Pomoc w określeniu marek autobusów i przewoźników
Zawsze można było. Przecież do dnia dzisiejszego kupując Citaro możesz wybierać pomiędzy miejskim, a podmiejskim przodem. Tak samo było ze wszystkimi O405.ppln pisze: A można było? Po co właściwie? Dla kaprysu czy "lokalny" przód ma jakieś cechy szczególne?
Tu masz na przykład O407 z dużym wyświetlaczem
http://www.phototrans.eu/14,386859,0,Me ... 407_1.html
http://www.phototrans.eu/14,361926,0,Me ... O407_.html
O405NÜ również z miejskim przodem.
http://www.phototrans.eu/14,350341,0,Me ... ___13.html
Zwykłe O530 z U-frontem
http://www.phototrans.eu/14,358860,0,Me ... J_930.html
A tu prawdziwy Überland O530Ü
http://www.phototrans.eu/14,394539,0.html
Układ drzwi i przód zawsze był do wyboru i można sobie skonfigurować tak by wersja miejska miała tak zwany U-front i jednoskrzydłowe drzwi, a z drugiej strony Uberland może mieć miejski przód i dwuskrzydłowe przednie drzwi( z tymże nie jestem pewien czy z tymi dwuskrzydłowymi drzwiami można było podmiejskie O40x zamawiać, ale w Citarach owszem można).
Reasumując - miejskie i podmiejskie wersje mogą się od siebie z zewnątrz nie różnić i pozostają tylko różnice wynikające z konfiguracji wnętrza.