[Gdynia] Trolejbusy
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
No to co ? Robimy trzeciego.
A po co Ci masowo pozbywający się ich Zachód skoro nie będą masowo przerabiać tych autobusów Maz kilka sztuk wystarczy, a takie wyprzedaże są. Z resztą w Gdyni jeżdżą teraz ex tyskie Solarisy. Jak znalazł materiał na trolejbus. Więc coś zawsze się znajdzie.pmaster pisze:Zachód zdaje się jeszcze się ich masowo nie pozbywa.
EDIT
A nie mówiłem
http://phototrans.pl/14,549210,0,Solari ... 2_180.html
Opis pod zdjęciem mówi sam za siebie:
http://phototrans.pl/14,558098,0,PKT_Me ... _3054.html
[ Dodano: 07 Cze 2012 16:06 ]
Wykorzystałem wolny czas by zapolować na 3054 i zakończyło się to sukcesem, przedstawiam zatem fotki tego wozu, także wnętrza z ukazaniem specyficznej zabudowy tyłu. II i III drzwi są odskokowo-przesuwne z napędem elektrycznym:
Filmik z jazdy:
http://youtu.be/QyvP8_c_Dwo
Jego brat 3053 dziś również kursował:
http://phototrans.pl/14,558098,0,PKT_Me ... _3054.html
[ Dodano: 07 Cze 2012 16:06 ]
Wykorzystałem wolny czas by zapolować na 3054 i zakończyło się to sukcesem, przedstawiam zatem fotki tego wozu, także wnętrza z ukazaniem specyficznej zabudowy tyłu. II i III drzwi są odskokowo-przesuwne z napędem elektrycznym:
Filmik z jazdy:
http://youtu.be/QyvP8_c_Dwo
Jego brat 3053 dziś również kursował:
Dlatego mnie się wydaje, że problem z Citarami jest inny, warto zwrócić uwagę na dużą różnicę czasu między premierą drugiej sztuki, a pierwszej sztuki, znacznie mniejsza różnica była między drugim, a pierwszym O405N2AC, co wskazuje na problematyczność przeróbki Citar.
Wtedy decyzja zakupu Urbino (był przetarg na trzecie Citaro, ale został unieważniony) do przeróbki została podjęta nie tylko z powodu okazyjnej ceny, ale też dobrego obeznania mechaników z Solarisami. Jeśli te dwa Solarisy będą udane to można przypuszczać, że zapewne pojawi się trzeci (PKT zakupiło pięć kompletów napędów z góry, podczas gdy pojazdy osobno).
[ Dodano: 27 Cze 2012 18:11 ]
Dziś przyjechały dwa z trzech nowych Solarisów:
Oto one same, najpierw jedna sztuka:
I druga sztuka:
Na pierwszy rzut oka nie różnią się od wcześniejszych, ale bliższe oględziny ujawniają małą, ale nietypową ciekawostkę, pierwsze drzwi są asymetryczne:
Dla porównania fotka egzemplarza z wcześniejszej serii:
Na koniec trochę klasyki:
Wtedy decyzja zakupu Urbino (był przetarg na trzecie Citaro, ale został unieważniony) do przeróbki została podjęta nie tylko z powodu okazyjnej ceny, ale też dobrego obeznania mechaników z Solarisami. Jeśli te dwa Solarisy będą udane to można przypuszczać, że zapewne pojawi się trzeci (PKT zakupiło pięć kompletów napędów z góry, podczas gdy pojazdy osobno).
[ Dodano: 27 Cze 2012 18:11 ]
Dziś przyjechały dwa z trzech nowych Solarisów:
Oto one same, najpierw jedna sztuka:
I druga sztuka:
Na pierwszy rzut oka nie różnią się od wcześniejszych, ale bliższe oględziny ujawniają małą, ale nietypową ciekawostkę, pierwsze drzwi są asymetryczne:
Dla porównania fotka egzemplarza z wcześniejszej serii:
Na koniec trochę klasyki: