Remonty, remonty
Chaosu komunikacyjnego ciąg dalszy. Jutro zaczyna się przebudowa ulicy Bukowskiej:
http://www.mmpoznan.pl/395888/2011/12/6 ... ry=drogowe
Jest to bardzo zatłoczona ulica, po której jeździ sporo autobusów komunikacji miejskiej, prace są jeśli dobrze rozumiem przygotowaniem do utworzenia buspasów w ciągu tej ulicy. Cel szczytny, ale czas nie za bardzo - ulica Bukowska jest naturalnym objazdem dla przebudowywanej właśnie Grunwaldzkiej. Na dodatek kilka dni temu utworzono buspas na fragmencie Marcelińskiej, który spowodował jego jednokierunkowość, także te zmiany mające na celu poprawę funkcjonowania komunikacji miejskiej mogą jej mocno zaszkodzić.
http://www.mmpoznan.pl/395888/2011/12/6 ... ry=drogowe
Jest to bardzo zatłoczona ulica, po której jeździ sporo autobusów komunikacji miejskiej, prace są jeśli dobrze rozumiem przygotowaniem do utworzenia buspasów w ciągu tej ulicy. Cel szczytny, ale czas nie za bardzo - ulica Bukowska jest naturalnym objazdem dla przebudowywanej właśnie Grunwaldzkiej. Na dodatek kilka dni temu utworzono buspas na fragmencie Marcelińskiej, który spowodował jego jednokierunkowość, także te zmiany mające na celu poprawę funkcjonowania komunikacji miejskiej mogą jej mocno zaszkodzić.
Tymczasem w Katowicach już od 3 marca rozpoczyna się przebudowa rynku co będzie wiązało się z przebudową układu torowego, a przede wszystkim z zlikwidowaniem skrętu z ul. Warszawskiej w al. Korfantego z którego liniowo korzystały linie numer: 23 i 14. Skręt ten również umożliwiał zarówno wyjazdy na poszczególne linie lub awaryjne/liniowe zjazdy dla tramwajów udających się w stronę zajezdni, w zamian tego powstanie zupełnie nowy skręt z ul. Warszawskiej w ul. św. Jana. Likwidacji ulegnie także jednotor na ul. Pocztowej, który będzie teraz przeniesiony na ul. św. Jana, a także pętla techniczna przy rynku, która okazjonalnie była wykorzystywana.
Remont potrwa prawdopodobnie rok.
Po szczegóły odsyłam: http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=2049
Remont potrwa prawdopodobnie rok.
Po szczegóły odsyłam: http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=2049
No i są, cieplutkie, niczym świeże bułeczki, zdjęcia z remontu Mostów Młyńskich i przebudowy Pułaskiego gdzie na gruzach wyburzonych dużo wcześniej kamienic powstaje coś na miarę ulicy typu 1+1+1 (jezdnia dwukierunkowa + torowisko + parkingi, ścieżka rowerowa)
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... kiego-foto
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... kiego-foto
Jak rzecze strona Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: http://www.zdium.wroc.pl/news/show/1207 - na przełomie kwietnia i maja.J-31 pisze:Kiedy skończy się ten remont ?
A przebudowa Pułaskiego... hmmm, no trochę jeszcze potrwa
I po prawie miesiącu czasu znów zawitałem na Pułaskiego i na Mostach Młyńskich. Od tamtej pory można przejść już na piechotę bez okrążania remontu przęsła południowego Mostu Młyńskiego. Na Pułaskiego prace trwają, chociaż wydaje się, że niezbyt pospiesznie jeszcze. Wyścig z czasem trwa natomiast na krzyżówce Pułaskiego/Traugutta, bo planowo 28 kwietnia ma zostać oddana do ruchu tramwajowego.
