Bus Driver

Forum poświęcone symulatorom, takim jak: Maszyna, Vbus itp...
ppln

Post autor: ppln »

KKS pisze:Tym, że chodzi bez ograniczenia i jest po polsku.
To ja mam coś takiego za free, było nawet podlinkowane tu

krzychu

Post autor: krzychu »

Ja sobie bus drivera sciągnąłem z EMULa i mam juz 5 etap,a czy ktos wie co sie stanie gdy sie przejdzie wszystkie etapy???

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

krzychu pisze:Ja sobie bus drivera sciągnąłem z EMULa i mam juz 5 etap,a czy ktos wie co sie stanie gdy sie przejdzie wszystkie etapy???
Nic, zupełnie nic... będziesz mógł przejść jeszcze raz i poprawić wyniki :D

Turbo94

Post autor: Turbo94 »

Buuu! A mogliby jakąś premię dać, albo co? Albo fajny obrazek... :mruga:

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

To ja mam coś takiego za free, było nawet podlinkowane tu
No ja też mam to coś z tego linka :D Ale wiem, że to jest na 100% identyczne z polską wersją pudełkową, bo jest to zrobione na tej samej zasadzie, co inne gry z topware, z którymi już miałem kontakt :P
Turbo94 pisze:Buuu! A mogliby jakąś premię dać, albo co? Albo fajny obrazek...
Gołą babę? :mruga:

mil

Post autor: mil »

Jaki pojazd najbardziej się Wam podoba?
Mi ten krótki, owalny (nie wiem jak on ma)

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Ogórek? :diabeł:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

No, fajny jest ten mały i wyjący. Te stare heble są najgorsze.
Przy okazji, małe pytanko — jak najlepiej jest pokonywać łącznice 3/4 okręgu? Ja tam się boję, że walnę w barierę i puszczam /\, ale w końcu mi staje. Po prostu gazować i skręcać, czy odpuszczać /\ co jakiś czas? A jeśli tak, to jak często?

Matt
Posty: 86
Rejestracja: 2006-07-06, 08:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Matt »

Demo od pełnej rożni się tym, że w pełnej wersji (pudełkowej), po uaktywnieniu konsoli w pliku config.cfg (coś w tym stylu), po naciśnięciu tyldy i wpisaniu w konsolę edit włączy się edytor tras.

Dźwięki są identyczne jak w grach z serii 18 Wheels of Steel.

Mod jest w trakcie tworzenia. W programie:
-nowe autobusy
-nowe przystanki
-nowe trasy
-nowe odgłosy
-i co najważniejsze: widok z kabiny kierowcy.


Dodatkowo na forum gry zamieściłem mój pomysł - mod oferujący autentyczne autobusy ze starego kontynentu.
Jeżeli ktoś chce pomóc w tworzeniu European Mod nich kliknie tu

Oto planowane autobusy:

Autobusy miejskie:

Irisbus Agora:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Cl ... sbus_1.jpg

Irisbus Citelis:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:VE ... 0_8033.jpg

Solaris Urbino III 12
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... towice.jpg

Man Lion's City NL263
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:MA ... 84_RB1.JPG

Autobusy specjalne:

Irisbus Scolabus 24
http://www.irisbus.co.uk/html/school_bus.html

Man Lion's City DD
http://www.rheinsiegbahn.de/bustour/t_2 ... 3/b-11.jpg

Autokary:

Man Lion's Coach
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image ... _Coach.jpg

Scania Irizar
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Turistbuss.jpg

Powodzenie tej inicjatywy zależy także od Ciebie!

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Matt pisze:Demo od pełnej rożni się tym, że w pełnej wersji (pudełkowej), po uaktywnieniu konsoli w pliku config.cfg (coś w tym stylu), po naciśnięciu tyldy i wpisaniu w konsolę edit włączy się edytor tras.
Jak się otwiera tę konsolę? I zróbcie coś ze światłami i hamulcem…

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Po 1) nie Solaris Urbino III 12 tylko Solaris Urbino 12 III (albo w skróie SU12 III) po 2) pod ty linkiem wyświetla się SU12 z PKM Katowice, przy czym Katowice nie mają póki co 3 generacji Solarisa, to jest ewidentnie pierwsza generacja ;)
3 generacja ma np. MZA Warszawa ;)

ppln

Post autor: ppln »

Jeśli chcecie to możecie wykorzystać za zgodą twórców modele do vbusa (virtualbus.info)

Matt
Posty: 86
Rejestracja: 2006-07-06, 08:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Matt »

ppln pisze:Jeśli chcecie to możecie wykorzystać za zgodą twórców modele do vbusa (virtualbus.info)
Do gry potrzebne są dodatkowo pliki z animacjami otwierania drzwi, umiejscowieniem pasażerów etc. Ja na vbusie się nie znam, chociaż podziwiam :) Jeśli ktoś mógłby pomóc, a chce oryginalne pliki do proszę o wiadomość na PW. Więcej informacji znajdziecie na forum ( link zamieszczony w poprzednim moim poście).

