Komunikacja miejska w TV
Wiem jak to było realizowane- pewnie na dworcu w Krakowie nagrywali tylko scenę wsiadania do prawdziwego pociągu, a już sceny wewnątrz rozgrywały się pewnie na jakiejś bocznicy ze statystami. Wiadomo, że nie będą nagrywać sceny strzelaniny i zatrzymania sprawców przy prawdziwych pasażerach. Ale też mogli poczekać aż na dworzec podjedzie coś podobnego do tamtego pociągu. Cóż, dobrze, że nie pokazali wejścia do szynobusu i wnętrza EZT. To już by była kompromitacja.
Taa... Dzisiaj jedna z prezenterek TVN24 ogłosiła, ze ze względu na strajk z zajezdni nie wyjadą też kieleckie... tramwaje.Razor 688 pisze:Wczoraj w TVP 3 wydaniu kuriera było o narastającym strajku pracowników Kieleckiego MPK. Sam dyrektor wypowiadał się że jeżeli strajk będzie trwał dłużej niż jedną dobę zostaną spełnione żądania strajkujących i zostanie ogłoszona upadłość spółki w Kielcach na rzecz kierowców.
Tzn. Pesa - 3101 wyjechała na swój pierwszy kurs 20 sierpnia - nawet ja ją widziałem na pl. Konstytucji. A już następnego dnia zatrzymano ją w zajezdni. Nolem twierdził, że nic poważnego i były to tylko prace konserwacyjne. Tymczasem tramwaj ponownie wyjechał na linię 24 sierpnia. Czyli w zajezdni stał 3 dni
Skoro już mówimy o tramwajach warszawskich, to w TVP3 Warszawa, w ostatnim tygodniu sierpnia, w programie "Teraz Ty" dziennikarka rozmawiała z prezesem TW, p. Karosem.
1. p. Karos nie potrafił odpowiedzieć na pytanie "dlaczego musimy testować prototyp? " - chodziło oczywiście o PESę 120N
2. p. Karos nic nie powiedział - najwyraźniej nie wiele miał do powiedzenia - na temat możliwych projektów rozbudowy sieci tramwajowej, m.in. do Wilanowa
3. Najciekawsi byli jednak widzowie. Zachęcenie do telefonowania i wysyłania SMS-ów.
w pewnym momencie zadzwoniła pewna pani i zapytała - prezesa TW - kiedy ... postawią kontenery na śmieci i co z tym recyklingiem. Bo ona za coś zapłaciła. A ktoś zabrał pojemniki. I co pan Karos na to ?
SMS - "Zbyt powolna jest wymiana taboru .... kolejowego !"
SMS - "Najlepszym rozwiązaniem dla Warszawy byłby powrót tramwaju konnego"
Skoro już mówimy o tramwajach warszawskich, to w TVP3 Warszawa, w ostatnim tygodniu sierpnia, w programie "Teraz Ty" dziennikarka rozmawiała z prezesem TW, p. Karosem.
1. p. Karos nie potrafił odpowiedzieć na pytanie "dlaczego musimy testować prototyp? " - chodziło oczywiście o PESę 120N
2. p. Karos nic nie powiedział - najwyraźniej nie wiele miał do powiedzenia - na temat możliwych projektów rozbudowy sieci tramwajowej, m.in. do Wilanowa
3. Najciekawsi byli jednak widzowie. Zachęcenie do telefonowania i wysyłania SMS-ów.
w pewnym momencie zadzwoniła pewna pani i zapytała - prezesa TW - kiedy ... postawią kontenery na śmieci i co z tym recyklingiem. Bo ona za coś zapłaciła. A ktoś zabrał pojemniki. I co pan Karos na to ?
SMS - "Zbyt powolna jest wymiana taboru .... kolejowego !"
SMS - "Najlepszym rozwiązaniem dla Warszawy byłby powrót tramwaju konnego"
Też to wówczas oglądałemirisbus pisze:Dziś an TVN24 w programie firma mówili jak założyć własną firmę KM, pokazane były autobusy z MZA, ITS Michalczwski W-wa, DLA Wrocław...
Dodam też że pokazanych było też parę Volv z MPK Wrocław, a sam program kręcony był na terenie zajezdni DLA przy ul. Krakowskiej we Wrocławiu.
http://pl.youtube.com/watch?v=je7Kw1MnaJA
Dosyć stare nagranie o incydencie który się kiedyś zdarzył.
Dosyć stare nagranie o incydencie który się kiedyś zdarzył.
No, MAN SL202 raczej na pewno immobilisera nie ma — wyłamać stacyjkę choćby dużym śrubokrętem, sczepić z sobą 3 kable, do tego 4 na chwilę i już możesz ruszać w trasę, jak kierowca ma zatwardzenie to spokojnie można zdążyć.Lopez pisze:Nie wynika z materiału czy kierowca zostawił kluczyki w wozie. Jestem tego bardzo ciekaw.