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... -mlynskich
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... -mlynskich
Tymczasem w Poznaniu - zbliża się magiczna data 30 kwietnia, kiedy to miały się skończyć wszystkie remonty i zamknięcia, niestety jedynym miejscem, gdzie może będzie się dało przejechać od maja będzie odcinek ul. Grunwaldzkiej od Ronda Jeziorańskiego do pętli Budziszyńska. Do tego, jakby komuś było mało zamknięć, postanowiono na ostatnią chwilę wyremontować przystanek na Placu Wolności, gdzie będzie znajdować się Strefa Kibica oraz całe torowisko w ul. 27 Grudnia. W związku z tym, przejazd przez tramwajem przez centrum nie jest możliwy. Przerywaną komunikację zapewniają linie 3 i 11 jeżdżące z Kaponiery przez św. Marcin i Gwarną do Placu Wielkopolskiego (obie co 20 minut) oraz od drugiej strony linia 13 trójkątująca na Marcinkowskiego (ta częściej, bodajże co 7 minut).
Nie no, jest też za tramwaj. Ale co 10 minut. I jeżdżą na nim... Alpino. Poważnie. Naprawdę nie wiem jak na to wpadli, myślałem, że to tak w weekend tylko będzie, ale dzisiaj też widziałem Alpino, oczywiście załadowane po brzegi, oczywiście pewnie stojące po kilka minut na każdym przystanku z powodu jednej pary drzwi (tych z przodu nie liczę, jest z nich blisko do środkowych, za to z tyłu nie da się wygramolić.
Tak więc aktualny układ linii tramwajowych i zatramwajowych wygląda tak:
1 - zawieszona
2 - OGRODY - Dąbrowskiego - Kraszewskiego - Zwierzyniecka - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Górna Wilda - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
3 - WILCZAK - Przełajowa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Gwarna - Mielżyńskiego - 23 Lutego - PLAC WIELKOPOLSKI
4 - POŁABSKA - Aleje Solidarności - Murawa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Zamenhofa - Starołęcka - STAROŁęKA
5 - zawieszona
6 - MIŁOSTOWO - Warszawska - Jana Pawła II - Krzywoustego - Królowej Jadwigi - Matyi - Most Dworcowy - Głogowska - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA
7 - ZAWADY - Podwale - Jana Pawła II - Zamenhofa - Hetmańska - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA
8 - GÓRCZYN - Głogowska - Most Dworcowy - Towarowa - św. Marcin - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Warszawska - MIŁOSTOWO
9 - PI¡TKOWSKA - Winiarska - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Górna Wilda - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
10 - POŁABSKA - Aleje Solidarności - Murawa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Wierzbięcice - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
11 - PI¡TKOWSKA - Winiarska - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Gwarna - Mielżyńskiego - 23 Lutego - PLAC WIELKOPOLSKI
12 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - Zamenhofa - Starołęcka - STAROŁęKA
13 - STAROŁęKA - Starołęcka - Zamenhofa - Jana Pawła II - Kórnicka - Most św. Rocha - Muśnickiego - Podgórna - MARCINKOWSKIEGO
14 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Most Dworcowy - Głogowska - GÓRCZYN
15 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Zwierzyniecka - Kraszewskiego - Dąbrowskiego - OGRODY
16 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Krzywoustego - Królowej Jadwigi - Matyi - Most Dworcowy - Głogowska - GÓRCZYN
17 - OGRODY - Dąbrowskiego - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Zamenhofa - Hetmańska - Głogowska - GÓRCZYN
18 - OGRODY - Dąbrowskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Most Dworcowy - Głogowska - Hetmańska - Starołęcka - STAROŁęKA
25 - STOMIL - Starołęcka - Hetmańska - ¯egrze - OS. CZECHA
26 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Fredry - GWARNA - św. Marcin - Roosevelta - Trasa PST - OS. SOBIESKIEGO
27 - KÓRNICKA - Trasa Kórnicka - ORLE GNIAZDO
T2 - RONDO KAPONIERA - Zwierzyniecka - Kraszewskiego - Szylinga - Grunwaldzka - Wojskowa - Marcelińska - Grochowska - Grunwaldzka - ¯migrodzka - JUNIKOWO
T3 - OS. KOPERNIKA - Jawornicka - Grunwaldzka - Promienista - Grochowska - Reymonta - Chociszewskiego - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA - Głogowska - Hetmańska - Grochowska - ... - OS. KOPERNIKA
T9 - RONDO KAPONIERA - św. Marcin - Marcinkowskiego - Podgórna - Strzelecka - Królowej Jadwigi - AWF - Karmelicka - Krakowska - Strzelecka - Podgórna - Marcinkowskiegp - Plac Wolności - 3 Maja - 27 Grudnia - Gwarna - św. Marcin - RONDO KAPONIERA
Czyli jak widzimy, bez zmian trzymają się już tylko 4 i 26
Nie no, jest też za tramwaj. Ale co 10 minut. I jeżdżą na nim... Alpino. Poważnie. Naprawdę nie wiem jak na to wpadli, myślałem, że to tak w weekend tylko będzie, ale dzisiaj też widziałem Alpino, oczywiście załadowane po brzegi, oczywiście pewnie stojące po kilka minut na każdym przystanku z powodu jednej pary drzwi (tych z przodu nie liczę, jest z nich blisko do środkowych, za to z tyłu nie da się wygramolić.
Tak więc aktualny układ linii tramwajowych i zatramwajowych wygląda tak:
1 - zawieszona
2 - OGRODY - Dąbrowskiego - Kraszewskiego - Zwierzyniecka - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Górna Wilda - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
3 - WILCZAK - Przełajowa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Gwarna - Mielżyńskiego - 23 Lutego - PLAC WIELKOPOLSKI
4 - POŁABSKA - Aleje Solidarności - Murawa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Zamenhofa - Starołęcka - STAROŁęKA
5 - zawieszona
6 - MIŁOSTOWO - Warszawska - Jana Pawła II - Krzywoustego - Królowej Jadwigi - Matyi - Most Dworcowy - Głogowska - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA
7 - ZAWADY - Podwale - Jana Pawła II - Zamenhofa - Hetmańska - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA
8 - GÓRCZYN - Głogowska - Most Dworcowy - Towarowa - św. Marcin - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Warszawska - MIŁOSTOWO
9 - PI¡TKOWSKA - Winiarska - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Górna Wilda - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
10 - POŁABSKA - Aleje Solidarności - Murawa - Winogrady - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Wierzbięcice - 28 Czerwca 1956 - DęBIEC
11 - PI¡TKOWSKA - Winiarska - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - Pułaskiego - Roosevelta - św. Marcin - Gwarna - Mielżyńskiego - 23 Lutego - PLAC WIELKOPOLSKI
12 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Matyi - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - Zamenhofa - Starołęcka - STAROŁęKA
13 - STAROŁęKA - Starołęcka - Zamenhofa - Jana Pawła II - Kórnicka - Most św. Rocha - Muśnickiego - Podgórna - MARCINKOWSKIEGO
14 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Most Dworcowy - Głogowska - GÓRCZYN
15 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Zwierzyniecka - Kraszewskiego - Dąbrowskiego - OGRODY
16 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Krzywoustego - Królowej Jadwigi - Matyi - Most Dworcowy - Głogowska - GÓRCZYN
17 - OGRODY - Dąbrowskiego - Fredry - Mielżyńskiego - 23 Lutego - Plac Wielkopolski - Małe Garbary - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Zamenhofa - Hetmańska - Głogowska - GÓRCZYN
18 - OGRODY - Dąbrowskiego - Roosevelta - św. Marcin - Towarowa - Most Dworcowy - Głogowska - Hetmańska - Starołęcka - STAROŁęKA
25 - STOMIL - Starołęcka - Hetmańska - ¯egrze - OS. CZECHA
26 - OS. SOBIESKIEGO - Trasa PST - Roosevelta - Fredry - GWARNA - św. Marcin - Roosevelta - Trasa PST - OS. SOBIESKIEGO
27 - KÓRNICKA - Trasa Kórnicka - ORLE GNIAZDO
T2 - RONDO KAPONIERA - Zwierzyniecka - Kraszewskiego - Szylinga - Grunwaldzka - Wojskowa - Marcelińska - Grochowska - Grunwaldzka - ¯migrodzka - JUNIKOWO
T3 - OS. KOPERNIKA - Jawornicka - Grunwaldzka - Promienista - Grochowska - Reymonta - Chociszewskiego - GŁOGOWSKA/HETMAńSKA - Głogowska - Hetmańska - Grochowska - ... - OS. KOPERNIKA
