: 2007-03-17, 21:28
To jest wypowiedź rzecznika ZKM. Pojedyncze trolejbusy = pojedynczy kursy. Widzę, że czytanie ze zrozumieniem sie kłania. Vide: kabel awaryjny
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
No to wybacz U2w, ale ja się z Tobą trochę pokłócę . Aby rozwiać wszelkie wątpliwości spytałem się o to pracownika PKT, który już sam nie wiedział o co w tej wypowiedzi chodzi, ale powiedział też, że niewykluczone że chodzi o łamańce.u2w pisze:To jest wypowiedź rzecznika ZKM. Pojedyncze trolejbusy = pojedynczy kursy. Widzę, że czytanie ze zrozumieniem sie kłania. Vide: kabel awaryjny
Po pierwsze - prąd, nie napięcie;Filip7370 pisze:co ma przegub w trolejbusie do jego wpływu na sieć, czy większe napięcie pobierane przez 2 silniki może uszkodzić słabą sieć
Czym się różni wróbelekFilip7370 pisze:interesują mnie przegubowe trolejbusy gdyż mają niespotykane w tramwajach przegubowych
Kłótnie są zabronione, można dyskutować, polemizować itp. - ale wybaczamprzemekk pisze:wybacz U2w, ale ja się z Tobą trochę pokłócę
Ciekawe, któregoprzemekk pisze:spytałem się o to pracownika PKT, który już sam nie wiedział o co w tej wypowiedzi chodzi
Jak dla mnie, jeśli w wypowiedź brzmi 'pojedyncze', to nie przegubowe. Po za tym wiadomo, że ZKM mówi zdecydowane "Nie" przegubom - no chyba, że komuś się odwidziało ale szczerze wątpię.przemekk pisze:niewykluczone że chodzi o łamańce