Bus Driver
No ja też mam to coś z tego linka Ale wiem, że to jest na 100% identyczne z polską wersją pudełkową, bo jest to zrobione na tej samej zasadzie, co inne gry z topware, z którymi już miałem kontaktTo ja mam coś takiego za free, było nawet podlinkowane tu
Gołą babę?Turbo94 pisze:Buuu! A mogliby jakąś premię dać, albo co? Albo fajny obrazek...
No, fajny jest ten mały i wyjący. Te stare heble są najgorsze.
Przy okazji, małe pytanko — jak najlepiej jest pokonywać łącznice 3/4 okręgu? Ja tam się boję, że walnę w barierę i puszczam /\, ale w końcu mi staje. Po prostu gazować i skręcać, czy odpuszczać /\ co jakiś czas? A jeśli tak, to jak często?
Przy okazji, małe pytanko — jak najlepiej jest pokonywać łącznice 3/4 okręgu? Ja tam się boję, że walnę w barierę i puszczam /\, ale w końcu mi staje. Po prostu gazować i skręcać, czy odpuszczać /\ co jakiś czas? A jeśli tak, to jak często?
Demo od pełnej rożni się tym, że w pełnej wersji (pudełkowej), po uaktywnieniu konsoli w pliku config.cfg (coś w tym stylu), po naciśnięciu tyldy i wpisaniu w konsolę edit włączy się edytor tras.
Dźwięki są identyczne jak w grach z serii 18 Wheels of Steel.
Mod jest w trakcie tworzenia. W programie:
-nowe autobusy
-nowe przystanki
-nowe trasy
-nowe odgłosy
-i co najważniejsze: widok z kabiny kierowcy.
Dodatkowo na forum gry zamieściłem mój pomysł - mod oferujący autentyczne autobusy ze starego kontynentu.
Jeżeli ktoś chce pomóc w tworzeniu European Mod nich kliknie tu
Oto planowane autobusy:
Autobusy miejskie:
Irisbus Agora:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Cl ... sbus_1.jpg
Irisbus Citelis:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:VE ... 0_8033.jpg
Solaris Urbino III 12
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... towice.jpg
Man Lion's City NL263
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:MA ... 84_RB1.JPG
Autobusy specjalne:
Irisbus Scolabus 24
http://www.irisbus.co.uk/html/school_bus.html
Man Lion's City DD
http://www.rheinsiegbahn.de/bustour/t_2 ... 3/b-11.jpg
Autokary:
Man Lion's Coach
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... _Coach.jpg
Scania Irizar
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Turistbuss.jpg
Powodzenie tej inicjatywy zależy także od Ciebie!
Dźwięki są identyczne jak w grach z serii 18 Wheels of Steel.
Mod jest w trakcie tworzenia. W programie:
-nowe autobusy
-nowe przystanki
-nowe trasy
-nowe odgłosy
-i co najważniejsze: widok z kabiny kierowcy.
Dodatkowo na forum gry zamieściłem mój pomysł - mod oferujący autentyczne autobusy ze starego kontynentu.
Jeżeli ktoś chce pomóc w tworzeniu European Mod nich kliknie tu
Oto planowane autobusy:
Autobusy miejskie:
Irisbus Agora:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Cl ... sbus_1.jpg
Irisbus Citelis:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:VE ... 0_8033.jpg
Solaris Urbino III 12
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... towice.jpg
Man Lion's City NL263
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:MA ... 84_RB1.JPG
Autobusy specjalne:
Irisbus Scolabus 24
http://www.irisbus.co.uk/html/school_bus.html
Man Lion's City DD
http://www.rheinsiegbahn.de/bustour/t_2 ... 3/b-11.jpg
Autokary:
Man Lion's Coach
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... _Coach.jpg
Scania Irizar
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Turistbuss.jpg
Powodzenie tej inicjatywy zależy także od Ciebie!
Po 1) nie Solaris Urbino III 12 tylko Solaris Urbino 12 III (albo w skróie SU12 III) po 2) pod ty linkiem wyświetla się SU12 z PKM Katowice, przy czym Katowice nie mają póki co 3 generacji Solarisa, to jest ewidentnie pierwsza generacjaMatt pisze:Solaris Urbino III 12
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... towice.jpg
3 generacja ma np. MZA Warszawa
Do gry potrzebne są dodatkowo pliki z animacjami otwierania drzwi, umiejscowieniem pasażerów etc. Ja na vbusie się nie znam, chociaż podziwiam Jeśli ktoś mógłby pomóc, a chce oryginalne pliki do proszę o wiadomość na PW. Więcej informacji znajdziecie na forum ( link zamieszczony w poprzednim moim poście).ppln pisze:Jeśli chcecie to możecie wykorzystać za zgodą twórców modele do vbusa (virtualbus.info)
Co do zdjęć: przepraszam za błędne zdjęcia, ale amerykańcy i tak się nie połapią, no chyba że znają takiego producenta jak Solaris Bus & Coach pochodzący z Polski - kraju, gdzie rosną ziemniaki i łysole w drechach.
plocmaster pisze:Jak się otwiera tę konsolę?
Wejdź to do "Moich Dokumentów" tam powinien być folder "Bus Driver" i plik config.cfg, otwórz go notatnikiem i zmień 0 w linijce uset g_console "0" na 1, powinna być ta konsola po wciśnięciu ` nad "tabem".