T9 - RONDO KAPONIERA - św. Marcin - Marcinkowskiego - Podgórna - Strzelecka - Królowej Jadwigi - AWF - Karmelicka - Krakowska - Strzelecka - Podgórna - Marcinkowskiegp - Plac Wolności - 3 Maja - 27 Grudnia - Gwarna - św. Marcin - RONDO KAPONIERA
Czyli jak widzimy, bez zmian trzymają się już tylko 4 i 26
Chryste Panie, czytam i nie wierzę. Czy to poznańskie MPK jest takie mądre, czy ZTM tak mało przemyślał sprawę, by na linię "zatramwajową" pchać ... Solarisy Urbino 8.6
Nie dość, że to są najnowsze autobusy i warto by je było trochę przyoszczędzić, to jeszcze są to najmniejsze autobusy z floty MPK
I nie bardzo rozumiem dlaczego ? Wąskie ulice to chyba nie jest wyjaśnienie ? Czyżby zabrakło przegubowców w MPK ?
Nie dość, że to są najnowsze autobusy i warto by je było trochę przyoszczędzić, to jeszcze są to najmniejsze autobusy z floty MPK
I nie bardzo rozumiem dlaczego ? Wąskie ulice to chyba nie jest wyjaśnienie ? Czyżby zabrakło przegubowców w MPK ?
No dobrze nakupowali SU8.6, ale to trochę bez sensu, by pakować je teraz na tak bardzo obciążoną linię. Pozostaje mieć nadzieję, że ktoś w MPK lub ZTM-ie się obudzi i któregoś dnia wyjadą przynajmniej 12-metrowce.KKS pisze:Przegubowców jest tyle, że jeżdżą na liniach, za które ZTM płaci jak za 12 metrów, raczej chodzi o to, że nakupowali tych Alpino i teraz szukają dla nich na siłę miejsca. Wąskich ulic nie ma, na Karmelickiej i Krakowskiej, gdzie jest pętla uliczna przegub może nie bez trudu, ale wyrobi.
Wydaje mi się, że mieszkańcy powinni zacząć ostro protestować
[ Wysłany: 25 Kwi 2012 23:13 ]
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... kiego-foto - świeże fotki z Pułaskiego we Wrocławiu.
Na Mostach Młyńskich nie byłem, ale dzisiaj już był próbny przejazd tramwaju: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/10,882 ... nskie.html
W sobotę mają tam już wrócić tramwaje na stałe, a przynajmniej na jakiś czas.
[ Dodano: 16 Maj 2012 02:32 ]
No i po raz kolejny poszedłem na Pułaskiego: http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... ego-foto-4
Tempo robót wzrasta z racji tego, że tramwaje mają tam wrócić już na początku czerwca.
http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... kiego-foto - świeże fotki z Pułaskiego we Wrocławiu.
Na Mostach Młyńskich nie byłem, ale dzisiaj już był próbny przejazd tramwaju: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/10,882 ... nskie.html
W sobotę mają tam już wrócić tramwaje na stałe, a przynajmniej na jakiś czas.
[ Dodano: 16 Maj 2012 02:32 ]
No i po raz kolejny poszedłem na Pułaskiego: http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... ego-foto-4
Tempo robót wzrasta z racji tego, że tramwaje mają tam wrócić już na początku czerwca.
Jutro nastąpi częściowe przywrócenie ruchu tramwajów na Bramie Portowej. To dobra okazja aby przyjrzeć się już wykonanym pracom w cyklu zdjęciowym typu "przed i po". Choć tak naprawdę to jeszcze nic nie skończyli - no prawie nic.
