Problem linii 4 w Warszawie
Problem linii 4 w Warszawie
Od czasu reorganizacji układu linii tramwajowych w Warszawie linia 4 nie została zlikwidowana jak 12,29 i in., a została zawieszona. Czy ktoś mozę wyjaśnić po co?, dlaczego? i czy kiedyś ruszy? Na zdjęciach widziałem, że była popularna.
Ostatnio zmieniony 2006-03-08, 21:42 przez Poznañczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Zawieszenie jest formą ratowania tej linii przez ZTM...Poznańczyk pisze:To dlaczego nie wpisano po prostu linii 4 do listy kasowanyh linii tylko do zawieszonych, skoro dla przeciętnego pasażera KM to "4" została zlikwidowana.
[ Dodano: 2006-03-09, 19:02 ]
32 nie było przeznaczone do kasowania. Gdyby jeździła 4, to 32 skierowane zostałoby na ANnopol. Natomiast Warszawa pożegnałaby linię nr 23.Poznańczyk pisze:A czy taka zgoda zostanie wydana? Przeciez tak byłoby chyba taniej bez 32?
[ Dodano: 2006-03-09, 19:04 ]
Chodzi o to, że skręcająca czwórka nie jest zgodna z rozporządzeniem ministerstwa Mianowicie chodzi o długość fazy dla skrętu. Jak znajdę jak dokładnie brzmi ten problem, to wkleję tutaj. Ale jest bardzo prawdopodobne, że następca Galasa będzie mniej gorliwy.Grzesiek pisze:Ja myślę, że w końcu pan Galas odejdzie z ZDM-u i wtedy nowy zarządca wyda zgodę. Przecież "4" jeździła na Pragę przez tyle lat i nic się nie działo...
One nie zostały teraz wygenerowane. One funkcjonują już od jakiegoś czasu. Myślę, że przyzwyczajenia pasażerów są ważniejsze, niż dokonywanie zmian dla samego faktu posiadania mniejszych numerów.
[ Dodano: 2006-03-09, 19:18 ]
http://www.mtib.gov.pl/prezentacje/jedn ... zal3_6.pdf str. 364 pt. 6.2.1.2. - na skręcie nie ma sygnalizacji kierunkowej, natomiast jej wprowadzenie spowodowałoby wydłużenie sznurów samochodów wjeżdżających na skryżowanie, zaś zmiana ustawienia sygnalizatora w obliczu tego rozporządzenia nie jest rzeczą łatwą.
[ Dodano: 2006-03-09, 19:18 ]
http://www.mtib.gov.pl/prezentacje/jedn ... zal3_6.pdf str. 364 pt. 6.2.1.2. - na skręcie nie ma sygnalizacji kierunkowej, natomiast jej wprowadzenie spowodowałoby wydłużenie sznurów samochodów wjeżdżających na skryżowanie, zaś zmiana ustawienia sygnalizatora w obliczu tego rozporządzenia nie jest rzeczą łatwą.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
'Piotrek_2274 pisze:Dziś około 18:30 jechałem 32 na trasie pl.Narutowicza-Okopowa, troche ludzi jeździ linią 32, ale solówka zamiast 116Na by wystarczyła.Poznańczyk pisze:Tylko czy odejście całkowite 32 nie spowoduje braków innej częsci miasta?
A co do solówek: na 21 potrzebne są dwuskłady! Sam doświadczyłem tego ze na przystanku 13 osób zostało, a prób zamykania drzwi były 3...
W tej relacji wystarczy "1"- chyba nie jest zbyt ciasna na tym odcinku?Piotrek_2274 pisze:Dziś około 18:30 jechałem 32 na trasie pl.Narutowicza-Okopowa, troche ludzi jeździ linią 32, ale solówka zamiast 116Na by wystarczyła.Poznańczyk pisze:Tylko czy odejście całkowite 32 nie spowoduje braków innej częsci miasta?