Opieram sie na Hard Trucku, bo tam się tak robi.
irisbus pisze:Na kiedy jest przewidziana jakaś data premiery wersji beta ??
Uważaj bo się jeszcze parę razy ona zmieni ...
No.. Pobrałem to takie demko z uszkodzonym zliczaniem czasu
Ta gra jest dziwna... Owszem, widać wielką poprawę względem Hard Trucków (np. w 18 wheels of steel" osobówki były jak kamienie, dotkniesz i taka się natycmiast zatrzymuje i waży tyle, co 10 TIRów)=, w "18wos Across America już to poprawili, ale też często dziwne rzeczy się działy), ale nadal dziwne rzeczy się dzieją... Zrobię listę plusów i minusów:
---wozy nadal przyspieszają jakby miały jakieś rakietki z tyłu, w szczególności głupio to wygląda, gdy widać jak zachowują się "cywilne" autobusy
---Wszystkie zaparkowane pojazdy i roboty drogowe nie zmieniają swego położenia
---Rozkłady jazdy planowane bez uwzględnienia "losowości" świateł
---Potrafi odnaleźć zmianę pasa podczas skręcania i przyznać za to dodatnie lub ujemne punkty, zależy od kierunkowskazu
---Lepiej przywalić w słup (-50), niż ostro przed nim wyhamować (-100)...
---żólte światło świeci się nie 5 sekund jak w Polsce (co daloby jakiekolwiek szanse na wyhamowanie), a bodajże 3...
---Autobus jak wpada w poślizg zachowuje się jakby go ktoś w tył kopnął - nagle ostro skręca w bok, zamiast "płynnie" przejść do sunięcia bokiem - w koncu rozstaw osi jest bardzo duży
---Jakoś tak nie czuje się tego autobusu...
---Brak przegubów - w końcu SCS robiło gry o TIRach, które się jak najbardziej zginają, więc mogli zrobić również zginający się autobus
---brak widoku z kabiny
---brak możliwości uruchomienia lusterek na stałe, bądź lewego lusterka przy skręcie w prawo (by zobaczyć jak tył przechodzi), bądź rozejżenia się na boki
+++Profesjonalna gra w której można jeździć autobusami
+++Nawet sporawy ruch samochodów
+++realistyczne przyspieszenia (nie to, co w Hard Trucku...)
Ta gra jest dziwna... Owszem, widać wielką poprawę względem Hard Trucków (np. w 18 wheels of steel" osobówki były jak kamienie, dotkniesz i taka się natycmiast zatrzymuje i waży tyle, co 10 TIRów)=, w "18wos Across America już to poprawili, ale też często dziwne rzeczy się działy), ale nadal dziwne rzeczy się dzieją... Zrobię listę plusów i minusów:
---wozy nadal przyspieszają jakby miały jakieś rakietki z tyłu, w szczególności głupio to wygląda, gdy widać jak zachowują się "cywilne" autobusy
---Wszystkie zaparkowane pojazdy i roboty drogowe nie zmieniają swego położenia
---Rozkłady jazdy planowane bez uwzględnienia "losowości" świateł
---Potrafi odnaleźć zmianę pasa podczas skręcania i przyznać za to dodatnie lub ujemne punkty, zależy od kierunkowskazu
---Lepiej przywalić w słup (-50), niż ostro przed nim wyhamować (-100)...
---żólte światło świeci się nie 5 sekund jak w Polsce (co daloby jakiekolwiek szanse na wyhamowanie), a bodajże 3...
---Autobus jak wpada w poślizg zachowuje się jakby go ktoś w tył kopnął - nagle ostro skręca w bok, zamiast "płynnie" przejść do sunięcia bokiem - w koncu rozstaw osi jest bardzo duży
---Jakoś tak nie czuje się tego autobusu...
---Brak przegubów - w końcu SCS robiło gry o TIRach, które się jak najbardziej zginają, więc mogli zrobić również zginający się autobus
---brak widoku z kabiny
---brak możliwości uruchomienia lusterek na stałe, bądź lewego lusterka przy skręcie w prawo (by zobaczyć jak tył przechodzi), bądź rozejżenia się na boki
+++Profesjonalna gra w której można jeździć autobusami
+++Nawet sporawy ruch samochodów
+++realistyczne przyspieszenia (nie to, co w Hard Trucku...)
I nawet ruch jest zawsze taki sam w określonych miejscach (np. misja więzienna: na początku pusty pas, a potem zaczyna się tłok i ciężko wyprzedzić)---Wszystkie zaparkowane pojazdy i roboty drogowe nie zmieniają swego położenia
Oooj, tu się zgodzę.---Rozkłady jazdy planowane bez uwzględnienia "losowości" świateł
No, żółte światła okropnie działają…---żólte światło świeci się nie 5 sekund jak w Polsce (co daloby jakiekolwiek szanse na wyhamowanie), a bodajże 3...
Właśnie w HT to jest dobrze zrobione, jak depniesz to ci ta ciężarówa się jako tako zbierze, a jak hamujesz to też z odpowiednią siłą (i jest bardzo fajny silnikowy ), a w BD ten autobus ledwo jedzie, byle górka i już nie przyspiesza, 4 często nie wchodzi i hamowanie (nawet bez pasażerów) to tragediaMibars pisze:+++realistyczne przyspieszenia (nie to, co w Hard Trucku...)