Na początek wlot zachodni, gdzie człowieka od razu witają przystanki rodem z latem 90-tych:
Tak naprawdę to to co tu widać oddano do użytku w 2006 roku. Czy patrząc na te gustownie i nowocześnie wykonane perony oraz trawę wyrastający z niezastąpionych płyt EPT uwierzylibyście w tą datę? . Obecnie trwająca inwestycja nie obejmuje ich przebudowy.
Po tej stronie skrzyżowania remontowi poddano jedynie krótki odcinek:
Zderzenie dwóch epok: (po prawej zapewne będzie asfalt)
Jak na razie przejezdność będzie tylko na wprost. Tor po prawej - prawoskręt używany normalnie przez linię 9 - chwilowo prowadzi do betonu.
Potrójny rozjazd zjazdowy w kierunku Pl. Kościuszki. Jedyny (jak na razie) w Szczecinie, a jak się zepsuje to nikt w okolicy nie będzie umiał naprawić.
Krzyżownice centralne:
Nie musicie regulować monitorów - po tym naprawdę jeździły tramwaje W tym niskopodłogowe
Stan obecny:
Wprawdzie brakuje jeszcze trochę betonu (nie mówiąc już o asfalcie) ale ważne, że tramwaj przejedzie.
Wlot wschodni:
Brakuje tylko asfaltu. Przed remontem perony wyglądały tak:
Po lewej słynny przystanek na którym nie mieściły się Swingi. Na szczęście przedłużyli oba perony i nikt już nie będzie musiał wysiadać na poziom torowiska. Na przystanek po prawej trafią - oprócz linii 2 - pośpiechy. To wzrost ilości kursów na godzinę z 5 do 27. Zmianę w długości przystanków dobrze zobrazuje widok w ul. Tkacką:
Gdybym miał analogiczne zdjęcie sprzed remontu, to na środku kadru byłby rozjazd. Teraz na prawym brzegu foty prawie zmieścił się koniec tego przystanku, który był za krótki. Widok na końce obu peronów po nowemu:
Widok z góry przed remontem:
http://phototrans.pl/14,332777,0.html
Wspomniałem o rozjeździe. Dotychczasowy pomimo młodego wieku (zamontowany w 1997) miał już poważnie zużytą krzyżownicę:
Przejazd był bardzo odczuwalny, a w ciągu ostatnich lat doszło do wielu wykolejeń. Nowy rozjazd:
Ludzie mówią że ma jakąś wydłużoną iglicę. Czy ktoś wie o co chodzi?
Wykończenie chodników:
Na zakończenie - przystanek autobusowy:
Uruchomiony nie pamiętam kiedy dla liniii pośpiesznych, obecnie (tzn. do dziś) dla tychże oraz zatramwajów. Od jutra wyłączony z użycia i zostanie przebudowany.
c. d. n.
Na początek wlot zachodni, gdzie człowieka od razu witają przystanki rodem z latem 90-tych:
Tak naprawdę to to co tu widać oddano do użytku w 2006 roku. Czy patrząc na te gustownie i nowocześnie wykonane perony oraz trawę wyrastający z niezastąpionych płyt EPT uwierzylibyście w tą datę? . Obecnie trwająca inwestycja nie obejmuje ich przebudowy.
Po tej stronie skrzyżowania remontowi poddano jedynie krótki odcinek:
Zderzenie dwóch epok: (po prawej zapewne będzie asfalt)
Jak na razie przejezdność będzie tylko na wprost. Tor po prawej - prawoskręt używany normalnie przez linię 9 - chwilowo prowadzi do betonu.
Potrójny rozjazd zjazdowy w kierunku Pl. Kościuszki. Jedyny (jak na razie) w Szczecinie, a jak się zepsuje to nikt w okolicy nie będzie umiał naprawić.
Krzyżownice centralne:
Nie musicie regulować monitorów - po tym naprawdę jeździły tramwaje W tym niskopodłogowe
Stan obecny:
Wprawdzie brakuje jeszcze trochę betonu (nie mówiąc już o asfalcie) ale ważne, że tramwaj przejedzie.
