ISDR
ISDR
Niedawno natrafiłem na taki symulator. Prezentuje się fajnie jakby ,,zmodernizowana'' wersja Kolejarza. Dodatkowymi zadaniami są obsługa zwrotnic, semaforów, przejazdów i telefoniczne zawiadamianie innych stacji o wyprawieniu/przyjeździe pociagu. Walcze jeszcze z blokadą półsamoczynną typu C na trasie do Testowa Fabrycznego ale już jest coraz lepiej Mój rekord to przyjęcie i wyprawienie 7 pociągów i tu zaczynają się moje problemy z blokadą. Może ktoś to rozgryzie?
(problem z wyprawieniem poc. 4621)
http://isdr.pl/index.php?PHPSESSID=1cf0 ... a704ea4f8&
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy
(problem z wyprawieniem poc. 4621)
http://isdr.pl/index.php?PHPSESSID=1cf0 ... a704ea4f8&
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy
Pierwsze brzęczenie to informacja z Ślemienia o wyjeździe poc. 66023. W zakładce [Łączność] miga czerwona lampka. Musisz kliknąć guzik pod nią (światełko zmieni się na ciągłe) a następnie wcisnąć ,,Słucham''. Po informacji ,,Pociąg 66023 odjechał'' klikasz na przycisk ,,Przyjąłem''. Otrzymujesz odpowiedź koniec i wtedy możesz kliknąć na guzik pod czerwoną lampką. Następnie klikasz na guzik w pierwszym rzędzie Tfsn Ślemień i niebieski na dole oznaczony jako PD. Zgłaszają się 2 posterunki - 17 i 20. Klikasz ,,Słucham'' później ,,Zamknij'' a po otrzymaniu potwierdzenia ,,Koniec'' i guzik pod Tfsn Ślemień. W rubryce numer wpisujemy 66023. Teraz dzwonimy w taki sam sposób do Tfpo Testowo F. i naciskamy kolejno ,,Słucham'', ,,¯ądanie poz'', ,,Przyjąłem'', ,,Odjazd'' i ,,Koniec''a następnie kończymy rozmowe w już opisany sposób.
Przechodzisz na [Pulpit nastawczy]. Przy semaforze wjazdowym B przytrzymujesz guzik aż do podświetlenia się trasy na biało. Przyjmujemy 66023 na wprost. PPM naciskamy (do skoku napięcia w amperomierzu) guzik ,,26/27'' i w ten sposób ustawiamy przebieg do Testowa Fabrycznego. wtedy możemy LPM podać sygnał na semaforze O. Po wyjeździe pociągu klikamy na czerwony przycisk Po1F.
Jeżeli przyjmujemy pociąg z Testowa fabrycznego lub Zachodniego po jego wjeździe musimy do nich zadwonić i kliknąć ,,Przyjazd''.
Przechodzisz na [Pulpit nastawczy]. Przy semaforze wjazdowym B przytrzymujesz guzik aż do podświetlenia się trasy na biało. Przyjmujemy 66023 na wprost. PPM naciskamy (do skoku napięcia w amperomierzu) guzik ,,26/27'' i w ten sposób ustawiamy przebieg do Testowa Fabrycznego. wtedy możemy LPM podać sygnał na semaforze O. Po wyjeździe pociągu klikamy na czerwony przycisk Po1F.
Jeżeli przyjmujemy pociąg z Testowa fabrycznego lub Zachodniego po jego wjeździe musimy do nich zadwonić i kliknąć ,,Przyjazd''.