Strona 4 z 4

: 2012-04-06, 14:19
autor: irisbus
Jest gdzieś dostępna pełna wersja gry ?
http://www.ceneo.pl/11616244

: 2012-04-06, 16:01
autor: shakkie
wlocek369 pisze: 1. czy da się połączyć bezpośrednio bulwary z samymi sobie w krztałt #
2. Czy jest wykonalne zrobienie zakrętów z użyciem drogi typu bulwar bez użycia łącznika w postaci drogi 4 -pasmowej
Nie i nie. Mostu (dowolnej szerokości) po skosie też nie zrobisz.

: 2012-04-10, 18:14
autor: wlocek369
Czy ktoś zna dobry sposób na uzyskanie reputacji na poziomie 0% ?

Ja po obniżeniu wynagrodzenia pracowników do minimum (1,00) i podwyższeniu cen biletów do absurdalnych wartości (99,50) moja reputacja spadła do 11% Jak to można jeszcze bardziej obniżyć ?

: 2012-04-10, 20:17
autor: shakkie
Można burzyć budynki i tworzyć absurdalnie długie linie obsługiwane przez 1 pojazd coby ludzie na przystankach tracili cierpliwość (czerwone buźki).

Zbierasz osiągnięcia?

: 2012-04-21, 10:48
autor: wlocek369
shakkie pisze:Zbierasz osiągnięcia?
owszem :D

obecnie mam ich 28

: 2012-05-04, 21:43
autor: Formuła1
Czy można zrobić tramwaj tak, żeby nie nawracał on na pętli (tylko jeździł wahadłowo)?

: 2012-05-05, 11:48
autor: Anoneedes
Nie. Gra na to nie pozwala, a tramwajów wahadłowych nie ma.

: 2012-05-06, 10:14
autor: Formuła1
Hmm... dzięki. Ciekawe po co robili tramwaje dwustronne, skoro nie można wykorzystać w/w funkcji.

: 2012-08-15, 18:53
autor: shakkie
Ujawniono CiM 2!
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=m- ... 4iDevwAcOg
Zmiany w grze:
- cykl dnia i nocy
- rozkłady jazdy
- stworzony układ komunikacyjny wpływa na rozwój miasta
- multiplayer
- buspasy
Zapowiedziana data premiery to drugi kwartał 2013

: 2012-08-15, 18:58
autor: Mrozard
Rozkłady jazdy, największa bolączka CiM i Transport Giganta, w końcu...

: 2012-08-23, 09:42
autor: shakkie
Garść informacji:
- długość doby ustawiono na 24 minuty
- jest 6 wersji rozkładu jazdy: dzień powszedni, szczyt poranny, szczyt popołudniowy, weekend, noc, własny
- tworzenie rozkładu może być powierzone komputerowi
- konieczność budowania zajezdni, ponadto każda linia musi mieć jeden z końców trasy w zajezdni (widać to w pierwszym filmiku)
- dużo większe mapy
- miasta w kampanii będą fikcyjne
- możliwość swobodnej budowy dróg
- jednotory

Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=Rv9WNBoP ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=89v8F7Sp ... r_embedded

: 2012-08-24, 16:11
autor: chudy5d
Każda linia jeden z końców trasy w zajezdni... Niezbyt dobre rozwiązanie.
Poza tym na filmiku nie widać żadnych pętli, zatoczek, itp. Myślałem, że to się pojawi. Ciekawe też, czy wreszcie będzie możliwe robienie wahadeł.
Na razie jakoś mnie nie zachwyca kolejna odsłona tej gry.

: 2012-09-04, 17:08
autor: wlocek369
A jak wygląda sprawa z pojemnością pojazdów. tzn czy nadal będzie ten absurd że autobus przegubowy wyglądający na taki który może spokojnie pomieścić spokojnie 150 osób ma pojemność nieco ponad 30, a taki który w rzeczywistości mogłby pomieścić 180 ma pojemność niecałych 40.

Wiem że w obecnej wersji można to zmienić edytując odpowiednie pliki, na ale tutaj chodzi o to aby gra realnie oddawała działanie miasta i transportu. Względnie zachowawywała wywarzone proporcje wszystkich wartości. Czyli jeżeli autobus ma 20% prawdziwej pojemności to i kolejki na przystanku też niech będą stanowiły 20% tych prawdziwych.

Bo przed "urealnieniem" gry mamy takie sytuacje że na przystanku na jeden pojazd czeka 150 osób, podczas gdy najpojemniejszy autobus ma pojemność tylko 40 (jeżeli pusty). To tak jak by w rzeczywistości na tego samego ikarusa 280 czekało ponad 500 osób !!

: 2013-01-12, 01:38
autor: irisbus
Cities in Motion w Biedronce od 14 stycznia za 9,99zł, warto kupić :)

: 2013-04-25, 20:47
autor: Kolejka
Nie wiem, czy widzieliście, ale Cities in Motion 2 jest już dostępny w Polsce. Widziałem go w Empiku za 59,99zł.

: 2013-04-26, 14:47
autor: shakkie
CiM 2 jest w sprzedaży od 3 tygodni, lecz z zakupem radzę się powstrzymać to załatania przez twórców większości błędów.