców do wozów - to praktycznie ma już miejsce obecnie.
Ostatnio zmieniony 2006-07-01, 22:58 przez u2w, łącznie zmieniany 1 raz.
Może dałoby się jednak ustawić je w sposób autobusowy Na razie jeszcze nic nie ma,jest jeszcze czas na zmiany..Nie wymaga to dodatkowych kosztów.
[ Dodano: 2006-06-20, 13:07 ]
Co to za problem ustawić trolejbusy w ten sposób w bazie-i jaka oszczędnosć na drutach-jedna para zamiast 4
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-54422.html
Dostępność bardzo dobra-i w takim ustawieniu zmieści się bez problemu 90 trajtków
[ Dodano: 2006-06-20, 13:07 ]
Co to za problem ustawić trolejbusy w ten sposób w bazie-i jaka oszczędnosć na drutach-jedna para zamiast 4
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-54422.html
Dostępność bardzo dobra-i w takim ustawieniu zmieści się bez problemu 90 trajtków
Ostatnio zmieniony 2006-06-20, 15:07 przez kombino, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Znając umiejętności co niektórych kierowców w zakresie manewrowania, to trzebaby zatrudnić kilku nowych blacharzy I nie jestem do końca przekonany czy na nowej bazie jest to do zrealizowania - czy jest tyle miejsca na taki styl parkowania.
2. Niestety nie posiadam mocy decyzyjnej
Jeszcze taka mała uwaga co do podawania linków na TWB - nie podawajcie linków bezpośrednio do zdjęć, są chronione. Lepiej do strony, która je reprezentuje
2. Niestety nie posiadam mocy decyzyjnej
Jeszcze taka mała uwaga co do podawania linków na TWB - nie podawajcie linków bezpośrednio do zdjęć, są chronione. Lepiej do strony, która je reprezentuje
u2w, Grzebiesz sobie w sieci czy raczej w trajtoszach,że się tak wyrażę
Bo jeśli w sieci to mam pytanie: Ile kosztuje krzyżówka,a ile zjazdówka Strzelam,że obie 10000-skoro zwrotnica 20000 to był taki mały OT
A teraz do rzeczy: Przechodziłem tam dzisiaj i wczoraj i robotnicy nie wiedzieli jakie wymiary mają bramki-jak ucapię jakiegoś kierownika budowy czy cuś to możę się czegoś dowiem IMHO to jednak strop faluje-może tak ma być,żeby śnieg się nie osadzał
J-31, Na wymiary zajezdni nie mamy wpływu,ale zawiesić sieć inaczej i wymalować pasy w skos to chyba nie jest taki wielki problem Jeśli wymiary nie pozwolą to ok.,ale jeśli się da to dlaczego nie poprawić tego
Bo jeśli w sieci to mam pytanie: Ile kosztuje krzyżówka,a ile zjazdówka Strzelam,że obie 10000-skoro zwrotnica 20000 to był taki mały OT
A teraz do rzeczy: Przechodziłem tam dzisiaj i wczoraj i robotnicy nie wiedzieli jakie wymiary mają bramki-jak ucapię jakiegoś kierownika budowy czy cuś to możę się czegoś dowiem IMHO to jednak strop faluje-może tak ma być,żeby śnieg się nie osadzał
J-31, Na wymiary zajezdni nie mamy wpływu,ale zawiesić sieć inaczej i wymalować pasy w skos to chyba nie jest taki wielki problem Jeśli wymiary nie pozwolą to ok.,ale jeśli się da to dlaczego nie poprawić tego
Grzebię się w tych drugich
Jeśli chodzi o ceny, to niestety nie orientuję się jakie są. Ale to nie jest duży problem się dowiedzieć - ale to za parę dni. Jakiś czas temu był przypadek spalenia się sektora - oczywiście czeskiego Położono go póżniej przed dyspozytornią ku przestrodze lub - jak kto woli - dla ruszenia sumienia kierowcy, za którego sprawą to się stało. Mówiło się wówczas coś o 700€.
Jeśli chodzi o ceny, to niestety nie orientuję się jakie są. Ale to nie jest duży problem się dowiedzieć - ale to za parę dni. Jakiś czas temu był przypadek spalenia się sektora - oczywiście czeskiego Położono go póżniej przed dyspozytornią ku przestrodze lub - jak kto woli - dla ruszenia sumienia kierowcy, za którego sprawą to się stało. Mówiło się wówczas coś o 700€.
Jak widać na zdjęciach z www.trolejbusy.strefa.pl :
http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_02.jpg
http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_01.jpg
Myślałem,że można wymienić li tylko sam 1 izolator-ale z tych zdjęć wynika,że usunęli cały segment
Idąc tym tokiem rozumowania na zdjęciu widzimy 1 krzyżak-a w krzyżówce są 4 więc 4x700E=2800E~10000PLN
Nie wiedziałem,że mają krzyżówki w rezerwie To muszą mieć na stanie kilka rodzajów(różny kąt natarcia,kierunek toru jazdy).
Upchnęliście wszystko bez problemu do 3050 Dla nie wtajemniczonych dodam,ze jest on krótszy od pozostałych elektromerców o 30cm
Mam jeszcze pytanie: Jak długo jeszcze będą przerabiane Mercedesy?
http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_02.jpg
http://www.trolejbusy.strefa.pl/spalenie_01.jpg
Myślałem,że można wymienić li tylko sam 1 izolator-ale z tych zdjęć wynika,że usunęli cały segment
Idąc tym tokiem rozumowania na zdjęciu widzimy 1 krzyżak-a w krzyżówce są 4 więc 4x700E=2800E~10000PLN
Nie wiedziałem,że mają krzyżówki w rezerwie To muszą mieć na stanie kilka rodzajów(różny kąt natarcia,kierunek toru jazdy).
Upchnęliście wszystko bez problemu do 3050 Dla nie wtajemniczonych dodam,ze jest on krótszy od pozostałych elektromerców o 30cm
Mam jeszcze pytanie: Jak długo jeszcze będą przerabiane Mercedesy?
Coś tam zawsze w magazynie leży... Musi.kombino pisze:Nie wiedziałem,że mają krzyżówki w rezerwie
Bez problemu to nie ale od czego są 5kg młotki Na serio to oczywiście 20cm mniej (a nie 30) generuje pewne utrudnienia - głównie w rozmieszczeniu styczników pomocniczych. Stąd też wystąpiła konieczność wprowadzenia nieznacznych zmian w konstrukcji - ale spoko, będzie żyłkombino pisze:Upchnęliście wszystko bez problemu do 3050... jest on krótszy...o 30cm