Miasto z najlepszą siecią tramwajową
Dziękuję bardzo za życzenia. Oczywiście stan torowisk w kilku jest bardzo zły, ale ostatnio coraz częściej są remonty. Węzeł Kliniczna- Mój przystanek. Miło mi że go lubisz. Sprostuję tylko, że Węzeł Kliniczna jest jak najbardziej używany liniowo, a tylko pętla Kliniczna przy węźle jest nieużywana. Stogi Plaża to po prostu przepiękne miejsce, a szczególnie pętla w lesie i cała trasa i podobnie pętla w Jelitkowie prawie w samym środku lasu i przy plaży. Kraniec Centrum (Węzeł Unii Europejskiej), czyli początek przyszłej linii na Chełm również jest bardzo ładny jak i całe centrum. Szkoda trochę, ze torowisko w Podwalu Grodzkim jest na razie wyłączone z ruchu. Z wyświetlaczy R&G również bardzo sie cieszę, podobają mi się i bardzo mi szkoda, że nowe Merce mają niestety mozaiki Mobiteca. A w R&G jak to mówił Robson jest ładna czcionka, są świetnie widoczne i estetyczne. Szkoda tylko, że przez nieudolność władz miejskich zaprzepaszczony został gdański Projekt Komunikacyjny, który unowocześniłby znacznie KM w Gdańsku. No, ale szans będzie jeszcze dużo.56247 pisze:Ja głosuję na Gdańsk
za:
Węzęł Kliniczna (już niestety neużywany)
Stogi-Plaża
Jelitkowo
Śródmieście (kranec linii 2 oraz 6)
-pomimo,że stan torowisk w niektórych jeszcze miejscach miejscach zostwia trochę do życzenia-to głosuję za Gdańskiem i życzę temu miastu jak najlepiej.
...oraz za stosowanie informacji pasażerskiej R&G.Za to olbrzymi plus!!!
Zapraszam Cię również do wypowiedzenia sie w temacie KM w Gdańsku. - Ale nie w tym temacie , Mac
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Głosuję za tym miastem również ze względów emocjonalnych,bardzo lubię Gdańsk-to piękne miasto,z przepiękną starówką i różnymi mniej lub bardziej znanymi miejscami,jak np: Biskupia Górka (ze śladami "niemieckości").Cudowne klimaty i cudowne miasto!
Sorry za odejście od tematu wątku tudzież spamowanie.
Sorry za odejście od tematu wątku tudzież spamowanie.
POZNAń
POZNAń za:
-linię 11 i za tabor GT6, GT8
-za dobre utrzymanie torowisk i oznakowanie wozów oraz przystanków
-za coraz to lepsze ale troche niedopracowane zmiany w komunikacji miejskiej (mimo to wiele bym zmienił)
-za coraz to wiekszą liczbę linii autobusowych, jak i tramwajowych (od 1997 r. przybyło 5 linii tramwajowych bez żadnych likwidacji i 13 autobusowych)
-za największą planowaną liczbę projektów zgłoszonych do współfinansowania do UE w latach 2007-2013 dla rozwoju komunikacji miejskiej (5)
POZNAń za:
-za coraz nowocześniejszy tabor autobusowy w miastach pow. 250 tyś mieszkańców (może tak być?? Czy się jeszcze ktoś przyczepi??)
POZNAń, bo jestem POZNANIAKIEM i korzystam z poznańskiej komunikacji miejskiej codziennie (szczególnie linie 2 i 11).
Ten post mógłby być krótszy, po co się powtarzasz. Poza tym zaczynasz odbiegać od tematu. u2w
Zmieniłem tego posta, bo ponoć zamieszanie robi.
-linię 11 i za tabor GT6, GT8
-za dobre utrzymanie torowisk i oznakowanie wozów oraz przystanków
-za coraz to lepsze ale troche niedopracowane zmiany w komunikacji miejskiej (mimo to wiele bym zmienił)
-za coraz to wiekszą liczbę linii autobusowych, jak i tramwajowych (od 1997 r. przybyło 5 linii tramwajowych bez żadnych likwidacji i 13 autobusowych)
-za największą planowaną liczbę projektów zgłoszonych do współfinansowania do UE w latach 2007-2013 dla rozwoju komunikacji miejskiej (5)
POZNAń za:
-za coraz nowocześniejszy tabor autobusowy w miastach pow. 250 tyś mieszkańców (może tak być?? Czy się jeszcze ktoś przyczepi??)
