Polak potrafi, czyli brak części zamiennych
OPi pisze:A ja mam takie pytanie. Czy w przypadku jedynie przebudowywanego autobusu można wpisać nowy rok produkcji i wyzerować przebieg? Przeciez nie problem się domyslić, ze większość tego autobusu to jednak stary grat.
W rozumieniu prawa niemożliwe jest uznanie tylko przebudowy za pojazd marki "SAM".(...)
Art. 66a. 1. Cechy identyfikacyjne, o których mowa w art. 66 ust. 3a, nadaje i umieszcza producent.
2. Starosta własciwy w sprawach rejestracji pojazdu wydaje decyzje o nadaniu cech
identyfikacyjnych w przypadku pojazdu:
1) zbudowanego przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej,
którego markę określa się jako "SAM";
(...)
W rozumieniu prawa to jest możliwe wszystko co wynika z powyższego, bo starosta o tym decyduje. Modyfikacje nawet fabrycznego nadwozia/podwozia mogą zostać uznane za na tyle duże, że nie podpadają one pod pierwotny model.Skoda 16T pisze:
W rozumieniu prawa niemożliwe jest uznanie tylko przebudowy za pojazd marki "SAM".
Nie ma to jak robienie czegoś na siłę.
http://www.phototrans.eu/14,355865,0,Au ... 30168.html
http://www.phototrans.eu/14,355865,0,Au ... 30168.html
To akurat jest dość powszechną przeróbką.autobus pisze:Nie ma to jak robienie czegoś na siłę.
http://www.phototrans.eu/14,355865,0,Au ... 30168.html
Co tam Polacy. Ukraińscy kierowcy są tak twardzi, że nie muszą zbyt wiele widzieć ze swojego autobusu:
http://busphoto.ru/photo/30805/
http://busphoto.ru/photo/30805/
Pewnie, że jest. Ale myślisz, że nie mają lepszych rzeczy do roboty Lepiej stać na wylotówkach i łapać na suszarkę. To bardziej dochodowy biznes.OPi pisze: To u nich nie ma drogówki,
¯eby to jeszcze kogoś obchodziło.OPi pisze:że taki pojazd został w ogóle dopuszczony do ruchu?
We Lwowie w ichniejszym komunalnym przedsiębiorstwie tez jeżdżą autobusy z tak popękanymi szybami. I to nie kilka dni czy tydzień, a całe miesiące.