ST44 / M62 / E2M62
ST44 / M62 / E2M62
Każdy na pewno zna M62 (ST44), lokomotywę produkcji rosyjskiej o dużej mocy.
Lokomotywa ta występuje w bardzo wielu odmianach, każda z nich czymś się różni.
W tym temacie będziemy właśnie wypisywać te odmiany.
Na początek E2M62 czyli dwuczłonowy gagar o napędzie elektrycznym
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=702&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 065&LNG=EN
oraz 3M62 czyli trójczłon (o dziwo każdy z nich ma pulpit sterowniczy w członie środkowym<sekcja B>mimo iż jest przejście do pozostałej sekcji).
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 535&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 457&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 158&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 390&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 274&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 988&LNG=EN
Lokomotywa ta występuje w bardzo wielu odmianach, każda z nich czymś się różni.
W tym temacie będziemy właśnie wypisywać te odmiany.
Na początek E2M62 czyli dwuczłonowy gagar o napędzie elektrycznym
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=702&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 065&LNG=EN
oraz 3M62 czyli trójczłon (o dziwo każdy z nich ma pulpit sterowniczy w członie środkowym<sekcja B>mimo iż jest przejście do pozostałej sekcji).
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 535&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 457&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 158&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 390&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 274&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 988&LNG=EN
Re: seria M62 i odmiany
Jak już to Radzieckiej produkcji.ep40 pisze: lokomotywę produkcji rosyjskiej
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 293&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 416&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 695&LNG=EN
ДПЛ1 (DPL1)- pięciowagonowy SZT ukraiński złożony z członu rozrządczego, 3 członów doczepnych i członu silnikowego który jest członem lokomotywy 2M62 (warto zaznaczyć że już nie ma tego oznaczenia).
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 416&LNG=EN
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 695&LNG=EN
ДПЛ1 (DPL1)- pięciowagonowy SZT ukraiński złożony z członu rozrządczego, 3 członów doczepnych i członu silnikowego który jest członem lokomotywy 2M62 (warto zaznaczyć że już nie ma tego oznaczenia).
[pytania] Elektrowóz E2M62
Mam ptytania dotyczące elektrowozu E2M62.
Zdjęcia:
1. http://www.parovoz.com/gallery/AZ/20030 ... -0158a.jpg
2. http://www.railfaneurope.net/pix/ne/Aze ... l_2007.jpg
Lokomotywa na zdjęciach należy do kolei Azerbajdżanu.
1. Jaki zakład przebudował tą lokomotywe?
2. Co miało na celu przebudowanie spalinówki 2M62 na elektrowóz skoro w kolejach Azerbejdżanu są WL8?
3. Jaki silnik został w niej zabudowany?
4. Czy pod pudłem znajduje sie zbiornik na paliwo czy to skrzynia na baterie?
5. Ile takich lokomotyw zostało przebudowanych?
6. Czy jakieś inne koleje używają tej lokomotywy?
Zdjęcia:
1. http://www.parovoz.com/gallery/AZ/20030 ... -0158a.jpg
2. http://www.railfaneurope.net/pix/ne/Aze ... l_2007.jpg
Lokomotywa na zdjęciach należy do kolei Azerbajdżanu.
1. Jaki zakład przebudował tą lokomotywe?
2. Co miało na celu przebudowanie spalinówki 2M62 na elektrowóz skoro w kolejach Azerbejdżanu są WL8?
3. Jaki silnik został w niej zabudowany?
4. Czy pod pudłem znajduje sie zbiornik na paliwo czy to skrzynia na baterie?
5. Ile takich lokomotyw zostało przebudowanych?
6. Czy jakieś inne koleje używają tej lokomotywy?
Chyba jedna.Paparazzi pisze:Ile takich lokomotyw zostało przebudowanych?
Nie, ale w Korei Północnej zastosowano podobną koncepcję tyle że na solówkach.Paparazzi pisze:Czy jakieś inne koleje używają tej lokomotywy?
http://www.farrail.net/pages/trip-repor ... -2005.html
Znalazłem zdjęcia następnej spalinówki z pantografem a jest nią ChME-3 (S200) i nie wiem po co jej ten pantograf
http://parovoz.com/gallery/UADN/2004080 ... r-5-04.jpg
http://parovoz.com/gallery/UADN/20071216_112109.jpg
W opisie jest napisane że to spalinówka z pantografem
http://parovoz.com/gallery/UADN/2004080 ... r-5-04.jpg
http://parovoz.com/gallery/UADN/20071216_112109.jpg
W opisie jest napisane że to spalinówka z pantografem
To drugie zdjęcie sugeruje, iż ten ciekawie ulepszony pojazd może pobierać energię z sieci trakcyjnej, by ogrzewać wagony.
Albo jest to lokomotywa "binapędowa" - np. jeden wózek jest zasilany prądem z prądnicy silnika spalinowego, a drugi - prądem z sieci trakcyjnej. Tylko gdzie by oni upchnęli całą część elektryczną (opory itp.)
W takiej sytuacji to pierwsze jest najbardziej prawdopodobne
Albo jest to lokomotywa "binapędowa" - np. jeden wózek jest zasilany prądem z prądnicy silnika spalinowego, a drugi - prądem z sieci trakcyjnej. Tylko gdzie by oni upchnęli całą część elektryczną (opory itp.)
W takiej sytuacji to pierwsze jest najbardziej prawdopodobne
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... 137&LNG=EN
Ktoś kto dobrze zna ruski może coś zrozumie z komentarzy do tego zdjęcia.
Poza tym pada nazwa vibropantograf, słyszał ktoś o czymś takim?
Ktoś kto dobrze zna ruski może coś zrozumie z komentarzy do tego zdjęcia.
Poza tym pada nazwa vibropantograf, słyszał ktoś o czymś takim?
Służy on na tej lokomotywie do ściągania sopli z sieci trakcyjnej. Warto dodać że niektóre lokomotywy są w składach pociągów ratunkowo-remontowych: http://parovoz.com/gallery/UADN/20071216_112111.jpgep40 pisze:Poza tym pada nazwa vibropantograf,
Jeśli dokładniej przyjrzysz się zdjęciom zauważysz że pantograf ten nie posiada ślizgów tylko gruby drut w miejscu gdzie powinny być ślizgi.
Dokładnie tak. Podczas pracy górna część wibruje ułatwiając oczyszczanie sieci z lodu dlatego nazywa się to wibropantograf.PAFAWAG pisze:Znaczy się prądu nie odbiera