Lokomotywy prywatnych operatorów
Lokomotywy prywatnych operatorów
Nie wiem czy już był taki temat, ale chciałbym się więcej dowiedzieć o tym loku: jakieś fotki informacje, cokolwiek jedno jego zdjęcie znalazłem na tej stronie: http://www.marcinc.rail.pl/galeria/deta ... ode=search ten w oddali
Więcej informacji znajdziesz na kilku stronach czeskich:
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-141.html -szczegółowe fotki i rysunki
http://www.mhdcr.biz/tj/zeleznice/1/141.htm -też fotki
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-141.html -szczegółowe fotki i rysunki
http://www.mhdcr.biz/tj/zeleznice/1/141.htm -też fotki
A gdzie te rysunki Chyba jestem ślepy bo nie widzę, ale dziękiPaparazzi pisze:Więcej informacji znajdziesz na kilku stronach czeskich:
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-141.html -szczegółowe fotki i rysunki
http://www.mhdcr.biz/tj/zeleznice/1/141.htm -też fotki
No to już druga czeska lokomotywa w Polsceep40 pisze:Gdyż pierwowzorem jest lokomotywa uniwersalna serii 141 (EU05)
Jeśli interesuje Cię ta lokomotywa to trzeba bardziej po stronie sie rozejrzeć:sm48 pisze:Chyba jestem ślepy bo nie widzę,
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-121.html
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-122.html
Inne czeskie lokomotywy posiadane przez prywaciarzy to:
ET13-seria 140;
ET11-seria 130 (solowy odpowiednik ET40 [te zaś są zbliżone do serii ZSSK 125.8]);
181 i 182-sestikolaki czyli sześcioosiowe lokomotywy towarowe;
ET23-oznaczenie spółki Transoda nadane lokomotywie serii 181;
Niektóre 182 CTLu są oznaczone jako ET182.
ET13-seria 140;
ET11-seria 130 (solowy odpowiednik ET40 [te zaś są zbliżone do serii ZSSK 125.8]);
181 i 182-sestikolaki czyli sześcioosiowe lokomotywy towarowe;
ET23-oznaczenie spółki Transoda nadane lokomotywie serii 181;
Niektóre 182 CTLu są oznaczone jako ET182.
O kurcze ile tego nawet nie wiedziałemInne czeskie lokomotywy posiadane przez prywaciarzy to:
ET13-seria 140;
ET11-seria 130 (solowy odpowiednik ET40 [te zaś są zbliżone do serii ZSSK 125.8]);
181 i 182-sestikolaki czyli sześcioosiowe lokomotywy towarowe;
ET23-oznaczenie spółki Transoda nadane lokomotywie serii 181;
Niektóre 182 CTLu są oznaczone jako ET182.
To jakiś nowyET23
Stara Czeska lokomotywa serii 181:sm48 pisze:To jakiś nowy
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=1
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=3
Ostatnio zmieniony 2007-12-28, 11:24 przez Paparazzi, łącznie zmieniany 1 raz.
"brak pliku do wyświetlenia"Stara Czeska lokomotywa serji 181:
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=1
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=3
Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego polscy przewoźnicy kolejowi kupują używane lokomotywy starszych typów z Czech i Ukrainy a nawet sprowadzane z Maroka. Mogli by kupić nowocześniejsze ( http://www.phototrans.eu/0.1A/tournee.php?p=27331 / http://www.phototrans.eu/0.1A/tournee.php?p=15420 ) niż wydawać krocie na remonty i modernizacje.
Te sprowadzone z Maroko, to po prostu powrót naszych "byków" po niezbyt udanej próbie w Maroku. Więcej na ten temat można przeczytać w ŚK nr 5,6,7/2004 (jest tam też napisane o wyeksportowanych lokomotywach typu SM42).Paparazzi pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego polscy przewoźnicy kolejowi kupują używane lokomotywy starszych typów z Czech i Ukrainy a nawet sprowadzane z Maroka.
A o powrocie Lokomotyw 201Eg (ET22) z Maroka do Polski można przeczytać w KMiD nr 1/2004. Dla chętnych mogę udostępnić skany tych artykułów.