Co do zdjęć: przepraszam za błędne zdjęcia, ale amerykańcy i tak się nie połapią, no chyba że znają takiego producenta jak Solaris Bus & Coach pochodzący z Polski - kraju, gdzie rosną ziemniaki i łysole w drechach.

ppln

Post autor: ppln »

Matt pisze:Do gry potrzebne są dodatkowo pliki z animacjami otwierania drzwi, umiejscowieniem pasażerów etc
To nie jest problem - współrzędne pasażerów są w pliku tekstowym, modele mają wnętrza i wycięte drzwi (animacją zajmuje się program)

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Matt pisze:Mod jest w trakcie tworzenia. W programie:
-nowe autobusy
-nowe przystanki
-nowe trasy
-nowe odgłosy
-i co najważniejsze: widok z kabiny kierowcy.
Na kiedy jest przewidziana jakaś data premiery wersji beta ??

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

plocmaster pisze:Jak się otwiera tę konsolę?

Wejdź to do "Moich Dokumentów" tam powinien być folder "Bus Driver" i plik config.cfg, otwórz go notatnikiem i zmień 0 w linijce uset g_console "0" na 1, powinna być ta konsola po wciśnięciu ` nad "tabem".

Opieram sie na Hard Trucku, bo tam się tak robi.
irisbus pisze:Na kiedy jest przewidziana jakaś data premiery wersji beta ??

Uważaj bo się jeszcze parę razy ona zmieni :diabeł:...

Matt
Posty: 86
Rejestracja: 2006-07-06, 08:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Matt »

irisbus pisze: Na kiedy jest przewidziana jakaś data premiery wersji beta ??
Znając ludzki zapał to może przed 2010 będzie :-P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze: ale w końcu mi staje.
:shocked: Hmmm. To brzmi ciekawie. Chyba sobie kupię tą grę. :retard:

Mibars

Post autor: Mibars »

No.. Pobrałem to takie demko z uszkodzonym zliczaniem czasu :)

Ta gra jest dziwna... Owszem, widać wielką poprawę względem Hard Trucków (np. w 18 wheels of steel" osobówki były jak kamienie, dotkniesz i taka się natycmiast zatrzymuje i waży tyle, co 10 TIRów)=, w "18wos Across America już to poprawili, ale też często dziwne rzeczy się działy), ale nadal dziwne rzeczy się dzieją... Zrobię listę plusów i minusów:

---wozy nadal przyspieszają jakby miały jakieś rakietki z tyłu, w szczególności głupio to wygląda, gdy widać jak zachowują się "cywilne" autobusy
---Wszystkie zaparkowane pojazdy i roboty drogowe nie zmieniają swego położenia
---Rozkłady jazdy planowane bez uwzględnienia "losowości" świateł
---Potrafi odnaleźć zmianę pasa podczas skręcania i przyznać za to dodatnie lub ujemne punkty, zależy od kierunkowskazu
---Lepiej przywalić w słup (-50), niż ostro przed nim wyhamować (-100)...
---żólte światło świeci się nie 5 sekund jak w Polsce (co daloby jakiekolwiek szanse na wyhamowanie), a bodajże 3...
---Autobus jak wpada w poślizg zachowuje się jakby go ktoś w tył kopnął - nagle ostro skręca w bok, zamiast "płynnie" przejść do sunięcia bokiem - w koncu rozstaw osi jest bardzo duży
---Jakoś tak nie czuje się tego autobusu...
---Brak przegubów - w końcu SCS robiło gry o TIRach, które się jak najbardziej zginają, więc mogli zrobić również zginający się autobus :)
---brak widoku z kabiny
---brak możliwości uruchomienia lusterek na stałe, bądź lewego lusterka przy skręcie w prawo (by zobaczyć jak tył przechodzi), bądź rozejżenia się na boki


+++Profesjonalna gra w której można jeździć autobusami
+++Nawet sporawy ruch samochodów
+++realistyczne przyspieszenia (nie to, co w Hard Trucku...)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

---Wszystkie zaparkowane pojazdy i roboty drogowe nie zmieniają swego położenia
I nawet ruch jest zawsze taki sam w określonych miejscach (np. misja więzienna: na początku pusty pas, a potem zaczyna się tłok i ciężko wyprzedzić)
---Rozkłady jazdy planowane bez uwzględnienia "losowości" świateł
Oooj, tu się zgodzę.
---żólte światło świeci się nie 5 sekund jak w Polsce (co daloby jakiekolwiek szanse na wyhamowanie), a bodajże 3...
No, żółte światła okropnie działają…
Mibars pisze:+++realistyczne przyspieszenia (nie to, co w Hard Trucku...)
Właśnie w HT to jest dobrze zrobione, jak depniesz to ci ta ciężarówa się jako tako zbierze, a jak hamujesz to też z odpowiednią siłą (i jest bardzo fajny silnikowy ;) ), a w BD ten autobus ledwo jedzie, byle górka i już nie przyspiesza, 4 często nie wchodzi i hamowanie (nawet bez pasażerów) to tragedia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Symulatory”