bilet okresowy - problem.
bilet okresowy - problem.
Witam!
Mam problem wczoraj o godzinie 19.04 kupiłem 30-dniowy bilet okresowy. Jak wróciłem do domu, zobaczyłem, że moje nazwisko jest źle napisane o jedną literę. A przy okienku, jest napis po odejściu od kasy reklamacje nie będą przyjmowane. Co mam w takim razie robić?
Mam problem wczoraj o godzinie 19.04 kupiłem 30-dniowy bilet okresowy. Jak wróciłem do domu, zobaczyłem, że moje nazwisko jest źle napisane o jedną literę. A przy okienku, jest napis po odejściu od kasy reklamacje nie będą przyjmowane. Co mam w takim razie robić?
Ja myślę, że Jelczu85, dobrze Ci podpowiedział. Nie zależnie od tego, co napisano na okienku. W takim przypadku, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Tak, że Możesz spokojnie podjechać do MPK i wyjaśnić sprawę - czy raczej poprosić o ponowne wyrobienie tego biletuPullczi pisze:Mam problem wczoraj o godzinie 19.04 kupiłem 30-dniowy bilet okresowy. Jak wróciłem do domu, zobaczyłem, że moje nazwisko jest źle napisane o jedną literę. A przy okienku, jest napis po odejściu od kasy reklamacje nie będą przyjmowane. Co mam w takim razie robić?