Ogrzewanie w pojazdach KM

Dyskusje na pozostałe tematy nie pasujące do innych kategorii.
Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

Przypomniało mi się, że kiedyś w jakieś gazecie robili testy grzejników w pociagach podmiejskich, bo pasażerówie narzekali że jest za gorąco. I usmażyli na jednym jajecznicę :P Możliwe że był to Fakt bo oni mają takie niesamowite problemy zazwyczaj.

Peter

Post autor: Peter »

W EN-57 są szczególnie mocne. Przytopiłem sobie buty pewnego popołudnia jak uciąłem sobie krótką drzemkę podczas podróży. Buty trzeba było wyrzucić, bo wyglądały nieco śmiesznie. ;)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Śmieszne, to potrafi rzeczywiście być. Pamiętam, jak jakiś czas temu na bazę zjechał trajtek z przyklejonymi do nagrzewnicy... podeszwami. Krótko potem zaczęto zakładać dodatkowe osłony :cool:

Peter

Post autor: Peter »

I słusznie, bo przyklejone zelówki od butów raczej trudno codziennie zdrapywać. ;)

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

Dobrze że same zelówki a nie całe buty :diabeł:

56247

Post autor: 56247 »

Spieszę z ripostą J-31...
Programatorów nie używa się na BARDZO OBLEGANYCH PRZYSTANKACH O DU¯EJ FREKWENCJI.
Dla odmiany programatory używa się na przystankach bliższych krańcom linii,tudzież w zespołach przystankach mniej "obleganych" oraz "N¯".

Nagminnie zaś używa się programatory na krańcach,że wymienię:
NATOLIN PŁN.,URSYNÓW PŁD.,METRO WILANOWSKA,SPARTAńSKA,BOKSERSKA,KONWIKTORSKA,HUTA,OKęCIE.

Zapraszam na rekonesans krańców autobusowych,J-31.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

56247 pisze:Spieszę z ripostą J-31...
Programatorów nie używa się na BARDZO OBLEGANYCH PRZYSTANKACH O DU¯EJ FREKWENCJI.
Dla odmiany programatory używa się na przystankach bliższych krańcom linii,tudzież w zespołach przystankach mniej "obleganych" oraz "N¯".

Nagminnie zaś używa się programatory na krańcach,że wymienię:
NATOLIN PŁN.,URSYNÓW PŁD.,METRO WILANOWSKA,SPARTAńSKA,BOKSERSKA,KONWIKTORSKA,HUTA,OKęCIE.

Zapraszam na rekonesans krańców autobusowych,J-31.
Oj z tym jest naprawdę różnie - kwadratowo i podłużnie. xD

Np. wczoraj jechałem SU 15 #8902 na linii 185. I kierowca różnie się zachowywał. Raz używał programatora, a raz nie. To zależało od jego widzi-misię. Nie miało znaczenie gdzie był przystanek i ile osób chciało skorzystać. :o:

ikarus5326

Post autor: ikarus5326 »

Inspektor pisze:Dziś pani motorowa w tramwaju 102Na na linii "14" tak mocno grzała, że aż mnie przypiekła (grzejnik oczywiście znajdował się obok mojej nogi) :diabeł:
Właśnie tak jest z Konstalami 102Na. W zimie, grzejniki na pełną moc, i ciepełko jak u babci przy piecu... :rotfl: :rotfl:

MW

Post autor: MW »

56247 pisze:Spieszę z ripostą J-31...
Programatorów nie używa się na BARDZO OBLEGANYCH PRZYSTANKACH O DU¯EJ FREKWENCJI.
Dla odmiany programatory używa się na przystankach bliższych krańcom linii,tudzież w zespołach przystankach mniej "obleganych" oraz "N¯".
w teorii rzeczywiście tak.

56247

Post autor: 56247 »

...i w praktyce.W praktyce również,Drogi Przedmówco!

Co do grzańska i programatora,występowało ono,m.in w:
#8209-6/122 (08.12.2005)
#8738-6/122 (09.12.2005)

Jak to mówią-szukajcie a znajdziecie...

MW

Post autor: MW »

56247 - co z tego, jak wymienisz dwa kursy? I to w dodatu tej samej pory? Ja mogę wymienić kiedy nie jest stosowany, tylko co da takie pojedyńcze wymienianie?
Rzeczywiście jest stosowany w praktyce, tylko że następuje ona rzadko. I kilka osób też tak już pisało, więc coś jest na rzeczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne dyskusje”