POZNAń, bo jestem POZNANIAKIEM i korzystam z poznańskiej komunikacji miejskiej codziennie (szczególnie linie 2 i 11).
Ten post mógłby być krótszy, po co się powtarzasz. Poza tym zaczynasz odbiegać od tematu. u2w
Zmieniłem tego posta, bo ponoć zamieszanie robi.
Ostatnio zmieniony 2005-11-03, 18:06 przez 11David, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
O ile wiem linia 11 w Łodzi też jest dobra...11David pisze:POZNAń za:
-linię 11
Combino i mimo wszystko Tatry to pies?11David pisze:POZNAń za:
-za tabor GT6, GT8
No tak,ta czcionka z numerami taborowymi w Poznaniu i na wagonie 102N we Wrocławiu jest rzeczywiście piękna...11David pisze:POZNAń za:
-za dobre utrzymanie torowisk i oznakowanie wozów oraz przystanków
Oczywiście,w tym momencie pozdrowienia dla motorniczych lini 16,którzy moga powspominać,jak było za czasów D....11David pisze:POZNAń za:
-za coraz to lepsze ale troche niedopracowane zmiany w komunikacji miejskiej
Oczywscie,jak by było 1000 lini,które jeżdzą po raz dziennie-to byłoby zarąbiście...11David pisze:POZNAń za:
-za coraz to wiekszą liczbę linii autobusowych, jak i tramwajowych (od 1997 r. przybyło 5 linii tramwajowych bez żadnych likwidacji i 13 autobusowych)
Zgłoszone,a wygrane...-za największą liczbę projektów zgłoszonych do współfinansowania do UE w latach 2007-2013 dla rozwoju komunikacji miejskiej (5)
Tablice z przebiegiem trasy sa nawet w Gopie11David pisze:-za najlepszą w Polsce metodę przedstawiania rozkładów jazdy oraz schematów na tablicach wewnątrz pojazdów
Niech się schowa Kraków z 24 Bombardierami-A kysz!11David pisze:POZNAń za:
-za coraz nowocześniejszy tabor tramwajowy i autobusowy, KTÓREMU ¯ADNE MIASTO W POLSCE NIE DORÓWNA CHYBA NIGDY
Hm,ja też jestem lokalnym patriotą ;]POZNAń, bo jestem POZNANIAKIEM i korzystam z poznańskiej komunikacji miejskiej codziennie (szczególnie linie 2 i 11).
Rozumiem, że Podi bardzo nie lubi Poznania skoro mu się wszystko nie podoba. Jak mu sie tak nie podoba to niech zobaczy jak są oznakowane autobusy w Koninie!! A o taborze to chodzi o autobusowy, a nie o tramwajowy. Czyli widzę, że ten gość chcę zaorać Poznań, albo kompletnie nie zna się na komunikacji w Poznaniu albo nie jest jej rozwój ważny dla niego.
Ostatnio zmieniony 2005-11-03, 17:54 przez 11David, łącznie zmieniany 1 raz.
To ne chodzi o to,_też jestem lokalnym patriotą,_ale część twoich argumentów jest bezsensowna,_jednak na tym forum obowiązuje wolność słowa_(na szczęscie ).11David pisze:Rozumiem, że Podi bardzo nie lubi Poznania skoro mu się wszystko nie podoba. Jak mu sie tak nie podoba to niech zobaczy jak są oznakowane autobusy w Koninie!! A o taborze to chodzi o autobusowy, a nie o tramwajowy. Czyli widzę, że ten gość chcę zaorać Poznań, albo kompletnie nie zna się na komunikacji w Poznaniu albo nie jest jej rozwój ważny dla niego. ¯ałosne :frown:
W tym wypadku to jest twoje samolóbstwo.Np.11David pisze:¯ałosne :frown:
Jeszcze się ździwisz jak inne miasta będą miały lepszy tabor od Poznania.I żałosne jest to że określasz tabor w twoim miescie bez żadnych znajomości taboru w innnych miast Polski.I to jest cała sprawa.11David pisze:KTÓREMU ¯ADNE MIASTO W POLSCE NIE DORÓWNA CHYBA NIGDY
Tramwaj, masz u mnie plusa za ten post ;P - Mac
Dzięki Mac .
