Coś się ruszyło w Poznaniu w autobusach.
Jeździsz, jeździłeś na "93".??Poznańczyk pisze:Nie zauważyłem zeby na odcinku Górczyn<=> ¯eromskiego "93" był jakoś zatłoczony, z resztą dlatego juz nie jeżdżą tam 18-metrowce bo były puste, a że w 12-metrowce nie możesz usiąść to już zapchany?? Fajne masz mniemanie zapchania...
Przegubowe MANy ścicągneli, po to aby mogły jeździc na innych liniach (widoczny niedobór długiej niskiej podłogi na A-3) a do wiadomosći lokalnej podali, że nie ma wystarczajacych potoków
Jutro jeżdze na "93" i jak chcesz to Ci moge notkatki szczegółowe zrobic. Jestem przekonany, ze w godzinach od 15-18 na "93" w kierunku Sobiecha zapełnienie 100%
Jak na razie to ty się cały czas gubisz w wypowiedziach na tym forum... To co powiem ja, Poznaniak i ty składasz w jedną papkę i prezentujesz w postach...Poznańczyk pisze:Możesz tego nie zrozumieć.
Jasne że nie potrzeba, ci co jeżdzą na mecze- wsiadać w A !!!Ja uważam, że nie jest, bo tam (ma Bułgarskiej) nie potrzeba akurat tej linii
Panowie, ale o ile pamiętam to linie 51, 74 oraz 90 łączą rejon os. Jana III Sobieskiego oraz Piątkowa ze Śródmieściem Poznania. A to oznacza, że poniekąd "dublują" PST.Poznaniak pisze:Też fakt. Jakos wszystko z Piątkowa spada na psy, oprócz "51"..Poznańczyk pisze:"90" też spada na 12-metrowce, słabnie....
Oczywiście celowo napisałem słowo dublują w cudzysłowiu, ponieważ doskonale Wiecie, że żadna z tych linii nie pokrywa się z trasą PST, a jedynie - w szczególnie linie 74 i 90 - poprowadzone są równolegle do PST.
PST odbiera im pasażerów, ludzie wolą dojechać tramwajem szybciej i bezpośrednio do Centrum, niż tłuc autobusami na tyły Starego Miasta - nawet za cenę tłoku i ścisku w tramwaju Autobusy straszliwie lawirują po lokalnych ulicach. A tramwaj jedzie prosto - prosto do Centrum...
Trudno, żeby w takich okolicznościach nie zmniejszały się potoki pasażerskie na tych liniach
Oczywiscie, 51 i 90 kończą bieg w centrum, natomiast 74 jedzie dalej na Rataje,drugie wielkie blokowisko PoznaniaPanowie, ale o ile pamiętam to linie 51, 74 oraz 90 łączą rejon os. Jana III Sobieskiego oraz Piątkowa ze Śródmieściem Poznania.
Równolegle,ale przez rejony gdzie nie ma tramwajówJ-31 pisze:a jedynie - w szczególnie linie 74 i 90 - poprowadzone są równolegle do PST.
Jak ktoś chce dojechać na Stary Rynek,to wybiera jednak 74 z moich obserwacji-20 minut i jesteśJ-31 pisze:PST odbiera im pasażerów, ludzie wolą dojechać tramwajem szybciej i bezpośrednio do Centrum, niż tłuc autobusami na tyły Starego Miasta - nawet za cenę tłoku i ścisku w tramwaju Autobusy straszliwie lawirują po lokalnych ulicach. A tramwaj jedzie prosto - prosto do Centrum...
Kiedyś było odwrotnie...J-31 pisze:Trudno, żeby w takich okolicznościach nie zmniejszały się potoki pasażerskie na tych liniach
Zawsze jakieś są w pobliżu,ale nie tak blisko żeby ludziom się chciało łazić...Choć rola dowozowa do tramwajów to tez duzy odsetek pasażerów...74 i 90 jadą może i równolegle do PST, ale nie zapominajmy że jadą rejonami gdzie jednak S¡ tramwaje: Piątkowska, Murawa, Słowiańska/Szelągowska (Wilczak), Solidarności (d. Serbska).
W sumie masz rację, ale ja jesli miałbym jechać z Os. Pod Lipami na Garbary to racjonalnie jechałbym 74 lub 90, ale dla przyjemności chyba wybrałbym "4" jeśli miałbym czas...
[ Dodano: 2006-02-13, 22:32 ]
Głupio mi trochę,że 2 posty moje będą obok siebie, ale co zrobić?? Po co mam zakładać nowy temat...
Zatem, od 1 marca lub kwietnia jak informują poznańskie dzienniki linia 50, o której już pisałem poid naciskiem King Crossa ma ruszyć. Obsługa niestety co pół godziny na opisywanej już trasie Ogrody - Górczyn.
[ Dodano: 2006-02-13, 22:32 ]
Głupio mi trochę,że 2 posty moje będą obok siebie, ale co zrobić?? Po co mam zakładać nowy temat...
Zatem, od 1 marca lub kwietnia jak informują poznańskie dzienniki linia 50, o której już pisałem poid naciskiem King Crossa ma ruszyć. Obsługa niestety co pół godziny na opisywanej już trasie Ogrody - Górczyn.