Cities in Motion

Forum poświęcone symulatorom, takim jak: Maszyna, Vbus itp...
Citadis

Post autor: Citadis »

Oczywiście metro to nie tylko część nadziemna, ale także naziemna i podziemna ;)

Filmik z podziemi:
http://www.youtube.com/watch?v=HircSLkw ... r_embedded

dj_rychu

Post autor: dj_rychu »

uuu są nawet autobusy dwu-przegubowe :>


Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Coraz bardziej podoba mi si ta gierka, wydzielone torowiska, ba możliwość budowy torowisk na chodnikach i placach, to metro, szczególiki typu otwierane drzwi w autobusach, no super, już się nie mogę doczekać premiery.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

No ale twórcy nie ustrzegli się błędów. W TG można było wybrać czy szyny tramwajowe mają lecieć skrajnymi pasami jezdni czy też tymi wewnętrznymi. Tutaj tak to nie działa i jak widać w części drugiej trzeba było zmienić przebieg trasy, bo nie szło przejść z wąskiego "rozstawu" do szerokiego.
To samo na to wygląda tyczy się jednotorów.

Tigin

Post autor: Tigin »

Jak dla mnie brakuje jeszcze możliwości tworzenia pojedynczych torów tramwajowych. Przez to pętle tramwajowe wyglądają wyjątkowo nienaturalnie.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Tigin pisze:Jak dla mnie brakuje jeszcze możliwości tworzenia pojedynczych torów tramwajowych. Przez to pętle tramwajowe wyglądają wyjątkowo nienaturalnie.
Strasznie to szpeci. Najbardziej podoba mi się możliwość poprowadzenia torów przez place/trawniki/skwery, a nie tylko ulicami. Zastanawiam się czy będzie z przystankami, jak w TG: 4 linie na danym przystanku i koniec.

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon »

Bardzo mi się podoba ta gierka, tylko czemu tak późno chcą ją wypuścić, wydaje się być już wszystko zrobione w niej ;) Tak czy siak za dwa miesiące wychodzi OMSI a to zrekompensuje ból po CIM :D

Najlepsza w tej grze jest okładka - przegubowe Cito :D http://tnij.org/jyoc

Citadis

Post autor: Citadis »

Dla mnie największymi problemami są wspomniany właśnie brak 1toru oraz pojemności pojazdów. Tak to gra wydaje się bardzo fajna i jak by poprawili w/w rzeczy to kosmos.

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Kierowca
Posty: 881
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

Post autor: KB »

Ciekaw jestem, czy będzie opcja dogrania dorobionych swoich wozów, fajnie by było :)

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 384
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Post autor: Rudy »

W którymś filmiku była informacja o dodawaniu modów do gry, więc możliwe że będzie taka opcja.

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Średnie podejście do materii, raczej kolejny TG tylko z lepszą grafiką. Nadal twórcy nie wysilili się by liznąć temat i poczytać jakieś branżowe czasopisma. Jedyny progres to widzę rozbudowanie tramwajów o uzależnienie ich od dróg kołowych i przegubowce. Nadal nie ma zajezdni czy chociażby siedziby swojej firmy. Zapewne nie ma trolejbusów oraz wszelkich pochodnych zwykłych środków takich jak linie BRT, lekka kolej czy pasy intermodalne.

P.S. Przegubowe Cito to nie jest zły pomysł, sądzę że parę włoskich miast chętnie by podchwyciły pomysł.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

No i mamy bete:
http://www.fileplanet.com/218504/210000 ... eta-Client

Wyłapujcie błędy i wysyłajcie na maile wydawców.

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Pobrałem, gra wygląda nieźle ale tak cholernie mi tnie, że przy dwóch liniach można iść się już pociąć... Widać na mojego laptopa nie nadaje się.
Ostatnio zmieniony 2011-02-02, 19:16 przez irisbus, łącznie zmieniany 1 raz.

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

Poobniżałem wszelkie ustawienia grafiki na jak najniższe. Gra wygląda nadal dobrze i da się grać.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

irisbus pisze:Pobrałem, gra wygląda nieźle ale tak cholernie mi tnie, że przy dwóch liniach można iść się już pociąć... Widać na mojego laptopa nie nadaje się.
Nie wiem czy to wina komputera, choć może tak. U mnie kursor porusza się w takim tempie w tej grze, że ja mogę zjeść kanapkę nim on się przesunie.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

To w końcu beta, więc może jeszcze brak optymalizacji wychodzi bokiem. Ale oprócz tego, to ta gra nie ma wcale najmniejszych wymagań.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 384
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Post autor: Rudy »

Na mojej "maszynie" śmiga aż miło.
Chłopakom jako bug możemy napisać brak jednotoru gdy się pętle robi.

Awatar użytkownika
O530
Posty: 741
Rejestracja: 2010-06-15, 18:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: O530 »

Gra jest świetna :). U mnie działa bez zarzutów...

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

Pograłem dzisiaj nieco więcej. Przy różnych pożarach itp. gra zwalnia, ale grać się da. Mogliby jeszcze pomyśleć nad czymś takim jak takt - w Transport Giant tego nie było (trzeba było się męczyć z odpowiednim puszczaniem wozu), a tutaj są z tym drobne problemy (co prawda gdy wypuszcza się np. 2 lub 3 wozy na linię, to startują one z innych miejsc, lecz później się szybko doganiają, bo te miejsca są losowo dobierane).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Symulatory”