Remonty, remonty
http://www.gazetawroclawska.pl/stronagl ... ,id,t.html
Drugi przejazd też się nie udał, a jechał "chudszy" tramwaj Mam nawet teorię, że Tramwaj Plus nie będzie miał pętli, bo... we Wrocławiu nikt już nie potrafi ich projektować
Drugi przejazd też się nie udał, a jechał "chudszy" tramwaj Mam nawet teorię, że Tramwaj Plus nie będzie miał pętli, bo... we Wrocławiu nikt już nie potrafi ich projektować
Najbardziej w tym artykule rozbroił mnie tekst
No i jeszcze jeden cytat
Czyli, rozumiem, że wg. tych panów, na cm. Grabiszyński Protramy miały już nigdy nie dojeżdżać ?Inżynierowie tak zinterpretowali tę sytuację: na próbę wysłane zostały złe tramwaje, powinny tam jeździć wozy o węższych lusterkach - starsze, typu 105.
No i jeszcze jeden cytat
Czyli nie ma winnych. Skoro nie ma winnych, to o co jest zadyma ?- Sprawdziliśmy projekt i jego wykonanie. Na tym etapie wynika z nich, że ani projektant, ani firma przeprowadzająca roboty nie dopuściły się zaniedbań i pomyłek - tłumaczył wczoraj Krzysztof Kubicki, rzecznik prasowy ZDiUM.
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 ... ynska.html
O tak! Najlepiej teraz uciszyć sprawę, udając niepoczytalnego. Czy nie przychodzi wam na myśl sytuacja, kiedy w sierpniu 2009 roku, zaplanowano cięcia w komunikacji?Zapytaliśmy Krzysztofa Kubickiego, jaka jest wina projektanta, a jaka wykonawcy. Odpowiedział, że nie rozumie pytania i poprosił o przesłanie pytań mailem.
Odpowiedź mailem przyjdzie dokładnie taka sama, że oni nic nie wiedzą i w ogóle po co im gazeta zawraca głowęKędzior pisze:O tak! Najlepiej teraz uciszyć sprawę, udając niepoczytalnego.
Jasne, a najlepiej niech motorniczowie przed każdym wjazdem na pętle przy pomocy śrubokręta zdemontowali prawe lusterko9507 pisze:Tak, winne są lusterka. Po prostu nie uwzględniono w liczeniu skrajni tego elementu wyposażenia pojazdu szynowego
Stawiam wniosek, by zupełnie przy okazji wymiany lusterek na kamery, od razu kupić PESę 120 NaWr "Swing Wrrrr". Duży, plastikowy, czarny zderzak, jak się zarysuje na słupie trakcyjnym, to i tak nie będzie widać.pmaster pisze:W sumie możnaby w części taboru zamontować kamery zamiast lusterek i puszczać tam tylko takie tramwaje
W Warszawie powoli się zaczyna - rozkręca się budowa centralnego odcinka II linii metra. W związku z tym już w tą sobotę zostanie zamknięta ul. Świętokrzyska oraz ul. Prosta w Centrum Warszawy.
Obklejono już całą okolicę (na bramach oraz na klatkach schodowych) w małe plakaciki, na których zaproszono mieszkańców Centrum na dwa spotkania informacyjne - pewnie i tak przyjdzie garstka ludzi, a potem większość będzie zdziwiona jak zobaczą barierki na ulicach
Natomiast ZTM niezależnie od wszystkiego również się przygotowuje. I we wszystkich autobusach pojawiły się takie lakoniczne ogłoszenia
http://img143.imageshack.us/img143/6232/info1100.jpg
Prócz tego są oczywiście ulotki z mapkami, ponieważ od soboty - 11 czerwca - szykują się spore zmiany w komunikacji autobusowej
Obklejono już całą okolicę (na bramach oraz na klatkach schodowych) w małe plakaciki, na których zaproszono mieszkańców Centrum na dwa spotkania informacyjne - pewnie i tak przyjdzie garstka ludzi, a potem większość będzie zdziwiona jak zobaczą barierki na ulicach
Natomiast ZTM niezależnie od wszystkiego również się przygotowuje. I we wszystkich autobusach pojawiły się takie lakoniczne ogłoszenia
http://img143.imageshack.us/img143/6232/info1100.jpg
Prócz tego są oczywiście ulotki z mapkami, ponieważ od soboty - 11 czerwca - szykują się spore zmiany w komunikacji autobusowej
A w Poznaniu od przyszłego poniedziałku zamknięta jest pętla os. Lecha - w związku z budową trasy tramwajowej na Franowo. Rewolucja komunikacyjna dotknęła nie tylko mieszkańców Górnego Tarasu Rataj, ale też centrum. Tak więc:
- linia 11 została skierowana na Zawady
- linia 1 jadąc od Junikowa na Rondzie Starołęka skręca w lewo i przez ul. Zamenhofa jedzie do węzła Kórnicka, gdzie zmienia numer na 17 i trasą tej linii zmierza na Ogrody
- linie 5 i 16 robią pętlę uliczną - w jedną stronę jadą przez Most św. Rocha, w drugą przez ul. Strzelecką
- w związku z tym linia 3 została przeniesiona z ulicy Strzeleckiej na Most św. Rocha
- kursują dwie linie wahadłowe, jedna jedzie z pętli Stomil na os. Czecha, gdzie zmienia tor na przeciwny i wraca
- druga - a właściwie dwie drugie jadą z os. Lecha do węzła Kórnicka bez zmiany toru. Dlaczego dwie drugie? Bo mamy dwa tramwaje kursujące po dwóch torach. Podróżni muszą się zorientować, na który podjedzie tramwaj, na szczęście widoczność jest tam dobra. Przy takim deficycie tramwajów dwukierunkowych jaki mamy w Poznaniu jest to dobre rozwiązanie.
- linia 11 została skierowana na Zawady
- linia 1 jadąc od Junikowa na Rondzie Starołęka skręca w lewo i przez ul. Zamenhofa jedzie do węzła Kórnicka, gdzie zmienia numer na 17 i trasą tej linii zmierza na Ogrody
- linie 5 i 16 robią pętlę uliczną - w jedną stronę jadą przez Most św. Rocha, w drugą przez ul. Strzelecką
- w związku z tym linia 3 została przeniesiona z ulicy Strzeleckiej na Most św. Rocha
- kursują dwie linie wahadłowe, jedna jedzie z pętli Stomil na os. Czecha, gdzie zmienia tor na przeciwny i wraca
- druga - a właściwie dwie drugie jadą z os. Lecha do węzła Kórnicka bez zmiany toru. Dlaczego dwie drugie? Bo mamy dwa tramwaje kursujące po dwóch torach. Podróżni muszą się zorientować, na który podjedzie tramwaj, na szczęście widoczność jest tam dobra. Przy takim deficycie tramwajów dwukierunkowych jaki mamy w Poznaniu jest to dobre rozwiązanie.