Miasto z najlepszą siecią tramwajową
Miasto z najlepszą siecią tramwajową
Jakie jest waszym zdaniem miasto z najlepszą siecią tramwajową?
Mój wybór to:
Łódź - podmiejskie tramwaje i wąskotorowy klimat
Gdańsk - potrójniaki
Poznań - ładne tramwaje
Mój wybór to:
Łódź - podmiejskie tramwaje i wąskotorowy klimat
Gdańsk - potrójniaki
Poznań - ładne tramwaje
Ja zaglosowałem na:
Wrocław,chyba nie muszę mówić czemu...(sentyment, wiele klimatycznych miejsc, tramwaje przeciskające się posród wąskich uliczek, zabytków itp.)
Kraków, do tego wyboru zainspirowały mnie posiade przez nich wozy NGT6
Warszawa, ogólnie za calokształt, infrastrukturę (nie za tramwaje ).
Wrocław,chyba nie muszę mówić czemu...(sentyment, wiele klimatycznych miejsc, tramwaje przeciskające się posród wąskich uliczek, zabytków itp.)
Kraków, do tego wyboru zainspirowały mnie posiade przez nich wozy NGT6
Warszawa, ogólnie za calokształt, infrastrukturę (nie za tramwaje ).
A mój głos:
1. Warszawa - nie dlatego, że jestem warszawiakiem, ale jednak za dbałość o infrastrukturę oraz mimo problemów z przetargami, jednak po Warszawie jeździ sporo nowych wagonów. Są doskonale widoczne. Czy są ładne, czy też nie - mogą się podobać lub nie - to już kwestia gustu - ale są...
2. GOP - za infrastrukturę: długość torów i ich klimat. Mam nadzieję, że z zakupami taboru też będzie lepiej...
3. Kraków - miałem poważne problemy pomiędzy Krakowem a Wrocławiem. We Wrocławiu podobnie jak w Krakowie jest wiele "klimatycznych" torowisk. Wrocław już "pracuje" nad poprawą taboru. Kraków, oprócz infrastruktury, ma za to KST i nowe NGT6, a także "poszedł" znacznie dalej, budując tunele dla KST. Także pozostały tabor MPK Kraków jest całkiem niezły - zawsze tam o niego dbano, nawet za PRL-u...
Powinieniem oddać też głos za Łodzią - a raczej za Tramwajami Podmiejskimi - <b>napewno</b> Wiecie dlaczego
1. Warszawa - nie dlatego, że jestem warszawiakiem, ale jednak za dbałość o infrastrukturę oraz mimo problemów z przetargami, jednak po Warszawie jeździ sporo nowych wagonów. Są doskonale widoczne. Czy są ładne, czy też nie - mogą się podobać lub nie - to już kwestia gustu - ale są...
2. GOP - za infrastrukturę: długość torów i ich klimat. Mam nadzieję, że z zakupami taboru też będzie lepiej...
3. Kraków - miałem poważne problemy pomiędzy Krakowem a Wrocławiem. We Wrocławiu podobnie jak w Krakowie jest wiele "klimatycznych" torowisk. Wrocław już "pracuje" nad poprawą taboru. Kraków, oprócz infrastruktury, ma za to KST i nowe NGT6, a także "poszedł" znacznie dalej, budując tunele dla KST. Także pozostały tabor MPK Kraków jest całkiem niezły - zawsze tam o niego dbano, nawet za PRL-u...
Powinieniem oddać też głos za Łodzią - a raczej za Tramwajami Podmiejskimi - <b>napewno</b> Wiecie dlaczego
Teraz ja.
1. Lodz, najbardziej klimatyczna siec w Polsce, oprocz bardzo praktycznej gestej sieci w centrum miasta, oraz polaczen do praktycznie kazdego wiekszego osiedla, sa bardzo klimatyczne petle na koncu swiata typu Stoki oraz Zdrowie. Do tego dodac klimaty zeelektryfikowanych waskotorowek do Lutomierska i Ozorkowa i czego nam wiecej potrzeba. Jedyna wada to tragiczny stan infrastruktury, miejmy nadzieje ze w najblizszych latach da sie to naprawic.
