Cities in Motion

Forum poświęcone symulatorom, takim jak: Maszyna, Vbus itp...
Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon » 2011-03-24, 22:25

Mam pytanie, okres tej "bety" co ściągałem kiedyś już minął, to w taki razie nie mam już szans na pogranie sobie w to? Bo sprzęt nawet zmieniłem ;)

Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2011-03-24, 23:02

Masz szanse kupić CiM, bo już wyszło :P Tyle że nie wiem, czy w Polsce.

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-04, 21:40

Moja recenzja na temat tej gry, Gra fajna, lecz te korki samochodów są ***-nie zmniejszające sie... :confused:

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-04, 22:06

Przed rozpoczęciem rozgrywki w trybie sandbox można ustawić mniejszy ruch uliczny. Powoduje wyraźne zmniejszenie korków.

Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2011-11-04, 22:11

Mnie w tej grze wkurza to, czego nie zmienili od bety - wozy jeżdżą w stadach, jeżeli ktoś nie ma pojęcia jak je puszczać na linię.

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-04, 23:00

Ogółem, co mam zrobić, żebym miał grę po polsku? Są jakieś strony www z dodatkami? To gdzie mam ustawić ten ruch uliczny? W tym difiicul leves czy jakoś tak?

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-04, 23:07

NorbertKomusinski pisze:To gdzie mam ustawić ten ruch uliczny? W tym difiicul leves czy jakoś tak?
W poziomach trudności powinna być opcja "custom". Po kliknięciu na nią pojawi się okienko z kilkoma opcjami, wśród nich będzie suwak "private motoring".

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-04, 23:42

mimo że dałem, najmniejszy to i tak się tworzą gigantyczne korki przy dworcu (Mapa ta startowa - nie wiem jak ją nazwać :D )

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-05, 09:53

A instalowałeś jakieś patche? W którymś było coś zrobione z ruchem ulicznym.
A "tutorial town" to w ogóle kiepska mapa, szkoda czasu na nią. Najlepiej gra się na Berlinie.

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-05, 13:55

No kilka postów wyżej pisałem czy istnieją jakieś strony www z dodatkami do tejże gry :)

[ Dodano: 2011-11-05, 13:34 ]
Ogółem po trzech dniach, ta gra mnie się znudziła... robienie tego samego ciągle mnie już znudziło...

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-05, 23:06

Patche nie są twórczością fanów. Jeśli wciąż jesteś zainteresowany, ściągnij i zainstaluj to:
http://citiesinmotion.ru/down/patches/c ... 1-0-21.exe

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-07, 18:24

Jak zainstalować nowe pojazdy ^^ Chociażby solaris :D ?

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-08, 08:25

Jeśli coś ściągnąłeś to powinny być jakieś instrukcje instalacji.

Awatar użytkownika
MrStronek
Posty: 303
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: MrStronek » 2011-11-08, 16:25

Już mam, na stronie znalazłem ikarusy 260 i 280 - mam problem z ich uruchomieniem, piszą że coś trzeba gdzieś do jakiegoś pliku dodać, zeby ikarusy myły widoczne... ale rosyjskiego za cholere nie umiem

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2011-11-08, 23:21

To odpuść sobie, polecam ten zestaw:
http://www.citiesinmotion.net/index.php ... tem&id=210
Po kliknięciu na "Download" trzeba wpisać kod i wcisnąć "Submit".

wlocek369
Posty: 274
Rejestracja: 2009-05-10, 19:37
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: wlocek369 » 2012-04-06, 09:54

Czy może wiecie jak zbudować takie skrzyżowanie 4 dróg w grze zwane bulwar (na codzień zwane 2-jezdniowe z pasem zieleni) robiąc rondo wokół nich podobnie jak jest na mapie Berlin ?
Bo gdy ja próbuję połączyć drogę typu bular z zwykłą 4 pasmówką na tym rondzie robi mi się łącznik 4 pasmowy a nie tak jak jest na mapie berlina gdzie bulwar wpada bezpośrednio do ronda bez żadnych zmian w układzie drogi.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 » 2012-04-06, 10:11

Trzeba kombinować, niestety w tej grze połączenia niektórych dróg są bardzo upierdliwe ;) Może spróbuj zbudować rondo z węższych dróg a potem doprowadź do tego bulwar.

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2012-04-06, 10:53

Coś takiego?
Obrazek
Wpierw trzeba zrobić te rondo - 2 kratki dużej drogi ( tej 2x2 bez pasa rozdzielającego) na każdy bok (na skosach też), potem usunąć po jednej kratce z każdego wlotu w którym chcesz bulwar i na końcu wstawiasz w miejsce usuniętych kratek bulwar.

wlocek369
Posty: 274
Rejestracja: 2009-05-10, 19:37
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: wlocek369 » 2012-04-06, 12:29

Wielkie dzięki !! :) dokładnie o to chodziło

A ponieważ ci się udało to mam jeszcze takie pytania:

1. czy da się połączyć bezpośrednio bulwary z samymi sobie w krztałt #
2. Czy jest wykonalne zrobienie zakrętów z użyciem drogi typu bulwar bez użycia łącznika w postaci drogi 4 -pasmowej

Awatar użytkownika
O530
Posty: 741
Rejestracja: 2010-06-15, 18:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: O530 » 2012-04-06, 13:32

Jest gdzieś dostępna pełna wersja gry ?

ODPOWIEDZ