EN57 / EN71
Wymyślają coraz to inne mordy klopom i pochodnym pojazdom. Ani to w jakimś stylu, ani ładne...
http://www.garnek.pl/kuba9/15958501/eu07a-495 - to, to ja rozumiem. Ale zupełnie nie łapię stylu w tych wymyślnych lampach kibli po NG.
Ja bym nie krytykował potrzeby modernizacji kilkudziesięcioletnich EN57, czy EN71. To jest normalne i często się takie modernizacje taboru kolejowego, wykonuje prawie na całym świecie, ale wszędzie wiadomo, że to jest tylko modernizacja.Butelka pisze:Wymyślają coraz to inne mordy klopom i pochodnym pojazdom. Ani to w jakimś stylu, ani ładne...
Natomiast ostatnimi czasy w Polsce jest jakaś dziwna moda na wmawianie ludziom, że patrząc na wyremontowanego ezt-a, widzą fabrycznie nowego "szynobusa - czyli zupełnie nową jakoś na naszych torach"
Czy ja krytykuję potrzebę modernizacji...?J-31 pisze:Ja bym nie krytykował potrzeby modernizacji kilkudziesięcioletnich EN57, czy EN71. To jest normalne i często się takie modernizacje taboru kolejowego, wykonuje prawie na całym świecie, ale wszędzie wiadomo, że to jest tylko modernizacja.
Kto takie debilizmy prawi?J-31 pisze:patrząc na wyremontowanego ezt-a, widzą fabrycznie nowego "szynobusa - czyli zupełnie nową jakoś na naszych torach"
A ja mam takie pytanie, dotyczące właśnie kibla. W członach silnikowych nad drzwiami montowane były wloty powietrza chłodzenia silników trakcyjnych. Teraz we wszystkich jednostkach jakie spotkałem są one zasłonięte. Pytanie dlaczego? Szukałem trochę po różnych stronach ale niczego konkretnego nie znalazłem. Słyszałem też, że wloty te zasłaniano w okresie zimowym, aby śnieg nie dostawał się w kanały dolotowe chłodzenia. Może jest w tym trochę prawdy, ale one są cały czas zasłonięte.
W razie co wklejam fotę rzeczonego elementu.
W razie co wklejam fotę rzeczonego elementu.
Re: EN57 / EN71
No i doczekaliśmy się pierwszego "bieda-tygrysa". Spot w ramach rewizji pomalowany został w nowe barwy PR.
Zdjęcia brak, bo ktoś usunął.
Zdjęcia brak, bo ktoś usunął.
Re: EN57 / EN71
Czar nowej jakości prysł
Re: EN57 / EN71
No to już mamy bieda biedatygrysa
I po co były przemalowania pomarańczowych kibli, trzeba było je zachować w takich barwach do dzisiaj. Nakleiłoby się wtedy tylko tygrysie paski i niewielkim kosztem mielibyśmy jednostki w nowych barwach
@up: spokojnie możesz już je usunąć, bo pojawiły się lepsze zdjęcia. Tzn. lepsze, bo lepiej przedstawiają brzydotę tego wzoru http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75632.html
I po co były przemalowania pomarańczowych kibli, trzeba było je zachować w takich barwach do dzisiaj. Nakleiłoby się wtedy tylko tygrysie paski i niewielkim kosztem mielibyśmy jednostki w nowych barwach
@up: spokojnie możesz już je usunąć, bo pojawiły się lepsze zdjęcia. Tzn. lepsze, bo lepiej przedstawiają brzydotę tego wzoru http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75632.html
Re: EN57 / EN71
No i teraz wyjdę na ciotkę Gienię, której nic się nie podoba a w ogóle to "przed wojną było lepiej"... do mnie jakoś nie przemawiają te bohomazy. Nie wiem czemu, może na siłę, Przewozy Regionalne usiłują ozdabiać EN57 w jakieś tygyrysie centki. A najlepsze malowanie to było jednak to oryginalne zółto-niebieskie. Pasowało do konstrukcji pudła, wyglądało też sympatycznie. Nieco może lepiej w tym "tygryskowym" schemacie wypadają składy zmodernizowane, ale te starsze jednostki, powinny być jednak po staremu - albo nawiązywać jedynie kolorystycznie do "tygrysków" - ale bez centek i tych wszyskich dziwnych ciapek
Re: EN57 / EN71
Aż chce się zmienić nick na "Ojezualetoszpetne"
Re: EN57 / EN71
To jest czwarty rebranding Przewozów Regionalnych w ciągu 10 lat. Trochę to za często następuje.
Re: EN57 / EN71
Wczoraj tuż przed północą zakończyła się eksploatacja ostatnich jednostek EN57 Przewozów Regionalnych w barwach województwa dolnośląskiego.