2. Krakow, dobra siec, nawoczesna, duzy priorytet tramwajow w ruchu drogowym, wiele klimatycznych torowisk szczegolnie w centrum, duza roznorodnosc taboru (kocham E-1 ). NGT-6 tez sa fajne chociaz wole Cityrunnery.
3. Poznan, podobnie jak Krakow systematyczne modernizowanie torowisk i plany budowy nowych, z taborem maja pecha ale miejmy nadzieje ze to sie szybko zmieni, w dodatku dosyc ciekawa Pestka.
Pozdrawiam,
Aleksej
1. Lodz, najbardziej klimatyczna siec w Polsce, oprocz bardzo praktycznej gestej sieci w centrum miasta, oraz polaczen do praktycznie kazdego wiekszego osiedla, sa bardzo klimatyczne petle na koncu swiata typu Stoki oraz Zdrowie. Do tego dodac klimaty zeelektryfikowanych waskotorowek do Lutomierska i Ozorkowa i czego nam wiecej potrzeba. Jedyna wada to tragiczny stan infrastruktury, miejmy nadzieje ze w najblizszych latach da sie to naprawic.
2. Krakow, dobra siec, nawoczesna, duzy priorytet tramwajow w ruchu drogowym, wiele klimatycznych torowisk szczegolnie w centrum, duza roznorodnosc taboru (kocham E-1 ). NGT-6 tez sa fajne chociaz wole Cityrunnery.
3. Poznan, podobnie jak Krakow systematyczne modernizowanie torowisk i plany budowy nowych, z taborem maja pecha ale miejmy nadzieje ze to sie szybko zmieni, w dodatku dosyc ciekawa Pestka.
Pozdrawiam,
Aleksej
Z tym priorytetem to nie jest do konca tak rozowo. Co prawda dazy sie do tego, abytramwaje poruszaly sie po centrum jak najszybcije (chocbyprzez wydzielanie torowisk separatorami w centrum), ale rownie duzo psuja nowe oraz modernizowane sygnalizacje. Przykladem jest chocby r. Matecznego, r. Dywizjonu 308, skrzyzowanie Stelii-Sawickiego z Jana Pawla II, gdzie po wybudowaniu (lub zmodernizowaniu) sygnalizacji znaczenie wydluzyl sie czas postoju2. Krakow, dobra siec, nawoczesna, duzy priorytet tramwajow w ruchu drogowym, wiele klimatycznych torowisk szczegolnie w centrum, duza roznorodnosc taboru (kocham E-1 ). NGT-6 tez sa fajne chociaz wole Cityrunnery.
Do tego dochodzi rowniez, idiotyczne moim zdaniem montowanieswiatel dla trawmajow w miejscach, gdzie przez tory przechodzi tylko przejscie dla pieszych, a nie ma przejazdu dla samochodow. Rowniez w tych miejscach czesto zdarza sie, iz tramwaj bezsensownie stoi.
Kraków - elegancki,nowoczesny i przyzwoity tabor.
Poznań - także tabor, ale kiedyś jadąc pociągiem do Lublina przez Poznań zaintrygowałt mi tory tramwajowe obok torów kolejowych.
Szczecin - Wspaniali pasażerowie (JA)... żartuje, ale malowanie, skromne białe z kilkoma paskami u dołu bordowo-grantowe.Wielkie pętle.Naklejki wewnątrz, na tyłach z różnymi podpisami (102Na) .
Poznań - także tabor, ale kiedyś jadąc pociągiem do Lublina przez Poznań zaintrygowałt mi tory tramwajowe obok torów kolejowych.
Szczecin - Wspaniali pasażerowie (JA)... żartuje, ale malowanie, skromne białe z kilkoma paskami u dołu bordowo-grantowe.Wielkie pętle.Naklejki wewnątrz, na tyłach z różnymi podpisami (102Na) .
Wybacz, ale w Szczecinie tory tramwajowe nie biegną wzdłuż torów kolejowych na podobnej wysokości... Dla mnie to było coś dziwnego dla was poznaniaków NIE !Rafi napisał:
Poznań zaintrygowałt mi tory tramwajowe obok torów kolejowych.
Przepraszam nierozumiem, co w tym dziwnegho, ze tory tramwajowe sa koło kolejowych?