[Kluczbork] System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

Ogólnie o transporcie w Polsce, problemy i codzienność komunikacji miejskiej
Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

[Kluczbork] System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

Post autor: Przemek »

Powiat kluczborski ogłosił ponowny przetarg, którego przedmiotem jest dostawa i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym na potrzeby transportu zbiorowego realizowanego przez operatora, tj. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kluczborku Sp. z o.o. w ramach projektu pod nazwą: "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Inwestycja ma zostać zrealizowana do 30 sierpnia 2019 roku.
:strzałka: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?a=12259

http://transinfo.pl/kluczbork-wraca-do- ... 15059.html
System dynamicznej informacji pasażerskiej powinien składać się z:
  • panelu dyspozytorskiego: system powinien posiadać osobną część, moduł przeznaczony dla dyspozytorów operatora (panel dyspozytorski) służący do zarządzania SDIP. Ma być on dostępny na nieograniczonej liczbie stanowisk,
  • strony internetowej: system powinien posiadać dedykowaną stronę internetową, na której będzie prezentowana dynamiczna informacja pasażerska, ale również ma zapewnić pasażerom dostęp do statycznego rozkładu jazdy przewoźnika. Strona internetowa ma być przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
  • aplikacji mobilnej: system powinien posiadać aplikację mobilną dla systemu Android niezależną od strony internetowej, na której będzie prezentowana dynamiczna informacja pasażerska. Aplikacja mobilna powinna dawać możliwość wyboru przystanku poprzez wpisanie ręcznie nazwy przystanku, zeskanowanie kodu QR lub wybranie przystanku z mapy przystanków obsługiwanych przez przewoźnika,
  • aplikacji mobilnej dla kierowcy: system powinien posiadać aplikację mobilną dedykowaną dla kierowcy autobusu, która umożliwi śledzenie autobusu oraz wprowadzenie informacji o realizowanym zadaniu przewozowym niezbędnych do właściwej rejestracji realizacji zadania.
System ma być też zintegrowany z mapami Google, wraz z prezentowaniem informacji pasażerskiej w Google Maps.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje”