[Gdynia] Trolejbusy
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Na tym zdjęciu: http://www.pktgdynia.pl/gfx/const/wiado ... 0_mini.jpg
mamy: klimatyzację kierowcy, 3 skrzynie, odbieraki, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i na końcu oporniki hamowania. W medcomach była jedna skrzynia duża w której podobno mieścił się falownik i przetwornica i dodatkowo jeszcze przed tą skrzynią znalazło się miejsce na opory-wszystko zamaskowane to jest osłoną. W citaro osłona wydaje się większa, a opory sa z tyłu-więc nasuwa się pytanie po co tyle tych skrzyń na dachu, zważywszy,że przetwornica w asynchro-mercedesach jest ,mniejsza niż każda z tych skrzyń na -oba osprzęty pochodzą od Eniki.
mamy: klimatyzację kierowcy, 3 skrzynie, odbieraki, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i na końcu oporniki hamowania. W medcomach była jedna skrzynia duża w której podobno mieścił się falownik i przetwornica i dodatkowo jeszcze przed tą skrzynią znalazło się miejsce na opory-wszystko zamaskowane to jest osłoną. W citaro osłona wydaje się większa, a opory sa z tyłu-więc nasuwa się pytanie po co tyle tych skrzyń na dachu, zważywszy,że przetwornica w asynchro-mercedesach jest ,mniejsza niż każda z tych skrzyń na -oba osprzęty pochodzą od Eniki.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Widzę, że nikt nie poinformował iż Skoda już jest na bazie, tyle, że nie wyjeżdżała na miasto. Kiedy to się stanie? Spodziewałbym się 8 stycznia na WOŚP, ale to nic pewnego. Citaro liniowo już trochę wcześniej ma jeździć.
[ Dodano: 02 Sty 2012 20:37 ]
EDIT:
Byłem dziś w pobliżu bazy i okazało się, że Citaro stał na bazie, nie wiem dlaczego nie jeździł, ale takie stanie miało ten plus, że dało się go dokładnie sfotografować z wielu stron:
Drugie Citaro się robi:
Na koniec kremowo czerwona perełka zwana Skodą:
[ Dodano: 02 Sty 2012 20:37 ]
EDIT:
Byłem dziś w pobliżu bazy i okazało się, że Citaro stał na bazie, nie wiem dlaczego nie jeździł, ale takie stanie miało ten plus, że dało się go dokładnie sfotografować z wielu stron:
Drugie Citaro się robi:
Na koniec kremowo czerwona perełka zwana Skodą:
do K4016td. Baterie są wykorzystywane w nagłych wypadkach np. awaria zasilania sieci ewentualnie wypadek drogowy i trasa przejazdu jest wyznaczona ulicami gdzie nie ma trakcji. Co jakiś czas są takie akcje związane z jakimiś uroczystościami, gdzie są zamknięte ulice dla ruchu kołowego w tym dla KM i wtedy wytyczone są inne ulice do przejazdu (ulice bez sieci trakcyjnej). Ostatnio były wykorzystane w dniach 13 i 17 grudnia. Wtedy na linie, które przebiegają na odcinkach zamkniętych wystawia się pojazdy z tzw. napędem pomocniczym. Pozdrawiam.
W chwili obecnej poza wykorzystaniem w sytuacjach opisanych we wcześniejszym poście nie ma regularnego wykorzystania, poza tym, liniowo baterie wykorzystać mogą w praktyce tylko Solarisy, w O405N2AC są znacznie słabsze od tych Solarisowych, a jakie są w O530AC, nie wiem jeszcze.K4016td pisze:A mam takie pytanie n.t. Gdyńskich Trolejbusów - czy używacie tych baterii w niektórych trolejbusach liniowo tzn. czy jakaś linia trolejbusowa ma odcinek do przejechania bez sieci? Czy może są jakieś pomysły do ich użycia?
Jedynie słyszałem że mają nic więcej nie wiem więc pytam.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: