Kiełbasy wyborcze
Jeśli tą akcje wspierają lokalne media, to jest szansa na odpowiedź. Aż ciekawy jestem co powiedzą kandydacispooney pisze:Zresztą prasa która wspiera akcję nie omieszka mam nadzieję wspomnieć wtedy o olewactwie kandydatów którzy nie odpowiedzieli oraz pochwalić tych którzy podeszli do sprawy poważnie i mają jakieś wizje czy pomysły na rozwiązanie problemu mobilności w mieście
Ja tego pana widziałem wczoraj w warszawskim metrze... tzn. nie jego osobiście, ale jego fotki w jakimś kobiecym kolorowym pisemku. Podobno pan Dutkiewicz pisze wiersze i jest romantykiem, choć z drugiej ponoć lubi sobie "krzyknąć" na swoich współpracowników.Kędzior pisze:Dutkiewicz po dzisiejszym happeningu, zapewnił, że tramwaj na wrocławskie Psie Pole będzie gotowy w 2017 roku. Zbytnia pewność siebie Rafaella zakłada, że zdążą go wybrać jeszcze dwa razy zanim ta inwestycja zostanie zrealizowana... Oby się tylko nie zdziwił, jak będzie inaczej.
Aczkolwiek moją uwagę, zwróciło pierwsze zdanie tego artykułu o Waszym prezydencie. Cytat z pamięci:
Dutkiewicz (...) pod jego rządami Wrocław kwitnie
Do tych cytatów lepiej nie przywiązywać jakiejś szczególnej wagi, bo twierdzenie że Wrocław kwitnie (tu pewnie się odnosiło do pewnej wypowiedzi, że Wrocław jest rzekomo świetnym miejscem dla biznesmenów), jest krótko mówiąc - wyssane z palca i świadczy tylko o zadumaniu w sobie ww. pana D.J-31 pisze:Aczkolwiek moją uwagę, zwróciło pierwsze zdanie tego artykułu o Waszym prezydencie. Cytat z pamięci:Dutkiewicz (...) pod jego rządami Wrocław kwitnie
Ja myślę, że ten artykuł był po prostu zamówiony. I ekipa pana D. miała nadzieję pozyskanie większej ilości głosów wyborczych, więc odpowiednio go zareklamowanoKędzior pisze:Do tych cytatów lepiej nie przywiązywać jakiejś szczególnej wagi, bo twierdzenie że Wrocław kwitnie (tu pewnie się odnosiło do pewnej wypowiedzi, że Wrocław jest rzekomo świetnym miejscem dla biznesmenów), jest krótko mówiąc - wyssane z palca i świadczy tylko o zadumaniu w sobie ww. pana D.
W Jeleniej Górze pośmiewiskiem wśród miłośników KM i ludzi, którzy choć trochę znają się na transporcie publicznym został niejaki Pan Zawiła, który kandyduje na prezydenta. Otóż, jego rozwiązaniem problemów komunikacyjnych ale nie tylko ma być budowa Szybkiej Kolei Miejskiej na bazie trasy kolejowej z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby Jakuszyc. Zrobiono nawet wizualizacje tej mega inwestycji. Jednym słowem będziemy mieli drugą Warszawę. Oczywiście nasz przyszły prezydent nie chciał zauważyć, że tereny po których biegną tory kolejowe są niemal bezludne, a czas przejazdu z centrum miasta np do centrum uzdrowiska takim rodzajem transpotu będzie wymagał kretyńskich przesiadek na dworcu na Cieplicach co wydłuży czas podróży o dobre kilkanaście minut. Tymczasem po mieście jeździ rozlatujący się tabor, który należałoby po prostu wymienić. Za pieniądze, ktore mają być utopione w SKMkę udałoby się pewnie kupić z dobrych 20 nowoczesnych autobusów. No ale przecież kupno autobusów jest takie banalne. SKM brzmi lepiej
Wizualizacje dla chętnych
http://www.zawilamarcin.pl/new/index.ph ... 69&page=69
Wizualizacje dla chętnych
http://www.zawilamarcin.pl/new/index.ph ... 69&page=69
Fajny jest ten drogowskaz do Tesco na wizualce
I tak nie jest źle, w Płocku przechodzi się powoli od słów do czynów w kwestii budowy tramwaju, ale zapewne koszty uczynią z niego kiełbasę wyborczą na 2014 rok
Tam jest chyba napisane, że to ma być tramwaj.marekJG pisze:budowa Szybkiej Kolei Miejskiej na bazie trasy kolejowej z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby Jakuszyc
I tak nie jest źle, w Płocku przechodzi się powoli od słów do czynów w kwestii budowy tramwaju, ale zapewne koszty uczynią z niego kiełbasę wyborczą na 2014 rok
Przed chwilą mówili w Wiadomościach o obietnicach wyborczych związanych z KM. Mówili między innymi o 1500 niskopodłogowcu i o naziemnej linii metra w Wawie, o metrze w Krakowie i Bydgoszczy, o KM w Szczecinie i we Wrocławiu.
od 11:44
http://tvp.info/wiadomosci/wideo/16112010-1930/3128898
od 11:44
http://tvp.info/wiadomosci/wideo/16112010-1930/3128898
Właśnie przed chwilą w RDC opowiedziano o obietnicach kandydatów na stanowisko prezydenta Miasta Stołecznego....
... Piaseczna
I jeden z kandydatów ma wizje poprawy komunikacji Piaseczna z Warszawą.
Wizje polegają na budowie kilku linii szybkiego tramwaju - które to linie miały by być poprowadzone wzdłuż "linii radomskiej". A dodatkowo pan kandydat chce przedłużyć - linię metra z Kabat do Piaseczna
... Piaseczna
I jeden z kandydatów ma wizje poprawy komunikacji Piaseczna z Warszawą.
Wizje polegają na budowie kilku linii szybkiego tramwaju - które to linie miały by być poprowadzone wzdłuż "linii radomskiej". A dodatkowo pan kandydat chce przedłużyć - linię metra z Kabat do Piaseczna
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
spooney pisze: Bydgoszcz. Pytamy kandydatów na prezydenta miasta o komunikację miejską
Bydgoski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej odpytuje kandydatów na prezydenta miasta o transport publiczny.
Odpowiedzi:
http://www.komunikacja.bydgoszcz.pl/b32-1-3.html
Łatwiejsze i czytelniejsze będzie zestawienie wszystkich odpowiedzi, można sobie od razu porównać podejście kandydatów do tematu komunikacji miejskiejMarcin_558 pisze:Odpowiedzi:
Zestawienie jutro także w prasie
http://komunikacja.bydgoszcz.pl/b32-1-3zestawienie.pdf
O całej akcji tutaj http://komunikacja.bydgoszcz.pl/
U nas kolejną wędliną wyborczą stała się linia tramwajowa 16, zawieszona przeszło 4 lata temu wraz z rozpoczęciem remontu pl. Grunwaldzkiego:
Odpowiedz UM na petycję: tramwaj 16 wróci za rok
18 listopada 2010, autor: bk
120 osób podpisało się pod petycją do władz miasta o przywrócenie tramwaju linii nr 16. Urzędnicy obiecują, że linia wróci, ale dopiero za rok.
Z apelem wystąpili mieszkańców Hotelu Asystenta przy ul. Ślężnej 96 AM we Wrocławiu. Domagają się oni powrotu zawieszonej czasowo przed laty linii nr 16, która kursowała z Parku Południowego do ZOO.
Oto ich apel:
„Obecna forma komunikacji miejskiej uniemożliwia mieszkańcom Dzielnicy sprawny i szybki dojazd do szkoły czy pracy. Pragniemy przypomnieć nie tak odległe czasy, gdy ulicą Ślężną jeździły tramwaje linii 9 oraz 16. Obecnie mieszkańcy tej części miasta mają do dyspozycji jedynie linię nr 9. Ze zdziwieniem przyjmujemy zgodę Wydziału Transportu Urzędu Miasta we Wrocławiu na taki stan rzeczy.
W godzinach szczytu, śpiesząc się, oczekujemy na tramwaj 12 minut. Czas wyczekiwania poza godzinami szczytu wynosi kwadrans, a w dni wolne od pracy sięga nawet 20 minut. Nagłe zdarzenie losowe na drodze powoduje bardzo uciążliwe opóźnienia tramwaju. Pragniemy zaznaczyć, iż długotrwałe oczekiwanie na tramwaj na deszczu czy mrozie odbiega znacznie od warunków europejskich.
Wydział Transportu UM we Wrocławiu uważa, iż istnienie drugiej linii tramwajowej na ulicy Ślężnej jest nieuzasadnione. Jako powód wskazuje się obliczenia wykonane przed rozpoczęciem roku akademickiego 2010/2011, według których w wagonach na tej trasie podróżuje jedynie 50-60 osób, co stanowi 20-25% liczby osób, jakie mogą podróżować w jednym tramwaju. Z tezy postawionej przez Wydział Transportu UM we Wrocławiu wynika zatem, iż tramwajem powinno podróżować jednocześnie ponad dwieście osób! W związku z powyższym nasuwają się następujące pytania. Czy we Wrocławiu opłacalny jest tylko tramwaj, w którym ludzie nie mogą oddychać z powodu panującego w nim ścisku i dyskomfortu? Czy tak wygląda ekwiwalent za rezygnację z podróżowania samochodem w zakorkowanym Wrocławiu?
Pragniemy również przypomnieć, iż linię tramwajową nr 16 obsługiwały wcześniej składy pojedynczych wagonów. Postulujemy więc o przywrócenie tej linii choć w takiej formie, skoro Wydział Transportu UM we Wrocławiu stoi na stanowisku, iż linia nr 16 jest nieopłacalna.”
- Zawieszenie linii nr 16 ma charakter czasowy, choć rzeczywiście trwa już bardzo długo. I muszę powiedzieć, że jeszcze chwilę rzeczywiście potrwa – odpowiada Paweł Czuma, dyrektor biura prasowego we wrocławskim magistracie. Jak długa to chwila? - Jest jeszcze kilka inwestycji modernizacyjnych na trasie tej linii: remont torów na Ślężnej, budowa centrum przesiadkowego w okolicach dworca PKS i prace remontowe na pl. Grunwaldzkim. Linia zacznie znów kursować po ich zakończeniu, czyli mniej więcej w tym czasie co Tramwaj Plus – dodaje.