Ostatnio zmieniony 2005-11-03, 17:56 przez Milenium, łącznie zmieniany 1 raz.
Jako ,że mieszkam w tym mieście to zagłosuje na Kraków ponieważ:
- Sukcesywna odnowa taboru, 26 NGT6 + 24NGT8. Modernizacja 105Na.Przetargi na nowe autobusy(32-081MB\3, 6 SU18 III, 10-M181MB\3) Sprawą dyskusyjną jest zakup kasztanów, ale to nie ten temat.
- Remonty torowisk- ostatnio Kapelanka-Brożka(w przyszłym roku Lubicz-Rakowicka-Powstania Warszawskiego), budowa KST(jeśli się w ogóle skończy kiedyś) Planowane torowisko na os. Ruczaj, oraz na Prądnik Czerwony(dość odległa przyszłość)
- Utrzymanie taboru- i jego duże wykorzystanie
- Dobra częstotliwość kursowania linii-dzień powszedni (są oczywiście wyjątki)
Minusy
- Idiotyczne pomysły z liniami tramwajowymi 3x
- Opieszałość w budowie KST
- Niedopracowany system sterowania ruchem- ma się to zmienić dzięki wygranemu przetargowi przez firmę Siemens(dokładnie nie pamietam) na modernizaje sytemu. W ten sposób tramwaj na KST miałby pierszeństwo przejazdu.
- Niezapewnienie komunikacji wszystkim częścią Krakowa (Kuźnica Kołątajowska, Kliny)
Podsumowując nie jest źle ale może być dużo lepiej, i myśle iż po zmianie rządzących w Krakowie coś się powinno ruszyć. A najważniejsze jest to by Pan Trzmiel jak najszybciej pożegnał się ze swoim stanowiskiem ( jego pomysłem są prywatki przewoźnicy w Krakowie)
- Sukcesywna odnowa taboru, 26 NGT6 + 24NGT8. Modernizacja 105Na.Przetargi na nowe autobusy(32-081MB\3, 6 SU18 III, 10-M181MB\3) Sprawą dyskusyjną jest zakup kasztanów, ale to nie ten temat.
- Remonty torowisk- ostatnio Kapelanka-Brożka(w przyszłym roku Lubicz-Rakowicka-Powstania Warszawskiego), budowa KST(jeśli się w ogóle skończy kiedyś) Planowane torowisko na os. Ruczaj, oraz na Prądnik Czerwony(dość odległa przyszłość)
- Utrzymanie taboru- i jego duże wykorzystanie
- Dobra częstotliwość kursowania linii-dzień powszedni (są oczywiście wyjątki)
Minusy
- Idiotyczne pomysły z liniami tramwajowymi 3x
- Opieszałość w budowie KST
- Niedopracowany system sterowania ruchem- ma się to zmienić dzięki wygranemu przetargowi przez firmę Siemens(dokładnie nie pamietam) na modernizaje sytemu. W ten sposób tramwaj na KST miałby pierszeństwo przejazdu.
- Niezapewnienie komunikacji wszystkim częścią Krakowa (Kuźnica Kołątajowska, Kliny)
Podsumowując nie jest źle ale może być dużo lepiej, i myśle iż po zmianie rządzących w Krakowie coś się powinno ruszyć. A najważniejsze jest to by Pan Trzmiel jak najszybciej pożegnał się ze swoim stanowiskiem ( jego pomysłem są prywatki przewoźnicy w Krakowie)
Wydaje mi się, że wypowiadając się w tej ankiecie, różne osoby kierowały się różnymi kryteriami. Według mnie "najlepsza sieć" to taka, która pokrywa większą część miasta (metropolii), a nie taka, która ma równiejsze tory. Zasięg sieci jest tym elementem, który decyduje, jaką rolę odgrywają tramwaje w układzie komunikacyjnym, gdyż z faktu, że Warszawa ma dobre torowiska, nie wynika, że ma dobrą sieć połączeń tramwajowych, gdyż tramwaje nie docierają do wielu dużych skupisk ludności.