Strona 2 z 4

: 2005-04-12, 23:28
autor: Thomas78
J-31 pisze:Oj coś mi się wydaje, że chyba jednak dłużej - to są pojazdy typu "gniotsa nie łamiotsa"..... :mruga:
Niby tak, chociaż oficjalnym powodem likwidacji troli np. w Warszawie w latach 70-tych był fatalny stan taboru, który stanowiły właśnie Ziutki, a o zakupie innych pojazdów niż radzieckie nie było wtedy mowy...

: 2005-04-13, 23:22
autor: B.A. Baracus
Thomas78 pisze:
J-31 pisze:Oj coś mi się wydaje, że chyba jednak dłużej - to są pojazdy typu "gniotsa nie łamiotsa"..... :mruga:
Niby tak, chociaż oficjalnym powodem likwidacji troli np. w Warszawie w latach 70-tych był fatalny stan taboru, który stanowiły właśnie Ziutki, a o zakupie innych pojazdów niż radzieckie nie było wtedy mowy...
Niestety teraz już się nie wróci do troli. Każdy woli zainwestować w CNG :( A przecież trolejbusy to jest zupełnie coś innego, lepszego. A tak to cóż zostaną nam autobusy i koniec. Jedno szczęście, że w Gdyni sieć została. Zobaczymy co będzie dalej z Lublinem i Tychami.

Jeżeli chodzi o Ziutki, teraz to już tylko taki fajny zabytek :)

: 2005-04-15, 09:35
autor: J-31
No ale jak widać na załączonych zdjeciach (Patrz pierwszy post kol. Voy-a), to tam nadal jeżdżą... ;)

: 2005-04-15, 10:00
autor: Podi
No ale jak widać na załączonych zdjeciach (Patrz pierwszy post kol. Voy-a), to tam nadal jeżdżą...
Nie dość że jeżdzą to jeszcze jak widać w duzych ilościach :)

: 2005-04-15, 11:27
autor: J-31
To, że w dużych ilościach, to normalne. W końcu Ci przewoźnicy preferowali - albo by zmuszeni do preferowania - wyłącznie rosyjskich trolejbusów. I tak już pozostało... :retard:

: 2005-04-15, 14:44
autor: Thomas78
J-31 pisze:To, że w dużych ilościach, to normalne. W końcu Ci przewoźnicy preferowali - albo by zmuszeni do preferowania - wyłącznie rosyjskich trolejbusów. I tak już pozostało... :retard:
W grę oprócz przymusu wchodzi/wchodziła także cena...

: 2005-04-18, 14:37
autor: J-31
Thomas78 pisze:W grę oprócz przymusu wchodzi/wchodziła także cena...
Dzisiejszej Rosji, <b>napewno</b> tak. A w czasach ZSRR, nie sądzę... ;)

: 2005-04-18, 14:53
autor: Podi
Tak samo jak w PRL były przydziały zapewne...

: 2005-04-18, 14:57
autor: B.A. Baracus
Bo ja wiem, zobaczcie, że w Rosji nic poza ich pradukcją się nie porusza. Nie ma tam żadnego Solarisa, Mana czy jakiegoś innego Europejczyka. Jedynie jakieś produkcje ruskie, ewentualnie ukraińskie itp. Tam nie liczą się tylko pieniądze, ale wpływy pewnych osób :|

: 2005-04-18, 15:29
autor: Podi
A ja widziałem na tej stronce w litewskiej Kłapejdzie bodajże Jelcze...
http://photo.tramvaj.ru/kaunas.htm tutaj są

: 2005-04-18, 17:08
autor: u2w
O405NE pisze:...czy jakiegoś innego Europejczyka
A Skoda (sporo ich) i Jelcz :?: :)
Poznań Podi pisze:A ja widziałem na tej stronce w litewskiej Kłapejdzie bodajże Jelcze...
Kowno - nie Kłajpeda. W Kownie i Wilnie jeżdżą Jelcze z Trobusa.

: 2005-04-19, 11:32
autor: J-31
Mnie nadal zadziwia to, że te trolejbusy tam nadal jeżdżą. To jest fenomenalne. U nas już dawno by je skasowano, a tam wciąż jeżdżą... :shocked:

: 2005-04-19, 14:51
autor: Podi
Bo jak by skasowali trajtki to nie byłoby ich czym zastapić...

: 2005-04-19, 15:35
autor: u2w
J-31: Masz na myśli Skody czy Jelcze :?: :)

: 2005-04-19, 17:20
autor: B.A. Baracus
u2w pisze:J-31: Masz na myśli Skody czy Jelcze :?: :)
Zapewne o Skody, bo one sa w duzo gorszym stanie niż Jelcze, <b>pozatym</b> Jelcze są młodsze :) U nas taka Skoda byłaby jak Saurer ;)

: 2005-04-20, 12:26
autor: J-31
u2w pisze:J-31: Masz na myśli Skody czy Jelcze :?: :)
Mam na myśli zarówno Skody jak i Ziutki. Bo Jelczy w sumie to tam jest najmniej.... :)

: 2005-04-20, 15:39
autor: Thomas78
J-31 pisze:Mnie nadal zadziwia to, że te trolejbusy tam nadal jeżdżą. To jest fenomenalne. U nas już dawno by je skasowano, a tam wciąż jeżdżą... :shocked:
U nas wiele rzeczy pochopnie skasowano, ale tak jest gdy nie myśli się perspektywicznie.

: 2005-04-20, 16:18
autor: u2w
A chcielibyście, żeby sprzęt w takim stanie jeździł po naszych miastach :?: :mruga:

: 2005-04-20, 16:23
autor: Ikarus 280E
Thomas78 pisze: U nas wiele rzeczy pochopnie skasowano, ale tak jest gdy nie myśli się perspektywicznie.
Perspektywicznie? To zalezy kto tak nie myśli bo na pewno nie przewoźnicy. Dla nich zatrzymanie pojazdu to niepotrzebny wydatek a którą firmę na to stać? Przedsiębiorstwa komunikacyjne mają przedewszystkim dbać o tabor potrzebny do stałego przewozu pasażerów a nie o pojazdy 'zabytkowe'. Niestety wiekszosci klubów MKM też nie stać na utrzymywanie pojazdów w nalezytym stanie.

: 2005-04-20, 20:38
autor: rupak9
u2w pisze:A chcielibyście, żeby sprzęt w takim stanie jeździł po naszych miastach :?: :mruga:
No co ty :!: Ja już wole tabor Tych, albo Lublina.