Ceny i jakość paliw
Zależy jakie biopaliwa.Myślę jednak,że opał bardziej niszczy silniki.Przecież wozy Meteora po użyciu terapii opałowej wyglądają gorzej,niż M11 rocznik 90.Poza tym owszem,zgodzę się,że nikt nie kupowałby paliwa,po którym silnik w Poldku,czy innym gracie zacząłby wariować.Poza tym,skoro macie tak cudowne pomysły na tworzenie biopaliw to może podsuńcie je wojsku,albo jakiemuś laboratorium chemicznemu? myślę,że oni bardziej by rozwinęli dane paliwo,w końcu,żeby stworzyć prawdziwe dobre paliwo potrzeba czasu,no chyba,że ktoś chce zrobić amatorkę,by napoić Ursusa,to wtedy można w godzinę,jak nie szybciej coś wymyślić.
Bedac tu w niemczech to widze jaka jest podaz biopaliwa. Mimo ze jest ono tansze od zwyklego oleju napedowego(do 9 centow za litr) to jakos nikt nie kwapi sie do ich kupna bo wiedza ze to szkodzi silnikowi.
Biopaliwo najgorszy wplyw ma na starsze samochody ktore sa bardziej podatne na roznice spalania paliwa. Obecnie nowe silniki s juz w miare przygotowane do korzystania z biopaliw choc ja i tak nie mam do nich zaufania.
Biopaliwo najgorszy wplyw ma na starsze samochody ktore sa bardziej podatne na roznice spalania paliwa. Obecnie nowe silniki s juz w miare przygotowane do korzystania z biopaliw choc ja i tak nie mam do nich zaufania.
Jak można się spodziewać z mojego poprzedniego postu:
Wojskowe pojazdy zwykle posiadają silniki wielopaliwowe - możesz spokojnie wlać ropę, benzynę, alkohol itd. Więc biopaliwa też przetrawią.
Taka jest zaleta bycia kiedyś w Układzie Warszawskiem - silniki, kóre naprawia się młotkiem i palą wszystko, co matka rosja jest w stanie dostarczyć
Wojskowe pojazdy zwykle posiadają silniki wielopaliwowe - możesz spokojnie wlać ropę, benzynę, alkohol itd. Więc biopaliwa też przetrawią.
Taka jest zaleta bycia kiedyś w Układzie Warszawskiem - silniki, kóre naprawia się młotkiem i palą wszystko, co matka rosja jest w stanie dostarczyć
Według mnie, zastępowanie szyb dyktami i niechlujstwo taborowe ogólne nie mają nic wspólnego z opałem, poza tym, Solaris po zalaniu kilka razy opałem już by nie wystartował. A jeśli M11 z 1990 jest ohydne, co powiedzieć o M11 z 1986?Adrian_ pisze:Przecież wozy Meteora po użyciu terapii opałowej wyglądają gorzej,niż M11 rocznik 90.
Olej do smażenia z BiedronkiAdrian_ pisze:no chyba,że ktoś chce zrobić amatorkę,by napoić Ursusa,to wtedy można w godzinę,jak nie szybciej coś wymyślić.
Widlasty, 10 cylindrów i aż 370 kW? 4 gary mniej, inny układ i nada się do autobusu No, ale śmiejmy się dalej, a jak ropy zabraknie to takie silniki będą codziennością i raczej nikt Euro-4 się nie przejmie.Ktoś w Wikipedii pisze:10-cylindrowy czterosuwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą silnik UTD-29M o mocy 370 kW. Silnik ma układ widlasty, kąt rozwarcia cylindrów wynosi 144°.
Co do biopaliw — napędzanie wszystkiego TYLKO rzepakiem nie ma sensu, nawet jak się nim całą Polskę obsieje, i tak będzie go za mało jak na potrzeby.
A kilkuprocentowe domieszki do odchodów nietoperza i wachy też nie bardzo mają sens — komu ma to służyć, rolnikom? Branży motoryzacyjnej, z powodu szybszego niszczenia silników?