Filmy pojazdów KM z internetu
Przykład nie był bez sensowny, bo jeśli znów obejrzysz fragment tego filmu, to ta kobieta szła prawidłowo chodnikiem i była bezpieczna. Dopiero jak usłyszała nadjeżdżający tramwaj... weszła na torowisko nawet się nie oglądając. A przecież musiała być świadoma, bo torowisko było oznakowane (biała linia + inny kolor "asfaltu")plocmaster pisze:A czemu mieliby skakać? Kompletnie bezsensowny przykład
Były, były. A w zasadzie można by rzecz podział na tych zadowolonych i nie zadowolonych rozkłada się mniej więcej po połowie. Dodatkowo emocję rozpalała jeszcze Gazeta Stołeczna Wyborcza.plocmaster pisze:W Warszawie jakoś nie był chyba zbytnio duży.
Wbrew pozorom - bo rzeczywiście mniej więcej jest jak napisał Ppln - nie jest super. Mamy integrację z koleją. Jednakże rzeczą zupełnie normalną jest to, że możesz np. nie wsiąść do porannego pociągu jadącego do Warszawy.plocmaster pisze:Chyba się przeprowadzę
Lokalne społeczności na gwałt budują parkingi "park & ride" przy każdej stacji, choćby najmniejszym przystanku kolejowym. Bo nie sposób jest dojechać do Warszawy nawet samochodem
Torowisko tramwajowe wybudowali jej na ulicy którą pewnie przez wiele lat chodziła bez towarzystwa tramwajów, metro warszawskie to była całkowita nowość. Wcześniej tych dziur w ziemi nie było.J-31 pisze:Przykład nie był bez sensowny, bo jeśli znów obejrzysz fragment tego filmu, to ta kobieta szła prawidłowo chodnikiem i była bezpieczna. Dopiero jak usłyszała nadjeżdżający tramwaj... weszła na torowisko nawet się nie oglądając. A przecież musiała być świadoma, bo torowisko było oznakowane (biała linia + inny kolor "asfaltu
Mogło być gorzej.J-31 pisze:A w zasadzie można by rzecz podział na tych zadowolonych i nie zadowolonych rozkłada się mniej więcej po połowie
Też często o niezbyt fortunnie dobranych lokalizacjach, no ale dość OTJ-31 pisze:parkingi "park & ride"
Dla tych, którzy na TVNie nie oglądali:
http://www.youtube.com/watch?v=fGYNuLUSeCM
i
http://www.youtube.com/watch?v=irV9ObbP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fGYNuLUSeCM
i
http://www.youtube.com/watch?v=irV9ObbP ... re=related
Nie za bardzo wiedziałem gdzie zapodac ten link : http://staretramwaje.za.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=ItMCOxJVPis
Filmik ogólnie godny polecenia A że przez ostatnie kilka sekund szejkowie jadą H9 z PKSu to tu link wylądował
Filmik ogólnie godny polecenia A że przez ostatnie kilka sekund szejkowie jadą H9 z PKSu to tu link wylądował
Świetnie wykonane filmy ze Szwajcarii:
http://www.youtube.com/watch?v=uCv87_LD4lw
http://www.youtube.com/watch?v=jTHczRid ... re=related
W brew pozorom nie jest to makieta a prawdziwa kolej nakręcona w efekcie tilt-shift, coś jak na tym filmiku z Wrocławia:
http://www.youtube.com/watch?v=kuWdSvooqxg
http://www.youtube.com/watch?v=uCv87_LD4lw
http://www.youtube.com/watch?v=jTHczRid ... re=related
W brew pozorom nie jest to makieta a prawdziwa kolej nakręcona w efekcie tilt-shift, coś jak na tym filmiku z Wrocławia:
http://www.youtube.com/watch?v=kuWdSvooqxg
Rzeczywiście genialne. Myślę, że facet, który robił film we Wrocławiu często filmował ludzi - co dodatkowo mogło nieco zepsuć efekt. Bo patrząc się na ruszających się ludzi nasz mózg nie dał się oszukać.
Natomiast autor filmów "szwajcarskich" unikał ruszających się ludzi (chociaż oni tam się co jakiś czas pojawiają, ale jest ich bardzo mało), natomiast widać znacznie częściej poruszające się pojazdy - zupełnie jak na makiecie.
I dzięki temu nasz mózg o wiele łatwiej daje się oszukać. Wydaje nam się, że patrzymy na super dopracowaną makietę
Natomiast autor filmów "szwajcarskich" unikał ruszających się ludzi (chociaż oni tam się co jakiś czas pojawiają, ale jest ich bardzo mało), natomiast widać znacznie częściej poruszające się pojazdy - zupełnie jak na makiecie.
I dzięki temu nasz mózg o wiele łatwiej daje się oszukać. Wydaje nam się, że patrzymy na super dopracowaną makietę