Nowa trakcja trolejbusowa w Lublinie
Ja się nie śmieję. Przynajmniej w i w Lublinie nastąpi w końcu poważna rewitalizacja taboru trolejbusowego. W Gdyni i w Tychach też początkowo był tylko jeden.
Wyobrazić sobie czerwonego Solarisa Już takie są
Wyobrazić sobie czerwonego Solarisa Już takie są
Pewny nie jestem ale zdaje się, że tak właśnie jest. UE nie da kasy na przeróbki a tylko na gotowe...plocmaster pisze:Poza tym wątpię, czy Unia dałaby na to pieniądze. Chociaż, jak się zastanowić, to takie całkiem niemożliwe to nie jest.
Ale nie na szelkachu2w pisze:Wyobrazić sobie czerwonego Solarisa Już takie są
Jak dla mnie, trzeba się zdeklarować: przerabiamy używkę albo kupujemy nowego, i wtedy UE daje kasę albo nie. Nie tak, że najpierw mają być 2 nówki, a jest 5 używek, bo postanowią że im się tak bardziej opłaca.u2w pisze:UE nie da kasy na przeróbki a tylko na gotowe...
Jak sie mocno schleje, to w snie widze T12III w barwach słupskich.... Ostatnio to mi sie nawet taki snil - popsul sie i #496 (Lublin 814) jechal za niegoPodi pisze:Już widzę całego czerwonego T12III
EOT
Do tematu - UE wspiera tylko przy nowkach - na zachodzie jest inne myslenie. Daja kase na nowe, gotowe wozy. Przy czym, gdy widza, ze inwestycja idzie w dobrym kierunku to daja kase nadal, zeby wszystko kwitlo - jak w Gdyni chocby.
Lepiej kupic 2 nowe + kasa z UE niz 5 tanszych uzywek...
Zapewne przetarg na zakup 1 trolejbusu zostanie rozpisany, bo w jakiś sposób MPK będzie musiało wybrać dostawcę nowego trolejbusu dla swego przedsiębiorstwa. Chyba, że lubelskie MPK samo wybierze odpowiednią ofertę .J-31 pisze:Ciekawy jestem, czy na ten jeden trolejbus - MPK Lublin - też będzie organizować przetarg. Czy kupią go bez przetargowo
Nie tak prędko.Adrian_ pisze:Chyba, że lubelskie MPK samo wybierze odpowiednią ofertę .
Zgodnie z prawem, takie zakupy jak trolejbus spółki państwowe muszą organizować przetargi.
Chociaż można to obejść — jest coś takiego jak przetarg ograniczony (duże możliwości ustawiania), i można wystąpić o pozwolenie na zakup trajta bez przetargu (ale trzeba mieć argumenty i można go nie dostać).
Zatem, nie martwcie się — jakoś to będzie.
Na "Orkana" zostanie skierowana linia 153, natomiast w zamian za to po Kraśnickiej aż na Węglin będzie jeździć 150 zamiast na Zana.
[ Dodano: 2007-12-18, 16:22 ]
Nowa sieć została w końcu wczoraj oddana do użytku http://www.ltek.comernet.pl/album/lublinorkana.php
[ Dodano: 2007-12-18, 16:22 ]
Nowa sieć została w końcu wczoraj oddana do użytku http://www.ltek.comernet.pl/album/lublinorkana.php
A ja mam takie pytanie;
W moim "Atlasie Tramwajów" dodatkowo wspominają o trolejbusach - w opisie sieci lubelskiej jest napisane, że likwidacja trasy na Krakowskim Przedmieściu, przy niewybudowaniu tras alternatywnych, spowodowała, że układ linii stał się niefunkcjonalny, oraz, że obecnie lubelskie troleje przeżywają poważny kryzys.
Czy sytuacja się już polepszyła
W moim "Atlasie Tramwajów" dodatkowo wspominają o trolejbusach - w opisie sieci lubelskiej jest napisane, że likwidacja trasy na Krakowskim Przedmieściu, przy niewybudowaniu tras alternatywnych, spowodowała, że układ linii stał się niefunkcjonalny, oraz, że obecnie lubelskie troleje przeżywają poważny kryzys.
Czy sytuacja się już polepszyła
Ostatnio zmieniony 2008-01-09, 22:54 przez PAFAWAG, łącznie zmieniany 1 raz.