trolejbusy na wschodzie
Dobre pytanie.plocmaster pisze:To naprawdę będzie wozić ludzi, czy to tylko taki plastikowy model?
Swoją drogą, czy widzicie podobieństwa?
http://www.przegubowiec.com/t-bus/h020.JPG
http://trehgranka.ru/trolleybus/bkm/aks ... 03a_02.jpg
Stylistyczna kopia ATPS PHILEAS
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-77041.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-77041.html
U2w już Ci wyjaśnił co może zamarznąć. A tymczasem ja, pisząc swój poprzedni post ( o rozpalaniu ogniska) miałem w pamięci obrazek z którejś zimy w Moskwie. W TV pokazywali, jak przyszły ostre mrozy, to aby otworzyć drzwi w ZIU-9, obsługa techniczna rozpaliła pod nim ognisko. I wcale nie jest to dowcipCitadis pisze:Chłopie w matrixie żyjesz? Przecież to nie diesel żeby zamarzał, bo tam nie ma co zamarzać.
Poniżej przedstawiam zdjęcie jednego z dwóch trolejbusów Rossan H10-11.11WT: http://img381.imageshack.us/img381/5192/orn2505aa.jpg
Owe wynalazki straszą w Orenburgu, małym mieście położonym nad Uralem.
To nie jedyny przypadek polskiego trolejbusu w Rosji - tutaj mamy Nordtrolla w Kirowie, a tu jednego i drugiego Jelcza - tym razem w stolicy Czuwaszji, Nowoczeboksarsku. A tu paczka fotek z Włodzimierza nad Klaźmą: 160, 158, 157 i 228
Owe wynalazki straszą w Orenburgu, małym mieście położonym nad Uralem.
To nie jedyny przypadek polskiego trolejbusu w Rosji - tutaj mamy Nordtrolla w Kirowie, a tu jednego i drugiego Jelcza - tym razem w stolicy Czuwaszji, Nowoczeboksarsku. A tu paczka fotek z Włodzimierza nad Klaźmą: 160, 158, 157 i 228