ppln pisze:Chodziło mi raczej o to, że jeśli na liście znajduje się przystanek, który można uznać za węzłowy (spotyka się na nim dużo linii), możliwe na nim przesiadki powinny się wyświetlać niezależnie od tego, który jest na liście (i choćby miał wypchnąć z listy kolejny przystanek)
W centrum jest w cholerę takich przystanków, że się wyrażę, które by w to podpadały, i przez większość trasy przez Śródmieście pokazywane byłyby na przemian przystanek i przesiadka. A nie o to biega.
Jakie mam na myśli? Węzeł Dworzec PKP (14 linii), pod katedrą (6 linii), Lekarska i ¯eromskiego (5 linii), Limanowskiego / Wałowa (8 linii), pod Samochodówką (8 linii), przy pl. Jagiellońskim (7 linii), przy "Okęciu" (7 linii), ¯iW x Struga x 25 Czerwca (10 linii), Limanowskiego x 1905r. x Maratońska (9 linii), Malczewskiego x Wernera x K-Krauza (10 linii), to tylko przykładowe. Niektóre linie miałyby więc po 6-7 przystanków, kiedy pokazują wszystkie przesiadki cały czas, a w kilku przypadkach jeden po drugim przez ładny kawałek trasy (16: po kolei 25 Czerwca / Struga, K-K / 25 Czerwca, Pileckiego / K-K, Struga / pl. Jag., Wernera / Malczewskiego, Mireckiego / Wernera, Limanowskiego / Wałowa - 7 przystanków, a 3 przystanki dalej - następne dwa z wszystkimi przesiadkami).
Osobiście rozumiem, skąd idea, ale wg mnie trochę przeładowane przy naszym docelowym układzie. A w przypadkach - przesadzone.
ppln pisze:Z całym szacunkiem, ale pchanie się w XP w 2014 roku nie jest najlepszym pomysłem,
pmaster pisze:Ło kurna, przecież jest rok 2014
A SIWZ była pisana pod koniec 2012. I przyznam szczerze, iż w w/w SIWZie nie widzę nic dotyczącego systemu operacyjnego na tych wyświetlaczach, więc pewnie "R&G zaoferowało, MZDiK zaakceptowało".