Cities in Motion

Forum poświęcone symulatorom, takim jak: Maszyna, Vbus itp...
Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Cities in Motion

Post autor: Coffee » 2011-01-03, 12:19

Szykuje nam się godny następca TG :)
Znana głównie z wydawania rozbudowanych strategii szwedzka firma Paradox Interactive postanowiła uszczęśliwić wszystkich fanów gier pokroju Transport Tycoon oraz Transport Giant ujawnieniem swojego nowego projektu, który zatytułowano Cities in Motion.

Twórcy reklamują swoje dzieło jako najlepszy w historii symulator tworzenia infrastruktury transportowej oraz późniejszego nią zarządzania. Wcielimy się we właściciela specjalistycznej firmy zajmującej się tą sferą miejskiej zabudowy. Tworzyć własną sieć komunikacyjną będziemy w jednej z czterech dużych aglomeracji europejskich. Udostępnione zostaną Wiedeń, Helsinki, Berlin oraz Amsterdam. Oczywiście, wszystko trzeba będzie zaplanować i wykonać w ten sposób, by obyło się bez opóźnień na trasach oraz odwołanych połączeń. W grze znajdziemy ponad 30 różnorodnych środków transportu, w tym autobusy, tramwaje, pociągi czy promy wodne.

Wraz z rozwojem każdego miasta, rosnąć i zmieniać się będą potrzeby jego mieszkańców, zmuszając nas do ciągłego zaspokajania ich nowych wymagań, przy jednoczesnym dbaniu o opłacalność całego przedsięwzięcia. Do naszej dyspozycji oddane zostanie ponad 100 różnorodnych budynków. Gracze otrzymają okazję prześledzenia stu lat historii publicznego transportu od roku 1920 do 2020. Wszystko bazować będzie oczywiście na złożonym i realistycznym systemie symulacji ekonomicznej, w skład której wejdą kontrakty wykonawcze, współpraca z bankami, ubezpieczenia oraz zmiany nastrojów na rynku. Natomiast zaawansowany moduł sztucznej inteligencji sterować będzie poruszaniem się ludzi między ich domami, a miejscami pracy oraz rozrywki.

W grze znajdzie się rozbudowana kampania złożona z 12 misji, która spokojnie wprowadzi nas w tajniki tego biznesu, jak również tryb wolny, pozwalający na swobodny rozwój naszego imperium. Przygotowano również trzy stopnie trudności, a dodatkową atrakcją będzie potężny edytor map, umożliwiający tworzenie własnych metropolii.

Wszystko to brzmi bardzo obiecująco i powinno zainteresować fanów Transport Tycoona oraz pokrewnych mu tytułów, zwłaszcza, że ostatnią dobrą pozycją tego typu był wypuszczony w 2004 roku Transport Giant (nie licząc A-Train 8, który koncentruje się przecież wyłącznie na komunikacji kolejowej). Opracowaniem gry zajmuje się fińskie studio Colossal Order, a premierę zaplanowano na początek przyszłego roku. Oczywiście zapowiedziano jedynie wersję pecetową. Na oficjalnym koncie facebookowym znajdziecie galerię screenów. Ponadto, Paradox wypuścił już pierwszy filmik promocyjny, który pozwala przekonać się jak to wszystko wygląda w akcji:
¬ródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=53215
Screeny: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=193497

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2011-01-03, 13:29

Zapowiada się ciekawie. Fajna grafika ;)

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee » 2011-01-03, 16:25


Awatar użytkownika
Adam_pl
Posty: 115
Rejestracja: 2007-12-03, 17:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Adam_pl » 2011-01-03, 16:26

Realistyczne :D http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=193496 Już na pierwszym obrazku widać gościa, który będzie się tłumaczył: "Ale ja nie zauważyłem tramwaju!".

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon » 2011-01-03, 19:15

Oj dużo wydatków się zapowiada :) Ale mogliby by zrobić coś takiego jak własne malowanie ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2011-01-03, 22:11

Brawo - ktoś wpadł na ten genialny pomysł żeby torowiska tramwajowe mogły być wydzielone, była to (chyba każdy przyzna) największa zmora TG.

Mnie martwi tak na wstępie fakt, że tylko cztery miasta są do dyspozycji. Mógłby być jakiś generator map (coś jak w Transport Giant), bo gra myślę szybko się znudzi przez to.

Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2011-01-03, 22:15

Pół biedy, będzie edytor map.

Gierka zapowiada się naprawdę nieźle. Tylko ciekaw jestem wymagań. Patrząc po grafice, to mój kochany PieCyk nie uciągnie, a szkoda.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2011-01-04, 09:51

Jeśli taka faktycznie będzie grafika jak na tym filmie, to zapowiada się normalnie "kosmos" ;)

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus » 2011-01-04, 13:50

Oj ciekawie, ciekawie, tylko kwestia czy gra zostanie wydana w Polsce?

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK » 2011-01-06, 15:38

Podejrzewam, że jak coś przybędzie do Polski to nie będzie to spolszczona wersja tylko angielska ;) .
Ciekawi mnie jaki będzie widok kamer w tej grze ;)

dj_rychu

Post autor: dj_rychu » 2011-01-06, 16:40

Tramwaje jeżdżą bez trakcji! Skandal! :diabeł:
A tak na poważnie to wydaje mi się, że wymagania nie będą jakieś nadzwyczajne, grafika nie aż tak bardzo powala na kolana. Fajnie by było jak w City Life tam był widok zarówno 2D i przybliżeniu do poziomu 3D gdzie można było sobie spacerować sobie po mieście :D

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=7-hLru3V0TE
[/code]


Podi

Post autor: Podi » 2011-01-10, 15:35

W końcu będzie można zbudować wydzielone torowiska dla tramwajów :P

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 380
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Post autor: Rudy » 2011-01-10, 16:31

Aż się przypomniały czasy grania w TS :)
Myślę że będzie się dało zrobić metro pod ziemią bo tak nad ulicami to trochę dziwnie wygląda.

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus » 2011-01-10, 17:04

Rudy pisze:Myślę że będzie się dało zrobić metro pod ziemią bo tak nad ulicami to trochę dziwnie wygląda.
Będzie można:
http://www.youtube.com/watch?v=8nIxbYESX3I

Gierka zapowiada się coraz ciekawiej, fajnie, że będą jakieś różne zdarzenia losowe (zamknięcia dróg, pożary, kolizje) itp.

Citadis

Post autor: Citadis » 2011-01-10, 21:10

Oczywiście metro to nie tylko część nadziemna, ale także naziemna i podziemna ;)

Filmik z podziemi:
http://www.youtube.com/watch?v=HircSLkw ... r_embedded

dj_rychu

Post autor: dj_rychu » 2011-01-14, 16:38

uuu są nawet autobusy dwu-przegubowe :>


Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus » 2011-01-15, 16:31

Coraz bardziej podoba mi si ta gierka, wydzielone torowiska, ba możliwość budowy torowisk na chodnikach i placach, to metro, szczególiki typu otwierane drzwi w autobusach, no super, już się nie mogę doczekać premiery.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2011-01-15, 18:47

No ale twórcy nie ustrzegli się błędów. W TG można było wybrać czy szyny tramwajowe mają lecieć skrajnymi pasami jezdni czy też tymi wewnętrznymi. Tutaj tak to nie działa i jak widać w części drugiej trzeba było zmienić przebieg trasy, bo nie szło przejść z wąskiego "rozstawu" do szerokiego.
To samo na to wygląda tyczy się jednotorów.

ODPOWIEDZ