Wlot wschodni:
Brakuje tylko asfaltu. Przed remontem perony wyglądały tak:
Po lewej słynny przystanek na którym nie mieściły się Swingi. Na szczęście przedłużyli oba perony i nikt już nie będzie musiał wysiadać na poziom torowiska. Na przystanek po prawej trafią - oprócz linii 2 - pośpiechy. To wzrost ilości kursów na godzinę z 5 do 27. Zmianę w długości przystanków dobrze zobrazuje widok w ul. Tkacką:
Gdybym miał analogiczne zdjęcie sprzed remontu, to na środku kadru byłby rozjazd. Teraz na prawym brzegu foty prawie zmieścił się koniec tego przystanku, który był za krótki. Widok na końce obu peronów po nowemu:
Widok z góry przed remontem:
http://phototrans.pl/14,332777,0.html
Wspomniałem o rozjeździe. Dotychczasowy pomimo młodego wieku (zamontowany w 1997) miał już poważnie zużytą krzyżownicę:
Przejazd był bardzo odczuwalny, a w ciągu ostatnich lat doszło do wielu wykolejeń. Nowy rozjazd:
Ludzie mówią że ma jakąś wydłużoną iglicę. Czy ktoś wie o co chodzi?
Wykończenie chodników:
Na zakończenie - przystanek autobusowy:
Uruchomiony nie pamiętam kiedy dla liniii pośpiesznych, obecnie (tzn. do dziś) dla tychże oraz zatramwajów. Od jutra wyłączony z użycia i zostanie przebudowany.
c. d. n.
A bo po co? Za kilka lat będą to rozwalać i budować buspas i przystanek przy kościele garnizonowym. Póki ten tor jest jeszcze nowy (mimo że na taki nie wygląda, ale to tylko sprawa wizualna spowodowana obecnością płyt, sam tor jest w porządku, nie wężykuje itd.), może nie ma co się śpieszyć z jego remontem.shakkie pisze:Obecnie trwająca inwestycja nie obejmuje ich przebudowy.
Budują pierwszy od kilkunastu lat nowy tor w Szczecinie a ten jeszcze narzeka. Pesymista.shakkie pisze:jak się zepsuje to nikt w okolicy nie będzie umiał naprawić.
Jak podczas budowy Kaskady musiano zamknąć ze względu na rozpoczęcie prac wysokościowych przystanek na Niepodległości. Jakoś 2 lata temu na wiosnę.shakkie pisze:Uruchomiony nie pamiętam kiedy dla liniii pośpiesznych
Informowałem tylko.OPi pisze:A bo po co? Za kilka lat będą to rozwalać i budować buspas i przystanek przy kościele garnizonowym.
Oczywiście że jest nowy, ale wygląd tegoż toru i przystanków to świetny temat do nabijana się, bez którego tekst byłby nudny.Póki ten tor jest jeszcze nowy (mimo że na taki nie wygląda, ale to tylko sprawa wizualna spowodowana obecnością płyt, sam tor jest w porządku, nie wężykuje itd.)
¯aden pesymista tylko realista! Podczas mówienia o infrastrukturze w Szczecinie to bycie realistą jest jak bycie pesymistą w pozostałej części kraju Ponadto nabijałem się, choć owa "innowacja" może rzeczywiście okazać się trudną w obsłudze dla TSowych, nieobytych z taką kosmiczną technologią, torowców.Budują pierwszy od kilkunastu lat nowy tor w Szczecinie a ten jeszcze narzeka. Pesymista.
Podziękował.Jak podczas budowy Kaskady musiano zamknąć ze względu na rozpoczęcie prac wysokościowych przystanek na Niepodległości. Jakoś 2 lata temu na wiosnę.
No i na Pułaskiego kończą się już pomału prace. W niedzielę powracają linie 0L/P, 3 i 5.
Teraz trwa wykończenie infrastruktury przystankowej, montowanie wiat przystankowych mmcite regio.
Zdjęcia tutaj: http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... ego-foto-5
Teraz trwa wykończenie infrastruktury przystankowej, montowanie wiat przystankowych mmcite regio.
Zdjęcia tutaj: http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... ego-foto-5