Trolejbusy w Anglii

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach...
Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-27, 22:33

plocmaster pisze:Niby dlaczego?
Nie słyszałeś że tradycyjne angielskie autobusy zniknęły z Londynu (brak drzwi w wejściu) właśnie przez Unię. Dlatego uważam że obecnie to by nie mogły jeździć piętrowe trajtki, chyba że nowe, spełniające wymogi.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9997
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-06-27, 22:39

A kto powiedział, że londyńskie trajtki miałyby być piętrowe?
Poza tym nowe raczej miałyby w miarę normalne drzwi.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-27, 23:20

plocmaster pisze:A kto powiedział, że londyńskie trajtki miałyby być piętrowe?
Tacy są anglicy, tylko piętrowe.
plocmaster pisze:Poza tym nowe raczej miałyby w miarę normalne drzwi.
Wyżej napisałem "spełniające wymogi".

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9997
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-06-28, 01:01

ep40 pisze:Tacy są anglicy, tylko piętrowe.
No, nie wiem… A wysyp Citar G w Londynie? Samo stwierdzenie niezbyt mądre.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-28, 13:25

plocmaster pisze:A wysyp Citar G w Londynie?
Citaro w Londynie, daj jakieś linki do fotek :!:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-28, 13:30

galeria/categories.php?cat_id=985
A temat to: piętrowe trolejbusy w Anglii.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-28, 17:12

A są w Londynie jakieś pozostałości po trajtkach?
Bo trajtki jednopokładowe musiałyby mieć obniżoną trakcję.

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2006-06-28, 19:31

No nie wiem. Autobus ( :!: (bo nie wiem jak trolebus)) ma około 4 metrów wysokości, a sieć w Gdyni jest zawieszona na wysokości 5,5 metrów* :).

Dane z ulotki PKT :P.

ppln

Post autor: ppln » 2006-06-28, 19:50

rupak9 pisze:ma około 4 metrów wysokości
Solaris ma dokładnie 3,5 :) Gdyby doszedł górny pokład to by chyba zachaczał o trakcję. A trakcja chyba nie może być za wysoko dla trolejbusu - wystarczy zastosować inny pantograf :)

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-28, 19:57

ppln pisze:chyba nie może być za wysoko dla trolejbusu - wystarczy zastosować inny pantograf :)
Ale ten inny pantograf będzie strasznie długi :wow:

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2006-06-28, 20:17

ppln pisze:Solaris ma dokładnie 3,5

Chyba z wyciągniętymi pałąkami pod tunelem :roll: :?:

ppln

Post autor: ppln » 2006-06-28, 21:11

rupak9 pisze:Chyba z wyciągniętymi pałąkami pod tunelem
¯eby nie było chodzi mi o Urbino/Trollino z opuszczonym pantografem i bez klimatyzacji :)

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2006-06-28, 22:25

dokładnie 3220mm, dopiero jak sprawdzilem to uwierzyłem, że tyle.
http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?plik ... 2&onload=1

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-06-28, 22:33

Wysokość wynosi 3220-3450mm - zależnie od wersji.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28960
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-06-30, 14:54

I słusznie, bo dla nas rzeczywiście mogą się wydawać dziwne. Swoją drogą to musiały być naprawdę ciekawe pojazdy. Wyglądają fenomenalnie. :P

Współczuję jednak serwisowi - wdrapać się na dach by zrobić przegląd lub naprawę elementów pantografów... brrrr.... :D
Obrazek

ODPOWIEDZ