słabe i mocne strony systemu komunikacyjnego Warszawy
No właśnie trochę bez sensu Pojechałeś, bo z Ursynowa na Wiejską, to tym 107 "zwiedziłeś" większą część Warszawy. Trzeba było przejechać się czymś z Centrum (również 107, ale w przeciwnym kierunku).irisbus pisze:Zdaje się że tak, dłuuuuga trasa i masa przystanków... a start byl przed taką serpentyną.
A porpo - bardzo ładne zdjęcia zrobiłeś w metrze. Czemu ich nie przesłałeś do galerii ?
A czy będąc w Centrum, Zwróciłeś uwagę na prywatne autobusy do Otwocka i inne takie ?
Byłem razem z kol. misdrojem i jemu zostawiłem tą działkę, niestety biedak zapracowany i nie ma czasu dodać On będzie dodawać fotki na KMF, a ja na TWB i GMFK.J-31 pisze:A porpo - bardzo ładne zdjęcia zrobiłeś w metrze. Czemu ich nie przesłałeś do galerii ?
Nie spieszyło nam się a przynajmniej trochę pozwiedzaliśmy W sumie to byl jeden z dwóch autobusów jakie zaliczyliśmy w stolicyJ-31 pisze:No właśnie trochę bez sensu Pojechałeś, bo z Ursynowa na Wiejską, to tym 107 "zwiedziłeś" większą część Warszawy. Trzeba było przejechać się czymś z Centrum (również 107, ale w przeciwnym kierunku).
Coś tam śmigało, jakieś Setry i Merce (do Pruszkowa zdaje się)J-31 pisze:A czy będąc w Centrum, Zwróciłeś uwagę na prywatne autobusy do Otwocka i inne takie ?
To jest akurat dobra rozwiązanie, szkoda tylko że tak daleko od termianalu i nie mieliśmy okazji wyskoczyć na lotnisko, no i ta za mała tramwajowa też troche psuje efekt...J-31 pisze:A Co myślisz o pętli przesiadkowej na Okęciu. Pisałeś już o zbyt małej pętli tramwajowej (tramwaje czasami się tam nie mieszczą). A jak Ci się widzi skala - tramwaje z Centrum i przesiadka do podmiejskich autobusów ? Czy jest tam coś co Byś zmienił ?
Tak, ale Terminal na Okęciu i pętla na Okęciu to dwa różne miejsca. Lotnisko nie ma nic wspólnego z pętlą. A pętla bierze nazwę od rejonu, które nazywa się Okęcie. Ta nazwa jest myląca i wielu cudzoziemców myli pętlę na Okęciu z lotniskiemirisbus pisze:To jest akurat dobra rozwiązanie, szkoda tylko że tak daleko od termianalu i nie mieliśmy okazji wyskoczyć na lotnisko, no i ta za mała tramwajowa też troche psuje efekt...
Zadaniem pętli na Okęciu jest możliwość przesiadki z tramwajów do autobusów podmiejskich. A lotnisko to zupełnie inna para kaloszy. Ludzie, którzy dojeżdżają z podmiejskich miejscowości, chcą szybko dojechać do Centrum a nie na lotnisko
To może teraz coś z drugiej strony Warszawy. Jechałeś ze stacji metra Ratusz do dworca Wileńskiego. Czym ? Tramwajem, czy autobusem ?
Piechotką Zaliczając Nike, Zygmunta i Plac Zamkowy Swoją drogą fajny tunel pod Rynkiem Później jeden przystanek 13n (od tego przystanku za Mostem Śląsko-Dąbrowski, przy takie Katedrze czy tam Kościele do dworca).J-31 pisze:To może teraz coś z drugiej strony Warszawy. Jechałeś ze stacji metra Ratusz do dworca Wileńskiego. Czym ? Tramwajem, czy autobusem ?
Byłem tydzień temu w Warszawie i muszę powiedzieć, że system obowiązujący w Warszawie (ZTM) jest najlepszym możliwym systemem. Na plus zaskoczyły mnie elektroniczne wyświetlacze na przystankach (szkoda tylko że nie działają ) Odnośnie wspomnianych Ceglobulw, to muszę powiedzieć, że to dziadostwo, biorąc jeszcze pod uwagę potoki pasażerskie na 9 to masakra.
Właśnie, jest szansa, że je uruchomią? Słyszałem coś o przyszłym tygodniu...Matlik pisze:Na plus zaskoczyły mnie elektroniczne wyświetlacze na przystankach (szkoda tylko że nie działają )
E, znaczy gorsze od stopiątek?Matlik pisze:Odnośnie wspomnianych Ceglobulw, to muszę powiedzieć, że to dziadostwo
Muszę powiedzieć, że i nawet w PESAch jest niezły tłok.irisbus pisze:Tu muszę przyznać Ci rację, na tej linii sprawdzają się jedynie PESY... poza tym w godzinach szczytu to żadne dwusklątay tam się nie sprawdzają...Matlik pisze:Odnośnie wspomnianych Ceglobulw, to muszę powiedzieć, że to dziadostwo, biorąc jeszcze pod uwagę potoki pasażerskie na 9 to masakra.
Faktem jest, że w tramwajach, w alejach Jerozolimskich (w godzinach szczytu) jest taki tłok, że tak naprawdę nie ma tramwaju, który by w pełni mógł obsłużyć którąkolwiek z linii. Natomiast co do 123N to tak naprawdę nie są to złe tramwaje i dosyć dobrze spisują się w naszych warunkach. Ich jedyną wadą jest to, że mają wysoką podłogę. No, ale to nie ich winaMatlik pisze:Muszę powiedzieć, że i nawet w PESAch jest niezły tłok.
One już działały w ostatni weekend (część z nich), ale... znów nie działają. Myślę, że chyba niedługo warto będzie stworzyć osobny temat w sprawie tych tablic.KKS pisze:Właśnie, jest szansa, że je uruchomią? Słyszałem coś o przyszłym tygodniu...