[ATS] Advanced Tramwaj Symulator (v0.45 i 0.53b)
Zdecydowanie dzwonek zewnętrzny wymiata Ludzie, jak mi dacie prawdziwy tramwaj to pamiętajcie żeby dzwonek wymontować
A, i mam takie pytanko odnośnie szyn... no ja wiem, że to tylko gra... ale nie dałoby się czegoś uczynić żeby było widać jak są te zwrotnice ustawione? Bo to się wszystko zlewa (wiem, wiem, wybredna jestem )
A, i mam takie pytanko odnośnie szyn... no ja wiem, że to tylko gra... ale nie dałoby się czegoś uczynić żeby było widać jak są te zwrotnice ustawione? Bo to się wszystko zlewa (wiem, wiem, wybredna jestem )
>A, i mam takie pytanko odnośnie szyn... no ja wiem, że to tylko gra... ale nie dałoby się czegoś uczynić żeby było widać jak są te zwrotnice ustawione? Bo to się wszystko zlewa (wiem, wiem, wybredna jestem )
Na przestrzeni wersji rozjazdy ewoluowały (w poprzednich wersjach migały i nie trzymały geometrii). Teraz czekają na nowy system torowiska które powstaje, i w tym systemie całkiem możliwe, że będą widoczne iglice.
Na przestrzeni wersji rozjazdy ewoluowały (w poprzednich wersjach migały i nie trzymały geometrii). Teraz czekają na nowy system torowiska które powstaje, i w tym systemie całkiem możliwe, że będą widoczne iglice.
Wczoraj pojawiła się nowa wersja ATS 0.56b [nareszcie ] Oto zmiany:
-Dodano możliwość przechylania kamery w trybie motorniczego - ruch myszy w prawo/lewo z wciśniętym klawiszem shift - pozwala zwiększyć pole widzenia
-Dodano zimową teksturę toru
-Na dzwonek wewnętrzny wsiadający idą do najbliższych im drzwi
-Usunięto problem z ruszaniem z przystanków tramwajów sterowanych przez komputer.
Najbardziej mnie cieszą te dwa ostatnie punkty. Czasami pasażerowie wsiadali do tramwaju około 1 minutę - nareszcie problem zażegnano.
-Dodano możliwość przechylania kamery w trybie motorniczego - ruch myszy w prawo/lewo z wciśniętym klawiszem shift - pozwala zwiększyć pole widzenia
-Dodano zimową teksturę toru
-Na dzwonek wewnętrzny wsiadający idą do najbliższych im drzwi
-Usunięto problem z ruszaniem z przystanków tramwajów sterowanych przez komputer.
Najbardziej mnie cieszą te dwa ostatnie punkty. Czasami pasażerowie wsiadali do tramwaju około 1 minutę - nareszcie problem zażegnano.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-09-03, 16:04
- Lokalizacja: Rosja, m. Moskwa, dzielnica Kuncewo, Zachodowy Okręd Administrac
Witam.
Od razu przepraszam, jeśli ja piszę z błędami, jestem z Rosji.
Mam takie pytanie: czy są u kogoś z was jakieś stare wersje ATS? Mnie interesują wersję 0.46b, 0.47b, a także wszystko, co jest poniżej wersji 0.44 (wersję 0.33 nie proponować, bo już mam). Nikt z użytkowników forum ATS ich już nie ma, a mnie ciekawie zobaczyć te wersje...
Z góry dziękuje.
Czasow Anton Aleksandrowicz.
Od razu przepraszam, jeśli ja piszę z błędami, jestem z Rosji.
Mam takie pytanie: czy są u kogoś z was jakieś stare wersje ATS? Mnie interesują wersję 0.46b, 0.47b, a także wszystko, co jest poniżej wersji 0.44 (wersję 0.33 nie proponować, bo już mam). Nikt z użytkowników forum ATS ich już nie ma, a mnie ciekawie zobaczyć te wersje...
Z góry dziękuje.
Czasow Anton Aleksandrowicz.
Mam takie pytania:
1. W jaki sposób można otworzyć w N-ce drzwi po lewej stronie ?
bo nie wiem jak to zrobić, podczas gdy na filmie z wersji 0.49b można.
http://www.youtube.com/watch?v=axA2X2c45fw czas ok 2:07
Na białym blacie wiem że są 3 przełączniki. Od lewej odpowiednio:
- Oświetlenie przedziału pasażerskiego
- Zamykanie Drzwi
- Otwieranie Drzwi
tyle że każdorazowa próba otwarcia drzwi kończy się otwarciem WYŁ¡CZNIE drzwi po prawej stronie, nigdy po lewej/obu stronach.
2. Czy w N-ce można będzie zmieniać kabinę (N-ka jest przecież tramwajem z 2 kabinami, więc powinna być taka możliwość)
3. Jak (Czy) można otwierać "połówkę" (skrzydło do kabiny motorniczego) ? (wiadomo że pytanie nie dotyczy N-ki)
1. W jaki sposób można otworzyć w N-ce drzwi po lewej stronie ?
bo nie wiem jak to zrobić, podczas gdy na filmie z wersji 0.49b można.
http://www.youtube.com/watch?v=axA2X2c45fw czas ok 2:07
Na białym blacie wiem że są 3 przełączniki. Od lewej odpowiednio:
- Oświetlenie przedziału pasażerskiego
- Zamykanie Drzwi
- Otwieranie Drzwi
tyle że każdorazowa próba otwarcia drzwi kończy się otwarciem WYŁ¡CZNIE drzwi po prawej stronie, nigdy po lewej/obu stronach.
2. Czy w N-ce można będzie zmieniać kabinę (N-ka jest przecież tramwajem z 2 kabinami, więc powinna być taka możliwość)
3. Jak (Czy) można otwierać "połówkę" (skrzydło do kabiny motorniczego) ? (wiadomo że pytanie nie dotyczy N-ki)